Malina06 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 proszę o pomoc w wyborze pomiędzy zx6r a cbr f4i zx6r do oceny http://otomoto.pl/kawasaki-zx-zx6r-636-super-stan-f4i-k1-r6-M3480595.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 ciężko oceniać tak po zdjęciach. Wiem że kawy 98-99 miały podatną na uszkodzenia ramę. 2000+ były już spoko. Chociaż wszyscy gadają o ramach a mało kto widział pękniętą, a posiadacze tych kaw bardzo je sobie chwalą. Ale jednak wiek już to ma więc trzeba po prostu dokładne oględziny zrobić. F4i legendarnie bezawaryjna ale cbr są tak popularne jak dzieciaki na skuterach, nie kupiłbym za nic na świecie xD Dużo ludzi poleca srady jeżeli chodzi właśnie o te starsze roczniki, może warto też pooglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Nie wiem dlaczego ale zawsze jak widzę kawę w tym wypuście mam wrażenie jak by miała strzelone lagi. Różne chodzą opinie. Znajomy miał ZX6R z 2001 roku i jak sprzedawał to się popłatał a nawinął na niej ponad 30k km (miało wtedy moto na liczniku ponad 65k) i NIC sie nie sypało. Kwestia serwisu. Kawa jest wymagająca jeśli o to chodzi. Odnośnie SRADów. Tylko po 98 roku (poprawili reakcję na gaz i inne pierdoły bo wcześniej był to motocykl ciut niedopracowany), nie ta niezawodność co olejak. CBR tak jak kolega Norsen powiedział. Legendarnie bezawaryjna, powiedział bym idiotoodporna. Pomimo tego że tak masowa na ulicach to ja bym brał właśnie CIBIAR:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 A ja wiem komu w tym modelu poszła rama.Takie małe postępujące pęknięcia ale tym się nikt nie chwali.Jednak normalnie to to moto nie było użytkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina06 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 a więc zdecyduję się raczej na cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august. Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Użytkuje zx6r z 96r. Mam ją 5 sezonów, co sezon robię do 6kkm. Serwis wymagający, zapominasz o nim, motocykl momentalnie traci na charakterystyce silnika. Oleju sobie troszkę silnik bierze, dawki paliwa idealnie nie ustawisz ( przy odcince będzie czarny dym). Z drugiej strony silnik agresywny, nie oddaje łagodnie mocy (chociaż to dalej 600'tka ), lubi pokazać pazur. Pozycja bardziej sportowa niż na cbr. Pęknięta rame wdziałem już na moim roczniku i zx9r z 94r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astrid600RR Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Pracując w serwisie osobiście polecałabym Honde F4i sprawdzone , bardzo fajny motocykl, mniej awaryjny niż Kawasaki, lepszy dostęp do częsci i niższe ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august. Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zapomniałem dodać, że Honda ma serwis co 12k a Kawasaki co 6k, plus wtrysk w F4i, oraz potężna ilość części na rynku jest plusem dla Hondy. Co do Kawy zastanowiłbym się nad 636, pierwsza gen jest tania,ale krótki okres produkcji 00-02 powoduje, że gorzej z częściami(szczególnie owiewki). Jednak większy piec daje lepszą charakterystykę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.