sabek_d Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ktokolwiek ma ktokolwiek miał.Z przyjemnością przeczytam opinie od byłych oraz teraźniejszych posiadaczy.Interesuje mnie model bez R z 2003 roku.Jaka jest jego przydatność do jazdy codziennej a w weekend jakaś szybka kręta trasa.Wszelkie wpisy mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Tutaj z pewnością otrzymasz szybciej odpowiedzi na nurtujące się pytania www.apriliaforum.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabek_d Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dzieki juz tam zagladałem i w inne rózne miejska polskie i zagraniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 I co żadnych konkretnych informacji nie uzyskałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabek_d Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a uzyskałem w sumie polecają, ale myslałem ze ktos jest na "wlasnym podwórku" z takim sprzętem. Ale chyba nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ciężka sprawa. Lokalnych na Apriliach widuję mało.Generalnie sprzęt wart grzechu, na Rotaxie się nie zawiedziesz,zawiechy również solidne i trwałe.Jak każda włoszczyzna może mieć swoje kaprysy, chociaż ja nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 No i jak tam panowie z kaprysami opisywanego modelu ?Przymierzam się też do RSV Mile Tuono 1000 z 2005 r., kaprysy głównie elektryka, a jak z zabawą i jazdą na owym sprzęcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Nabijam posty, a zapomniałem napisać co mnie głównie interesuje ,,,, Zapomniałem zapytać jak z serwisami u nas na śląsku ? jakiś polecany dla Aprili ?? , któryś ma możliwość podłączenia kompa do diagnostyki i ew odczytów błędów ? Wicher możesz coś polecić, ew czego unikać ? Wiem, że ważne to dobry olej, często zmieniane płyny DOT 5.1 oraz ogólna dbałość o elektrykę, a po za tym mechaniczne elementy chyba trwałe ... Jak tam z wibracjami V-ki oraz ochroną przed wiatrem ? ? Wcześniej jeździłem rzędówką i nie mam za dużego porównania ... Przesiadka z rzędowej benzynki na "diesel" V-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zagadaj do Acorda o ile mnie pamięc nie myli to smigal na takim modelu troszkę czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Nabijam posty, a zapomniałem napisać co mnie głównie interesuje ,,,, Zapomniałem zapytać jak z serwisami u nas na śląsku ? jakiś polecany dla Aprili ?? , któryś ma możliwość podłączenia kompa do diagnostyki i ew odczytów błędów ? Wicher możesz coś polecić, ew czego unikać ? Wiem, że ważne to dobry olej, często zmieniane płyny DOT 5.1 oraz ogólna dbałość o elektrykę, a po za tym mechaniczne elementy chyba trwałe ... Jak tam z wibracjami V-ki oraz ochroną przed wiatrem ? ? Wcześniej jeździłem rzędówką i nie mam za dużego porównania ... Przesiadka z rzędowej benzynki na "diesel" V-ka Jeżeli chodzi o serwis Aprilii na śląsku, to przyznam szczerze, że nie wiem gdzie obsłużą dobrze tą markę.Większość znanych serwisów na śląsku nawet nie chciała wyregulować luzów zaworowych. O synchronizacji przepustnic, czy podłączeniu pod kompa nie było mowy.Skorzystałem z usług Krakowskiego serwisu Bravados.Mechanicy tam pracujący, to maniacy włoszczyzny i nie miałem żadnych uwag, co do pracy jaką wykonali.Motocykl odżył i wstąpił w niego nowy duch :)Ceny również bardzo atrakcyjne(rabat forumowy).Nie wiem jak teraz tam sytuacja wygląda, bo mieli jakieś rewolucje.Wiem, że mechanik(Łukasz), który robił mojego Capo otworzył swój warsztat.Firma nazywa się Mottech(www.piaggio.cba.pl) i z tego co słyszałem ma kompa do diagnostyki włoszczyzny. W Bravadosie korzystali z Axona.Na forum aprilii skontaktuj