heartlessmariusz Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 witam, posiadam ww, yamahe, po przejechaniu ok, 20 km motocykl gasnie i nie da sie zapalic, na nastepny dzien zapala od strzala , krotka trasa i znow umiera,,,,,,,w czasie jazdy , wymienilem wczesniej przewody wn, i swiece, fajki, gazniki wyregulowane i czyszczone, znajomy podpowiedzial mi ze byc moze to kondensator, zaznaczam ze moto zimne czy cieple fajnie pali,,,tylko po jakims czasie ok, 20 km (mialem 2 takie przejazdzki do pracy ) moto na trasie gasnie i nic nie da sie zrobic, co o tym sadzicie? mial ktos taki problem? bo ja juz nie mam pomyslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 hej. gaśnie zawsze po podobnym dystansie czy tylko czasami? pada nagle np po wciśnięciu sprzęgła czy słabnie powoli i gaśnie? na początek sprawdź odpowietrzenie zbiornika, poprostu otwórz korek i zobacz czy zapali. jak nie możesz też sprawdzić czy jest iskra na świecach po tym jak zgaśnie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 hej. gaśnie zawsze po podobnym dystansie czy tylko czasami? pada nagle np po wciśnięciu sprzęgła czy słabnie powoli i gaśnie? na początek sprawdź odpowietrzenie zbiornika, poprostu otwórz korek i zobacz czy zapali. jak nie możesz też sprawdzić czy jest iskra na świecach po tym jak zgaśnie. pozdrpo serwisie czyszczenia gaznikow w serwisie moto torres- (chcieli mi robic kape silnika bo gasnie dlatego ze nie ma kompresji,,,,) wymienilem swiece fajki przewody, moto pali od strzala, bylo przebicie na kablach a kompreche mam ponad 11 na kazdym garze, i od czasu wymiany swiec itd itp tak sie dzieje, wezykido baku podpiolem tak samo , mialem 2 przejazdzki do pracy i na obydwu po ok, 20 km w czasie jazdy momentalnie robil sie slaby i zjechalem na pobocze, krecilem i nic,,,, paiperosek, chwila przerwy krecilem , i znow nic, i tak az aku padlo, sciaglem moto do domu naladowalem baterie i rano ide go palic i,,,,,,ze strzala zalapal,,,, ssanie zagrzal sie i zostawilem na wolnych obrotach ,,,,,, no i do roboty,,,,,,i znow to samo, po objawach kolega elektryk powiedzial ze moze to byc kondensator, ......nie wiem,,,,,,,,brak mi juz pomyslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 hej. gaśnie zawsze po podobnym dystansie czy tylko czasami? pada nagle np po wciśnięciu sprzęgła czy słabnie powoli i gaśnie? na początek sprawdź odpowietrzenie zbiornika, poprostu otwórz korek i zobacz czy zapali. jak nie możesz też sprawdzić czy jest iskra na świecach po tym jak zgaśnie. pozdrzapomnialem sie przywitac i podziekowac za podsuniete pomysly, jutro go zapale w garazu wystawie na plac i bede czekal czy zgasnie czy nie,,,,,,a jak znow zgasnie to popatrze bak i wykrece swiece,,,,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 A może sprawdź czy CI alternator działa, bo jest prawdopodobieństwo, że siadł i po prostu rozładowujesz baterię, a potem sztromu na iskrę brakuje- może nie przebyty dystans a czas jazdy jest tu kluczowym elementem?Ewentualnie ten łańcuszek/pasek który napędza alternator może poszedł? Ale ta teoria to wielka improwizacja bo ten element akurat ma spokojne życie .Myślę, że DANVIELD czegoś by się doszukał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 A może sprawdź czy CI alternator działa, bo jest prawdopodobieństwo, że siadł i po prostu rozładowujesz baterię, a potem sztromu na iskrę brakuje- może nie przebyty dystans a czas jazdy jest tu kluczowym elementem?Ewentualnie ten łańcuszek/pasek który napędza alternator może poszedł? Ale ta teoria to wielka improwizacja bo ten element akurat ma spokojne życie .Myślę, że DANVIELD czegoś by się doszukał .witaj,,, co do kondensatora,,, okazalo sie ze u mnie go brak , jest modul i tyle,,, ladowanie na poziomie 14,6 przy 2500-3000 tys,,,no i jestem w czarnej du....zero pomyslow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Oj coś nie chce mi się wierzyć że sprawdzali kompresję i że im wyszło ileś tam a tobie 11.Bo przecież palcem tego nie sprawdzał a też nie sądze aby ktoś się rwał do kapitali,bo roboty w ciul efekt mało pewny.To bardziej opłacałacało by im się wymienić cały piec,mniej roboty szybsza kasa,zero stresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Oj coś nie chce mi się wierzyć że sprawdzali kompresję i że im wyszło ileś tam a tobie 11.Bo przecież palcem tego nie sprawdzał a też nie sądze aby ktoś się rwał do kapitali,bo roboty w ciul efekt mało pewny.To bardziej opłacałacało by im się wymienić cały piec,mniej roboty szybsza kasa,zero stresu. tez nie wierzylem i dlatego kupilem manometr i sam zmierzylem, troche klopotu bylo bo gniazda glebokie ale po zrzuceniu chlodnicy i wiatrakow dostalem sie, motor normalnie zapala czy zimny czy rozgrzany , nie mam pomyslow co by tu dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ale na mój gust objawy masz takie jakby Ci się aku rozładowywało. Skoro mówisz ze po naładowaniu idzie od strzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ale na mój gust objawy masz takie jakby Ci się aku rozładowywało. Skoro mówisz ze po naładowaniu idzie od strzała. jak zgasnie to jeszcze mozna dosc sporo pokrecic, probowalem zapalac bo na trasie bylem i dlatego go wyladowalem, papieros, krecilem, nie zalaal, papieros troche przeklenstw i znow krecilem,,,, i znow lipa i do skutku,,tzn wyladowania aku...