Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Pomoc w wyborze. ZX-6R, GSX-R 600, CBR600RR (2004-2008)


helmans15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym Was zapytać, który z tych motocykli waszym zdaniem jest najlepszy? Na co zwracać szczególną uwagę oglądając poszczególne motocykle? Ich wady i zalety? Koszty eksploatacyjne?

Może ma ktoś na sprzedaż, któryś z poszczególnych modeli?

Z góry dziękuje za wszystkie pomocne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są artykuły, testy porównania itd większość przeczytałem, niestety nie pomogły mi one dokonać wyboru wręcz przeciwnie jeszcze go utrudniły. Najbardziej do gusty przypadł mi ZX-6R (2006-2008) niestety znalazłem bardzo mało informacji na jego temat. Napisałem więc bardziej z myślą, że znajdę osobę która takowe motory użytkuję i będę mógł ja zapytać o interesujące mnie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojecie najlepszego motocykla... hmm...

 

Mi dobrze sie na R6 lata pod warunkiem ze zaakceptujesz:

 

-calkowity brak komfortu

-deskowate zawieszenie

-praktycznie zerowa elastycznosc

-baaardzo przecietny dol (do 8 tys obrotow)

 

w zamian daje:

-rewelacyjne prowadzenie (pod warunkiem ze nie ma sera szwajcarskiego zamiast drogi bo wtedy nerwowa sie robi)

-silnik ktory bardzo lubi obroty

 

Chociaz szczerze teraz bral bym GSXR750.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 już ma jakąś elastyczność silnika a w tej kawie najlepsza to jest tylko cena.Z 600 mój lider to r6 i 2008.W tym roczniku co podałeś rozrzut cenowy jest od ok 13 tys do ponad 20tys.Pierwsze 600rr powszechnie są chwalone za prowadzenia za to dynamika silnika nie zachwyca.A mój kolega robi taki numer że do fz1 wgrywa mapy z r1 więc jak się chce to wszystko można sobie znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr.2 tak ktoś o niego dbał i pucował, że aż mu naklejki z palstików poździerał (rzeźba jakaś)

Nr.3 brak logo na baku z dwóch stron musiał być malowany

Nr.4 brak naklejki z pojemnością silnika na zadupku

 

Co do suzuki porównuj sobie oryginalne malowania z ofertami sprzedaży danego moto.

 

http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/history/gsx-r/gsx-r600_media.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym Was zapytać, który z tych motocykli waszym zdaniem jest najlepszy? Na co zwracać szczególną uwagę oglądając poszczególne motocykle? Ich wady i zalety? Koszty eksploatacyjne?

Może ma ktoś na sprzedaż, któryś z poszczególnych modeli?

Z góry dziękuje za wszystkie pomocne odpowiedzi.

 

zerknij, poczytaj...

http://www.motocykl-online.pl/testy/honda-cbr-600-rr-suzuki-gsx-r-600-kawasaki-ninja-zx-6r-triumph-daytona-675-r-mv-agusta-f3-675-yamaha-yzf-r6-2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie znam takiego malowania r6 a wersja specjalna w 2006 była żółta.Czarna wygląda trochę inaczej stąd cena.

 

Dokładnie. 2006 rok malowana była podobnie jak moja.

 

W 2006 były 4 wzory malowania eRki

 

Team Yamaha Blue- White 

 

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Blue_2006_YZFR6.jpg

 

Rapid Red

 

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Yamaha_YZF_R6_2006_red.jpg

 

50th Anniversary

 

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/LP4D0388.jpg

 

Raven

 

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/LP4D1000.jpg

 

To jest to ostatnie malowanie (na pewno bak z tego malowania jest z czerwonymi akcentami)

 

Boczki na bank wymieniana bądź malowane wydaje mi się również że czasza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak R6 to podobno jest motocykl z USA edycja Raven, był malowany bo się przewrócił w kontenerze. A co do mocy jest to wersja USA która rzekomo kręci do 20tys obrotów a nie do 18 tys. jak europejskie wersje.

Natomiast GSX-R, sprzedawca wydawał się być dosyć szczery. Do wymiany zestaw napędowy, świece, przednia opona i wszystkie płyny eksploatacyjne. Co do tych wgnieceń i zarysowań podobno ich nie ma. A ślady po naklejkach są z tyłu a one same zostały zdrapane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak R6 to podobno jest motocykl z USA edycja Raven, był malowany bo się przewrócił w kontenerze. A co do mocy jest to wersja USA która rzekomo kręci do 20tys obrotów a nie do 18 tys. jak europejskie wersje.

Natomiast GSX-R, sprzedawca wydawał się być dosyć szczery. Do wymiany zestaw napędowy, świece, przednia opona i wszystkie płyny eksploatacyjne. Co do tych wgnieceń i zarysowań podobno ich nie ma. A ślady po naklejkach są z tyłu a one same zostały zdrapane.

 

Tak jak NFS prawi. R6 do 20 się nie dokręci nie ma opcji. Moja R6 do 17 z groszami dochodzi i wali po odcinie... a ta sama wersja!

 

https://plus.google.com/photos/115061473308910528784/albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/115061473308910528784/albums/5824766644459033073/5824767160500943330

 

Moc to 138 kucy wykręcone przy 15.500. I to jest moc na pełnym przelocie akrapa + K&N ze zwężką+ power commander.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.