Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki GSXR 750 K4


Adamv

Rekomendowane odpowiedzi

stary problem i mnóstwo możliwości...

-brak oleju

-problem ze świecami

-dłubanie w kabelkach

- itd..

jednym słowem zanieś moto do kumatego serwisu oni poradzą mój znajomy w k1 miał problem z f1 od kiedy coś tam pokombinował z seryjnym tłumikiem (nie pamiętam co ale miała się niby lepiej kręcić) i miał f1 bo po prostu nie widziała czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blad c28- czujnik przepustnicy. mamy przyczyne. jakis poprzedni "magik" zlamal kostke i przymocowal na opaske zaciskowa. czujnik bedzie wymieniony (to ten, ktory "siedzi" na przepustnicy, mozna nim cos regulowac). moze mi ktos napisac, jak sie kasuje bledy w tym sprzecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, ale czy ten sam czujnik moze roznic sie numerem? w samochodach raczej nie, nie wiem jak jest w tym wypadku.

Podejrzewam , że ostatnie cyfry to po prostu numer seryjny części , więc będą się różnić.

natomiast jeżeli chodzi o numer katalogowy części tj. tego czujnika, to zarówno w 600K4 jak i 750K4 jest on taki sam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.