się z użytkownikiem Whiplash. O ile dobrze pamiętam śmiga RSV-ką i dosyć sporo przy nich dłubie, więc pewnie ci pomoże lub doradzi. Co do odczytów kodów błędów, to w ETV 1000 robiłem to sam. W starszych RSV chyba też. Trzeba zewrzeć dwa piny w złączu diagnostycznym i kody błędów wywala z automatu na wyświetlaczu - tutaj przyda się lektura forum aprilii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jeżeli chodzi o serwis Aprilii na śląsku, to przyznam szczerze, że nie wiem gdzie obsłużą dobrze tą markę.Większość znanych serwisów na śląsku nawet nie chciała wyregulować luzów zaworowych. O synchronizacji przepustnic, czy podłączeniu pod kompa nie było mowy.Skorzystałem z usług Krakowskiego serwisu Bravados.Mechanicy tam pracujący, to maniacy włoszczyzny i nie miałem żadnych uwag, co do pracy jaką wykonali.Motocykl odżył i wstąpił w niego nowy duch :)Ceny również bardzo atrakcyjne(rabat forumowy).Nie wiem jak teraz tam sytuacja wygląda, bo mieli jakieś rewolucje.Wiem, że mechanik(Łukasz), który robił mojego Capo otworzył swój warsztat.Firma nazywa się Mottech(www.piaggio.cba.pl) i z tego co słyszałem ma kompa do diagnostyki włoszczyzny. W Bravadosie korzystali z Axona.Na forum aprilii skontaktuj się z użytkownikiem Whiplash. O ile dobrze pamiętam śmiga RSV-ką i dosyć sporo przy nich dłubie, więc pewnie ci pomoże lub doradzi. Co do odczytów kodów błędów, to w ETV 1000 robiłem to sam. W starszych RSV chyba też. Trzeba zewrzeć dwa piny w złączu diagnostycznym i kody błędów wywala z automatu na wyświetlaczu - tutaj przyda się lektura forum aprilii.No to włoszczyzna zagościła i u mnie, koniec z seryjnymi japońskimi przecinakami Tuno, czeka na nowe płyny a do Krakowa się przejadę w sezonie na oględziny. Co do forum aprilis to faktycznie sporo wiadomości i jak piszesz Wishplash się udziela więc pewno chłopak nie raz rozkręcił swój sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlesiakowski Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 No to włoszczyzna zagościła i u mnie, koniec z seryjnymi japońskimi przecinakami Tuno, czeka na nowe płyny a do Krakowa się przejadę w sezonie na oględziny. Co do forum aprilis to faktycznie sporo wiadomości i jak piszesz Wishplash się udziela więc pewno chłopak nie raz rozkręcił swój sprzętHheja mam swoja juz 3 lata rsv mille z 2000 roku , forum aprili przydatne ,jest duzo wiadomosci i goscie wiedzą co pisza ,sam tam jestem:>do sprawdzenia błędów nie potrzbujesz kompa masz go w moto a wtyczka w zadupku którą trzeba połączyc :>http://www.apriliaforum.org/sprzet niezawodny i kopliwy ja amam wersje 118 koni ale masakra jest:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Dnia 2.07.2012 o 15:28, Wicher napisał: Ciężka sprawa. Lokalnych na Apriliach widuję mało. Generalnie sprzęt wart grzechu, na Rotaxie się nie zawiedziesz,zawiechy również solidne i trwałe. Jak każda włoszczyzna może mieć swoje kaprysy, chociaż ja nie narzekam Aprilia fatycznie ma swoje odpały ale broni się całą masą zalet . Od kąd jestem w posiadaniu nie spotkalem takiego modelu na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Tyś z Rzeźni??Naszej forumowej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Raczej wójku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Panowie jaki łańcuch zakupic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 sprecyzuje 525 vx czy zvmx produkcji DID czy jeszcze jakis inny wynalazek? 