wrbart Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 WitamJak w tytule mam problem z gaźnikiem, a mianowicie ciężko pali na zimnym.Początkowo miałem problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku a jak był zimny palił na ssaniu od kopa.Gaźnik został rozebrany, porządnie wyczyszczony w myjce ultradzwiękowej a następnie poskładany wstępnie zgodnie z manualem.Po zamontowaniu do moto miałem problem z zapalaniem na ssaniu, po przejściach moto zapaliło bez ssania. Jak już się troszkę zagrzał to pali dosłownie na dotyk.Świeca w kolorze kawa z mlekiem - czyli mieszanka git.W czym może tkwić problem?Czyżby po przeczyszczeniu nie potrzebował tyle powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam...Czyżby po przeczyszczeniu nie potrzebował tyle powietrza?Raczej bym podejrzewał błąd w składaniu gaźnika w układzie ssania lub sterowania ssaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrbart Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Spróbuje się jeszcze temu przyjrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.