DANIELEKiol Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 witam chciałem zapytać czy jeździ ktoś może w kasku ls2 z założonym pinlockiem http://allegro.pl/ls...2662163295.html lub w innym kasku w takim cudem?czy warto zainwestować w taką szybkę bo strasznie mi paruje mój ls2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świst Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Również podepnę się pod temat jeśli chodzi o HJC fg15 , po wyjściu z łaźni po robocie zakładam kominiarkę, kask ,zasuwam szybkę i bach po minucie już nic nie widzę :/,w piątek rano po przejechaniu S1 z otwartą szybką zeskrobywałem brwi z lodu podobno -1 było wyglądałem jak Ci z Głupi i głupszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ja mam w domu kilka Arai w różnych opcjach: z noskiem, bez, ze wszystkimi możliwymi wentylacjami i w jednym mamy szybkę z pin lockiem. I generalnie wszelkie wentylacje dużo nie dają jeśli się jedzie wolniej niż 50km/h a żeby dobrze działały to musi byś min 100km/h i brak postoju. Oczywiście piszę o porach deszczowych lub nocnych jak jest duża wilgotność. Nosek daje "cośtam" jednak dużej rewelacji nie ma, jest tylko troche lepiej niż w pozostałych. Natomiast właśnie ta jedna sztuka która ma pin locka, ma najsłabszą wentylacje, nie ma noska i w jako jedynym można spokojnie stać na światłach bez obaw o parowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 brwi z lodu ...hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ja mam w domu kilka Arai w różnych opcjach: z noskiem, bez, ze wszystkimi możliwymi wentylacjami i w jednym mamy szybkę z pin lockiem. I generalnie wszelkie wentylacje dużo nie dają jeśli się jedzie wolniej niż 50km/h a żeby dobrze działały to musi byś min 100km/h i brak postoju. Oczywiście piszę o porach deszczowych lub nocnych jak jest duża wilgotność. Nosek daje "cośtam" jednak dużej rewelacji nie ma, jest tylko troche lepiej niż w pozostałych. Natomiast właśnie ta jedna sztuka która ma pin locka, ma najsłabszą wentylacje, nie ma noska i w jako jedynym można spokojnie stać na światłach bez obaw o parowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świst Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 brwi z lodu ...hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jeśli dużo jeździsz przy wilgotnej pogodzie to jak najbardziej. Ja w tym kasku rzadko jeżdżę, bo na codzień mam swojego z noskiem który na ogół daje radę, a ten to jest taki "wspólny" kask i ubieram go właśnie jak trzeba jechać w deszczu lub temu podobnych warunkach.A właśnie @Świst masz fotkę jak miałeś "brwi z lodu"/"lód z brwi"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świst Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Właśnie żałuje że nie pierdykłem foty chociaż to była ostatnia rzecz o jakiej marzyłem po zejściu z motocykla ,przynajmniej łzy wyczyściły oczy z pyłu węglowego i nie wyglądałem jak wymalowany gej po "szychcie" ,co do tematu mam nosek w kasku i nic on nie daje no chyba że jestem aż tak gorący chłop i sam paruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 No to szkoda że nie zrobiłeś fotki Na przyszłość pomyśl o forumowiczach i upamiętnieniu tego widoku co do noska, to tak jak pisałem wcześniej: daje "cośtam" ale nie za dużo. A jazda z pin lockiem to całkiem inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 jja nie mam pinlocka i ogolnie no tez jest problem z parowaniem szyby albo nawet bardziej skraplanie pary na szybce, bo jak na swiatlach mam zamknieta szybke to aż leje sie po wizjerze, podobno dobra kominiarka potrafi ograniczyc parowanie w środku, ja po prostu na swiatlach uchylam lekko szybe az sie odparuje i jade dalej, bo przy powiedzmy 50km/h juz jest ok i wentylacja daje rade, exo 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 pinlock w 100% sprawdza sie ale jak masz opcje pinlocka z silikonowa uszczelka to bier tego, bo innaczej Ci porysuje pinlock szybke ;/, ale warto zainwestowac, deszcz Ci nie bedzie juz straszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 pinlock w 100% sprawdza sie ale jak masz opcje pinlocka z silikonowa uszczelka to bier tego, bo innaczej Ci porysuje pinlock szybke ;/, ale warto zainwestowac, deszcz Ci nie bedzie juz straszny Rysowanie szybki, to raczej w nolanach. Jak wyżej; sprawdza się w 100%. Jazda bez niego, zwłaszcza wiosną i jesienią, to totalna porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frozentom Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Zdecydowanie warto.Mam kask Shoei qwest pod którym mam ubrane okulary