stempas Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Witam! Nie umiem, a chce się nauczyć. Na co zwrócić uwagę? Poza obrotami z rzędu 6 tysi i strzałem z klamki cos jeszcze trzeba? Proszę o rady! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 olej w glowie, dobre ubezpeiczenie i kilka tys na koncie na wszelki wypadek;)p.s. zmien zebatki w napedzie i pójdzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Jak chcesz to sprzedam Ci fajnego trupa zrobionego do stuntu którego Ci nie będzie żal do nauki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Dobrze jest uczyć się takich rzeczy pod okiem dobrego instruktora stuntu - inaczej można sobie tylko krzywdę zrobić.Pomijam już dobry strój i kupę kasy na naprawy no i odludne miejsce co Ci nikt nie wyskoczy i nikomu krzywdy nie zrobisz...Adam też dał dobra alternatywę, bo jak rozdupisz Swój codzienny sprzęt bo będziesz siedział na dupie a nie jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Trenuj zawsze z kimś! mówie to z doświadczenia mojego kumpla. Najlepiej gdybyś jeździł z kimś kto dobrze jeździ na jednym i na bierząco będzie Ci udzielał wskazówek i mówił co masz robić inaczej. A co do 6tyś obr i strzał z klamy to raczej staraj się wyczuć motocykl, a nie trzym się sztywno tego co od kogoś usłyszałeś.Pozdro i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ja bym proponował kolego nauczyć się tylko z gazu ,strzał z klamki jest tylko dla bardzo doświadczonych cieżko wyczuć motocykl:) A i ucz się tylko z tylnim hamulcem ,bo na plecach można się łatwo znaleź wiem z własnego doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 coś czuje, że tylko praktyka, praktyka, gleba, praktyka, praktyka i tak do skutku. Nie ma w necie jakiegoś poradnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Dlaczego gleba? Na czym jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Dlatego sprzęt tylko do stuntu jest wymagany. Gleba to przy nauce jest codzienność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ani ja ani żaden z kupli nie mieliśmy sprzętu do nauki, tylko uczyliśmy się na własnych sprzętach. Nikt nie mówi że od razu jeździliśmy w pionie, ale po lekku było coraz wyżej. Nikt z nas (odpukać) do tej pory nie wyglebił. Tylko trzeba to robić z głową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba007 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Po to motocykl ma 2 koła żeby jeździć na dwóch a jak ktoś się z tym nie zgadza to niech sobie kupi cyrkowy monocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Nikt z nas (odpukać) do tej pory nie wyglebił. Tylko trzeba to robić z głową Odpukać, do czasu aż Ci się łożysko w główce ramy rozleci podczas normalnej jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Koledzy, do jazdy na kole albo zajeżdżacie moto do tego przeznaczone warte pare groszy, albo zajeżdżacie moto na które zbieraliście kasę i jesteście idiotami skoro je tak katujecie.Ja mając starego (ale wyszukanego gsxr1100) wolałem kupić skatowany sprzęt do stuntu z kilku powodów:-moto przeżyło już swoje i pewnie nie jedno wytrzyma-ma dużą zębatkę i na koło nie muszę się wbijać przy prędkościach 60-100 tylko już od 5 km/h mogę stawiać moto na koło-ma klatkę i stelaż które w razie przesadzenia z gazem nie położą sprzęta na mniei generalnie znajdzie się kilka innych powodów, ale to niekoniecznie temat na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Znajdź kogoś kto ci powie co i jak, na forum nikt cię nie nauczy bo zazwyczaj nie potrafią sami, ja nauczyłem się sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 mnie proponowano z gazu duzo latwiej do opanowania napewno bezpieczniej no i jak koledzy pisza zawsze z kims Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghostsrajder Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 na Terminalu spotykali sie czesto chlopaki z forum i dawali na gumie. nie wiem jak teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Chcesz być zdrowy i żyć to naucz się jeździć dobrze na dwóch kołach. A to i tak jest wystarczająco niebezpieczne i ryzykowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 spotykaja spotykaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 ło jezu tylko głowy przy dupie nie urwijcie. Mam yamahe tdm 850 i już 2 razy ją postawiłem . Nie dziadujcie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzik Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Można się uczyć na każdym sprzęcie! ale wiadomo, że najlepiej jeździć sprzętem zrobionym pod stunt właśnie. klatka na silnik nie jest droga a zaoszczędzi kupę kasy i nerwów. Zębatka niekoniecznie można latać na oryginale ale większy talerz to mniejsza moc potrzebna do postawienia potwora i mniejsza prędkość, lepsze wyczucie itp. Jeździć najlepiej z kimś kto już temat ogarnia ale nie koniecznie. Najważniejsze uczyć się rozsądnie a nie ja ci pokaże. Najlepiej nagrywać na kamerkę, wtedy widzisz jaki kąt osiągnąłeś .Na początku wydaje ci się że już prawie był pion a tu raptem 30 cm od ziemi kółeczko podskoczyło! Dobrze też jest się odpowiednio ubrać kask, rękawice,żółw, nakolanniki! zdrowia nikt ci nie wróci a niestety przy nauce gleba jest nieunikniona! No i zasadniczym punktem to dobra miejscówa aby nie zrobić komuś krzywdy!! no i to chyba tyle! Zakup sobie cbr f2 lub f3 za parę zł masz sprzęt nieśmiertelny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ... niestety przy nauce gleba jest nieunikniona!Nie można mierzyć wszystkich swoją miarą, w swoim otoczeniu na 10 osób które na gumie latają jedna zaliczyła glebę przy nauce, ale to konkretne piony z dużymi prędkościami (pow 150 km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vzrkatowice Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Kiedys ninja smigałem na jednym wymieniałem łozyska w główce co jakis czas, stwierdziłem pozniej szkoda forsy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaff Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Nie chce tutaj nic reklamować, ale polecam lekturke:http://forum.supermoto.pl/topic17939-gumowanie-na-tylnym-kole.htmlGeneralnie dużo ludzi mówi, żeby STRZELAĆ ze sprzęgła, ale z drugiego biegu. Kiedyś sie zapomniałem i strzeliłem z 1b i troche sie zdziwiłem, ale w miare opanowałem Na początku sezonu uczyłem się z samego gazu i troche koślawo mi szło. Pod koniec sezonu zmieniłem zębatke tył z 42z na 48z i teraz tylko strzelam z klamy. Strzał z klamki cechuje się wyższym pionem i dłużej przejedziesz (nawet bez doświadczenia) na gumie, niż jakbyś postawił moto z samego gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 a klatkę na moto masz? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.