Michał236 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Witam wszyskich....Niedawno kupiłem suzuki gsx550 (GN71D) które stało pod chmumrką ponad rok. Wyczyściłem gaźniki, wymieniłem olej i świece, zrobiłem hamulce, kupiłem akumulator, wyczyściłem zbiornik, zalałem paliwem i odpaliłem. Pracował sobie spokojnie jakieś 5min. zrobiłem jakieś 35km wróciłem i wszystko było ok. Nastęnego dnia wyjechałem i złapał mnie deszcz, motor zgasł po 2km i nie zapalił z rozrusznika, kumpel mnie pchnoł i zapalił gdy tylko puściłem sprzęgło, zajechałem do domu zgasiłem i gdy chciałem odrazu go zapalić to się nie udało. Odczekałem 15minut i motorek zapalił na dotyk, od tamtej pory wszystko było ok, aż do wczoraj gdy go umyłem. Motorek nie pali. To co dało mi sie ustalić to że iskra jest na wszystkich świecach, paliwo dochodzi na wszystkie gary. Napięcie na prawej cewce to 11V na lewej 10.30V. Podczas rozruchu na lewej cewce napięcie spada do 4V Na prawej do 7.5V.(mierzone przy cewce i na wyjściu z modułu) Całą instalację rozizolowałem wysuszyłem, poprzeczyszczałem styki, wymieniłem świece, naładowałem akumulator lecz dalej bez zmian. Prosze o jakieś szybkie porady bo sezonik już zaczyna uciekać, a za mną tylko 37km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 sprawdź mase idaca na silnik, rame etcObejzyj stycznik rozrusznika(przekaxnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał236 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Masa jest puszczona nowym kablem. Ca masz na myśli z tym stycznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał236 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Panowie bo się pogubiłem. Kolejność podłączenia cewek. Cewka 1(od lewej) ma być do 1-4 czy 2-3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 lewa cewka to cylinder 1 i 4, tu masz manuala http://www.manualedereparatie.info/en/download/Suzuki-GSX-550-EF-EU-ES.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał236 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 A wiec tak. Elektryka zrobiona. Zawory ustawione na 0.15. Motor pali na dotyk gdy jest zimy. Po dobrym rozgrzaniu chodzi pięknie. Na gorącym też pali na dotyk. Gdy postoi trochę około 15minut to nie chce zapalić. A na pych zapali. Czego się tu teraz przyczepić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A wiec tak. Elektryka zrobiona. Zawory ustawione na 0.15. Motor pali na dotyk gdy jest zimy. Po dobrym rozgrzaniu chodzi pięknie. Na gorącym też pali na dotyk. Gdy postoi trochę około 15minut to nie chce zapalić. A na pych zapali. Czego się tu teraz przyczepić?Miałem takie suzuki i miałem ten sam problem. Synchronizacja gaźników mi pomogła.Nie sugeruj się wcześniejszą synchronizacją tylko zrób ją jeszcze raz!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.