korekcyjne. Pinlocka dostałem w zestawie z kaskiem, ale nie założyłem go od razu. Pierwsza jazda w temp. <15* i masakra. Zarówno wizjer jak i okulary parowały niezależnie od prędkości ograniczając widoczność do zera. Założyłem pinlocka i nie dość, że wizjer przestał parować (nawet gdy specjalnie na niego chuchałem pod kaskiem), to jeszcze, o dziwo - znacznie ograniczył parowanie okularów. Wynalazek zdecydowanie wart swojej ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 zamówiony pinlock oby dobrze służył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopik Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Dla ciekawostki.Mam pinlocka w fotochromie. Problem parowania zażegnany raz a dobrze. Blenda jest w wizjerze i nie muszę się o nią martwić bo działa kiedy trzeba. Dodatkowo omijałem blendę ze względu na bezpieczeństwo (miękka skorupa na czole). Może nie działa bóg wie jak szybko i nie ściemnia do mega czarności ale jest 100% skuteczna.Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 O dziwo nie ma reguły.Mam Pinlocka w starym jak świat nolanie (ten rysujący szybę, na szczęście poza polem widzenia) i jest super. W Niedziele wieczorem {koło 7stC) ani śladu pary.Kumpel w shoeiu ma pinlock na uszczelce i paruje notorycznie. Nawet to reklamował parę razy, ale nic nie wskórał. Wygląda na to, że sam pinlock pomaga, ale nie zapewnia 100% skuteczności. Dopiero połączenie pinlocka z właściwą wentylacją przynosi odpowiednie efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 no i mam go założyłem włożyłem kask (w domowych warunkach i zaczynam oddychać "intensywnie" )i wszystko ok żadnego parowania jedynie w miejscach pod pinlockiem i nad a cały wizjer idealnie czysty więc i chyba podczas jazdy bedzie tak samo oby bo żonka mówi że moze tylko naciaganie klientów na stówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frozentom Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Nie powinno być problemów. Możesz uspokoić małżonkę, bo stówka IMO dobrze zainwestowana. Pamiętaj tylko o okresowej kontroli, czy uszczelka na całej długości dobrze przylega do wizjera. Ważne, żeby wilgoć się nie dostawała między pinlocka a wizjer, bo będzie kaplica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Miałeś w szybie mocowania na pinlocka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 no miałem mam ls2 a ten pinlock pasi do wszystkich ls2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopik Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Czasem trzeba go podregulować na mimośrodach jak będzie zaczynał parować. Pamiętaj żeby nie wrzucać rękawiczek do kasku i myć bardzo delikatnie. To są najczęssze przyczyny reklamacji i procucent je odrzuca. Nawet dzisiaj się trafił klient co mył czymś dziwnym i cały pinlock się zmatowił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 jak podregulowac gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopik Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Jak coś podparowuje to ściągasz pinlocka. Popatrz dobrze na te piny. Zawsze są asymetrycznie zrobione. Jak bedziesz obracał pina to część trzymająca samego pinlocka bdzię się zmniejszać odległość pomiędzy częściami trzymającymi pinlocka i dzięki temu sam pinlock będzie ciaśniej siedział. Nie wiem jak dokładniej wytłumaczyć jak coś to podaj maila i wyślę ci fotkę o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Miałem/mam w Nolanie pin locka i porysował mi szybkę. W moim przypadku przeszkadzało mi to. Inna sprawa, że trzeba go własciwie wyregulowac na tych małych zatyczkach (mimośrody), a ja to zaniedbałem. Poza tym jadąc raz w deszczu koło M1 w Zabrzu kropla mi sciekła po wewnetrznej i wessało ja pomiedzy szybki. Nagle mi zaczął świat wirowac, myslałem, że mdleję . Teraz mam w Schubercie z taką silikonową (?) obwódką. W obu przypadkach zdaje egzamin jesli chodzi o parowanie. Niby pierwsza szyba Schubertha (C2) miała pokrycie anty ... itd. itd, ale guzik to dawało. W dodatku ją przerysowałem, więc i tak sie nadawała do wymiany. Były swego czasu takie wklejane "antyparki" i dopóki były szczelne, były OK. No i takie psik psiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopik Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 NOLAN miał modele z pinlockiem bez tej uszczelki. Potem kupili licencję od prawdziwego pinlock ai jest ok. W którymś kasku spotkałem piny bez mimośrodu ale za cholerę nie pamiętam w którym.Te napylane wynalazki to tylko czasem coś dają. Ja jeszcze nie rafiłem na taki co bym polecił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.