Mysza_ Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Siemka,mam takie pytanko jężdże na FZR 600 i tak mi sie wydaje, że łancuch mam do wymiany nie znam sie na tym dokładnie więc wolę zapytać,chodzi o to że lekko sie rusza na boki i nie wiem czy tak powinno być czy to już oznaka że się kończy a jężeli trzeba wymienić to na jaki? i czy zwykła spinka wystarczy w zestawie czy raczej trzeba zakuć?druga sprawa to latający kosz sprzęgła, wydaje lekki hałas z silnika ale to podobno normlane przy tych modelach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Na zużycie łańcucha wskazuje naciąg. Jeśli skala się kończy to już jest wyciągnięty. Jeśli przy kręceniu kołem w niektórych miejscach jest luźny, a w innych naprężony to także kwalifikuje się do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mysza_ Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A gdzie tam jest jakaś skala?? :// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 łancuch zwykle jest zuzyty jak ma bardzo nierówny naciąg,a dwa wskazuja na to też zebatki ze sa krzywe zeby lub wyostrzone do szpicaSkale masz na boku wachacza tam gdzie przechodzi os tylnego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Skale masz na boku wachacza tam gdzie przechodzi os tylnego koła.Bywa, że to naklejka i jej juz może nie być.Innym testem jest próba odciagniecia łańcucha od tylnej zębatki w połowie obwodu zazebienia. Nowy sie nie da, naciagniety i owszem .Oczywiscie wymieniamy komplet, tzn 2 koła zebate + łańcuch. Producenci łańcuchów jednak podaja, że składane łańcuchy należy stosowac do motocykli do 50 KM, powyzej zakuty fabrycznie, a więc dochodzi demontaż tylnego wahacza. przy okazji mozna sprawdzic jego łozyskowanie, a takze łożyskowanie tylnego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mysza_ Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Dzięki wielkie chłopaki ... jestem mądrzejszy o tą jedną rzecz i wygląda na to, że na wiosnę czeka mnie wymiana ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.