20 tys musi zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Jak pałujesz to weź zvmx, bo przy takiej kobyle zwykło keta wyciągnie się w moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zdecysowalem sie na ZVMX- troche mnie skubnoł ale wydaje sie solidny. Teraz olej... czy ten bedzie najlepszy do mojej belli ?http://penrite.sklep.pl/pl/oleje-4t/59-penrite-mc-4st-100-pao-ester-15w50.html Na motulu 10w40 slizga mi sprzeglo na wyzszych biegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Z tego co koledzy (wlasciciele) mille mowia (pisza). Sprzęgło Mille może wytrzymać tylko olej mineralny lub półsyntetycznego. Na drodze nie ma problemu z olejem w pełni syntetycznym, jednak przy palowaniu czy na torze sprzęgło wypalisz.Polecany olej Belray 20W50 Mineralny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Z tego co udało mi sie wywnioskoac z wypowiedzi na aprilia.org to 20W50 może okazac się zbyt gęsty na początku pracy przy naszych tempreraturach i moze to kosztowac naprwe panwewek i wymiane wałków. Poprzedni wlasciciel lał 10W40 ,ale faktycznie jeździł spokojniej. Ja mam uślizgi od 7tys na 4 begu na całym gwizdku i tak do 6. Myślałem ze to tarczki i przekładki ale zaryzykuje wymiane oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Z tego co obtaksowalem na innych forach mille i z tego co zaleca polo,louis to jest 15W50 Miner.albo 20 W50 Uzytkownicy Aprilia odradzaja motul,Ja w mojej kawie tez nie bylem zadowolony z Motula,no ale Twoj motek i Twoj wybor. Ps.W niemczech tez nie jest lepsza temperaturowo pogoda,a raczej gorsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dnia 15.04.2017 o 13:38, Taurus napisał: .Polecany olej Belray 20W50 Mineralny. Tylko który dokladnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Koledzy, dlaczego skupiacie uwagę na mało ważnych rzeczach dotyczących oleju? Parametry xWxx dotyczą zakresu temperatur i w naszym klimacie trzymałbym się zaleceń producenta motocykla. Chyba, że planujecie wyjazd w rejony odbiegające średnią temperaturą od naszej. Zimniej-mniejsza lepkość, cieplej-wyższa. Dużo ważniejszą kwestią jest -jak widzę tu pomijana - klasa jakościowa oleju (SJ, SG, SH...). Wg niej olejów z pewnych klas nie można bezkarnie lać do naszych silników. I na tym przy wyborze należy się skupić bardziej. Trzecią sprawą jest zawartość dodatków do właściwej pracy sprzegieł "mokrych" (JASO MA, MA2, MB). Turbo, twój olej z postu #19, wg info z linku "przewyższa parametry normy MA"... To norma, która obowiązywała do 2006 roku... Może czas poszukać oleju z JASO MA2? Do poczytania, żeby zrozumieć o czym mówię: https://forumsmarowe.pl/oznaczenia-olejow/ Poza tym uważam, że do jednostek wysilonych, jakimi są silniki motocyklowe, powinno się stosować oleje jak najlepszych parametrów. Wnętrze mojego silnika po przebiegu ponad 150 tys km. Jest czysty. Żadnych osadów. Żadnych opiłków. Leję tylko i wyłącznie olej syntetyczny. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Cechy produktu: mieszanka PAO i Estrów zapewnia maksymalną ochronę w czasie pracy w wysokich temperaturach, zapewniając przy tym doskonałe osiągi; pakiet FULL ZINC+ zapewnia dodatkową ochronę przeciw zużywaniu się elementów silnika; formuła SHEAR FREE ( pełna odporność na ścinanie) – gwarantuje utrzymanie lepkości oleju przez cały okres jego użytkowania , nawet podczas użytkowania w warunkach ekstremalnych obciążeń; przewyższa wymagania normy API SN oraz JASO MA; zapewnia maksymalną ochroną przeciw zużywaniu się silnika, ogranicza do minimum gromadzenie się osadów oraz depozytów na tłokach, tworzących się zwykle w warunkach pracy w wysokich temperaturach; wzmacnia moc silnika oraz przyspieszenie; przetestowany w warunkach rajdowych ( Penrite Honda Racing Team); chroni przeciw ślizganiu się sprzęgła, w motocyklach z mokrym sprzęgłem. Czyli nie nada sie do RSV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.