Adamv Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 wlascicielem jest kolega. wszystko bylo ok, do momentu zapalenia sie FI. po zgaszeniu i ponownym zapaleniu, dalej wyswietla. kreci tylko do 8 tys, na kazdym biegu. wiem, ze trzeba sprawdzic bledy, nikt nie jest jasnowidzem, ale co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Fuel injection. a dokłdniej co to moze byc odczytaj kod błedu i sprawdź w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holdus Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 stary problem i mnóstwo możliwości...-brak oleju-problem ze świecami-dłubanie w kabelkach- itd..jednym słowem zanieś moto do kumatego serwisu oni poradzą mój znajomy w k1 miał problem z f1 od kiedy coś tam pokombinował z seryjnym tłumikiem (nie pamiętam co ale miała się niby lepiej kręcić) i miał f1 bo po prostu nie widziała czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 wszystko bylo ok, nagle cos wyskoczylo i przerywa przy tys. musze mu to sprawdzic, narazie nie mam czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 bez czytania kodu błędu trudno powiedzieć , ale awaria czujnika położenia przepustnicy też może dawac takie objawy .policz mrugnięcia kontrolki"Fi" ( jeżeli mruga) i go to the service manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 FI to błąd ogólny, może oznaczać zawieszenie się czujnika rezerwy, czujnika stopki, sprzęgła, exupu, i wiele innych. Sprawdź najpierw czy silniczek exupu otwiera się i zamyka od początku do końca po przekręceniu kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 ok. dzisiaj przyjedzie do mnie, sprawdzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 blad c28- czujnik przepustnicy. mamy przyczyne. jakis poprzedni "magik" zlamal kostke i przymocowal na opaske zaciskowa. czujnik bedzie wymieniony (to ten, ktory "siedzi" na przepustnicy, mozna nim cos regulowac). moze mi ktos napisac, jak sie kasuje bledy w tym sprzecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 czy ten czujnik bedzie pasowal z k4 600? orientuje sie ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 powtarzam pytanie, bo jest do kupienia czujnik, ale z k4 600. pierwsze cyfry z jego numeru sa identyczne, dalej juz sie roznia. czy ta koncowka to moze byc poprostu numer seryjny czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 a mówiłam ;] ....wg fiszek na mrcycles, to w K4 600 i 750 , jest ten sam czujnik położenia przepustnicy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 dzieki, ale czy ten sam czujnik moze roznic sie numerem? w samochodach raczej nie, nie wiem jak jest w tym wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 dzieki, ale czy ten sam czujnik moze roznic sie numerem? w samochodach raczej nie, nie wiem jak jest w tym wypadku.Podejrzewam , że ostatnie cyfry to po prostu numer seryjny części , więc będą się różnić.natomiast jeżeli chodzi o numer katalogowy części tj. tego czujnika, to zarówno w 600K4 jak i 750K4 jest on taki sam.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 jeszcze raz wielkie dzieki. czujnik juz zamowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.