Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

jazda na kole


stempas

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze jest uczyć się takich rzeczy pod okiem dobrego instruktora stuntu - inaczej można sobie tylko krzywdę zrobić.

Pomijam już dobry strój i kupę kasy na naprawy no i odludne miejsce co Ci nikt nie wyskoczy i nikomu krzywdy nie zrobisz...

Adam też dał dobra alternatywę, bo jak rozdupisz Swój codzienny sprzęt bo będziesz siedział na dupie a nie jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trenuj zawsze z kimś! mówie to z doświadczenia mojego kumpla. Najlepiej gdybyś jeździł z kimś kto dobrze jeździ na jednym i na bierząco będzie Ci udzielał wskazówek i mówił co masz robić inaczej. A co do 6tyś obr i strzał z klamy to raczej staraj się wyczuć motocykl, a nie trzym się sztywno tego co od kogoś usłyszałeś.

Pozdro i powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, do jazdy na kole albo zajeżdżacie moto do tego przeznaczone warte pare groszy, albo zajeżdżacie moto na które zbieraliście kasę i jesteście idiotami skoro je tak katujecie.

Ja mając starego (ale wyszukanego gsxr1100) wolałem kupić skatowany sprzęt do stuntu z kilku powodów:

-moto przeżyło już swoje i pewnie nie jedno wytrzyma

-ma dużą zębatkę i na koło nie muszę się wbijać przy prędkościach 60-100 tylko już od 5 km/h mogę stawiać moto na koło

-ma klatkę i stelaż które w razie przesadzenia z gazem nie położą sprzęta na mnie

i generalnie znajdzie się kilka innych powodów, ale to niekoniecznie temat na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można się uczyć na każdym sprzęcie! ale wiadomo, że najlepiej jeździć sprzętem zrobionym pod stunt właśnie. klatka na silnik nie jest droga a zaoszczędzi kupę kasy i nerwów. Zębatka niekoniecznie można latać na oryginale ale większy talerz to mniejsza moc potrzebna do postawienia potwora i mniejsza prędkość, lepsze wyczucie itp. Jeździć najlepiej z kimś kto już temat ogarnia ale nie koniecznie. Najważniejsze uczyć się rozsądnie a nie ja ci pokaże. Najlepiej nagrywać na kamerkę, wtedy widzisz jaki kąt osiągnąłeś .Na początku wydaje ci się że już prawie był pion a tu raptem 30 cm od ziemi kółeczko podskoczyło! Dobrze też jest się odpowiednio ubrać kask, rękawice,żółw, nakolanniki! zdrowia nikt ci nie wróci a niestety przy nauce gleba jest nieunikniona! No i zasadniczym punktem to dobra miejscówa aby nie zrobić komuś krzywdy!! no i to chyba tyle! Zakup sobie cbr f2 lub f3 za parę zł masz sprzęt nieśmiertelny!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce tutaj nic reklamować, ale polecam lekturke:

http://forum.supermoto.pl/topic17939-gumowanie-na-tylnym-kole.html

Generalnie dużo ludzi mówi, żeby STRZELAĆ ze sprzęgła, ale z drugiego biegu. Kiedyś sie zapomniałem i strzeliłem z 1b i troche sie zdziwiłem, ale w miare opanowałem :) Na początku sezonu uczyłem się z samego gazu i troche koślawo mi szło. Pod koniec sezonu zmieniłem zębatke tył z 42z na 48z i teraz tylko strzelam z klamy. Strzał z klamki cechuje się wyższym pionem i dłużej przejedziesz (nawet bez doświadczenia) na gumie, niż jakbyś postawił moto z samego gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.