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ale na mój gust objawy masz takie jakby Ci się aku rozładowywało. Skoro mówisz ze po naładowaniu idzie od strzała.ale uwaga warta konkretnego zastanowienia, jade pomierzyc ladowanie do specjalisty od aku, bo miernikiem to nic dokladnego, mam nadzieje ze dojade i wroce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Ale na mój gust objawy masz takie jakby Ci się aku rozładowywało. Skoro mówisz ze po naładowaniu idzie od strzała. moze na krecenie ma moc,,,,a na iskre juz brak,,,,, za jakies 2 h bede wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 kolego z aku i ładowaniem to ta sprawa chyba niema nic wspólnego. sprawdziłeś czy dochodzi paliwo jak moto zgaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 no i lipa, poszlem do garazu, stacyjka knefel ssanie , zapalil od strzala, ale nie wszedl juz na obroty na ssaniu, trzymalem go na 1500 az sie zagrzal do 70 stopni i jak muszcze gaz to gasnie a jak dam ssanie to oscyluje w okolicy 1100, wyciaglem aku i laduje na maxa, moze jak bedzie full zapale i bedzie normalnie chodzil to bedzie jakis wyznacznik, filtr paliwa caly czas zalany , swiece i przewody z fajkami wymienione, gazniki po czyszczeniu i regulacji,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 niedrożny układ paliwowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 niedrożny układ paliwowy? filtr paliwa zalany, sciagnolem wezyki dmuchnolem kompresorem , po wlaczeniu zaplonu pompka tloczy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Weź podepnij akumulator z samochodu będzie szybciej.Najlepiej to umów się do Daniela i Ci zrobi albo zdiagnozuje.Do Rudy Śl nie masz daleko a on jest pewny.Moim zdaniem szkoda czasu sam nie dasz rady,nawet nie wiemy czy podaje paliwo czy nie,zalewa świece czy nie jak kręcisz i nie odpala?Daniel pisał żeby bak otworzyć bo jak byś nie miał odpowietrzenia to pompka pociągnie a potem nie bo w baku zrobi się próżnia i nie będzie miala siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Weź podepnij akumulator z samochodu będzie szybciej.Najlepiej to umów się do Daniela i Ci zrobi albo zdiagnozuje.Do Rudy Śl nie masz daleko a on jest pewnywitaj, o jakim "Danielu" mowa? jestem tu nowy i dopiero co poznaje ten swiat, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Masz tel 690993099 to ten co ma na górze w odpowiedziach jawe 350 na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 dzieki, zadzwonie jak jeszcze naladuje aku zeby wiedziec co i jak, a co do zapowietrzena wedle wczesniejszych sugestii i czytanych postow otworzylem bak zeby powietrze dochodzilo i nie bylo zmiany , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genekyamaha Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 wydaje mi sie ze cos z paliwem, gaznikiem, ani alternator ani akumulator nie logiczne troche, filtr paliwa, gazniki raz jeszcze zobacz, z iskra tez to nie bedzie. Co to za model tej yamaha nic nie napisales wiecej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 wydaje mi sie ze cos z paliwem, gaznikiem, ani alternator ani akumulator nie logiczne troche, filtr paliwa, gazniki raz jeszcze zobacz, z iskra tez to nie bedzie. Co to za model tej yamaha nic nie napisales wiecej.... w temacie napisalem yzf 750 1994 rok, kocie oczy pozdrawiam, za godzinke ide z naladowanym aku sprawdzic co i jak,,,,,, tonacy sie brzytwy lapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartlessmariusz Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 w temacie napisalem yzf 750 1994 rok, kocie oczy pozdrawiam, za godzinke ide z naladowanym aku sprawdzic co i jak,,,,,, tonacy sie brzytwy lapie podlaczylem aku, krece zapalil zas na strzal ale znow nie wszedl na obroty i zaczal sie dlawic, sprawdzilem kolektory, 1,2, goracy, 3,4 zimny, rozkopalem temat wyciaglem fajki przedmuchalem wlozylem spowrotem, zapalil pieknie, chodzil 10 minut na jalowym, skoczylem sie przejechac..... po 500 metrach znow zgasl powoli,,,,,, nie szlo zapalic, no to do domu, po narzedzia i na parkingu wyciagnolem swiece, wszystkie tak samo wygladaly . przeczyscilem wszytkie styki zapalil ale chodzil na 3 gary szybko wskoczylem i do domu zeby go po polu nie cisnac,,,,,teraz pytanie, cewki? raz dzialaja raz nie? czy jak one nie dzialaja to juz wogole nie poprawia sie? madul zapłonowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.