MichaelloEs Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam, poszukuje osoby, która pomogłaby mi przy wymianie napędu w moim GSR, oczywiscie nie za darmo, wiadomo czas to pieniadz:)Ewentualnie jak mozecie to podajcie namiary na nie drogiego a dobrego mechanika, choc szczerze wolałbym sam to zrobić, na przyszłosc praktyka:)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 wymiana nie jest trudna, wystarczy kilka podstawowych kluczy i najlepiej jakas zakówarka (może by homemade)kolega ma fajna fotorelacje z wymiany łańcucha/zebatek http://www.cbr.strefa.pl/wymiana_zestawu_napedowego.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wszystko pięknie ładnie, ale wolałbym, aby jednak ktos przy tym doświadczony asystował, nie znajdzie sie nikt;)??W ostateczności gdzieś do warsztatu motocykl zawioze, no trudno:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alicja Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Polecam AZ MOTORS. Solidna firma i ceny naprawdę przystępne - http://www.az-motors.eu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja robiłem u siebie sam, uwierz że nie ma tam żadnej mecyji tylko przyda się druga osoba do zamontowania koła.Tak ogólnie to z kąd jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 80 zl wymiana napedu. Ch-śl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jestem z Lędzin, 80 zł w Chełmie?? DANVIELD Ty sie tym zajmujesz?:]W sumie myslałem, ze co sam sie czlowiek nauczy to potem sie przyda, ale na pierwszy raz na pewno nie bede sie rzucał na gleboką wode:)Jeszcze podpowiedzcie mi jedno: chce DID-a tylko nie wiem ktorego, czy dopłacac do hiperwzmocnionego zołtego, czy zoltego wzmocnionego lub zwykłego... Czy duze roznice sa po miedzy nimi?? W sumie, zeby potem nie było, ze lancuch ok a zebatki juz wykonczone;) Co do zebatek chyba Sunstar, takie jakie sa w oryginale...Czekam na propozycje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Łańcuch dopasuj do swojego stylu jazdy. Jak strzelasz z klamy i jeździsz na jednym to kup najmocniejszy, ale przy spokojnej jeździe wystarczy wzmocniony oringowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Bierz zawsze najmocniejszy łańcuch. Różnica w cenie prawie żadna(i tak trzeba sporo wydać), a różnica w ilości przejechanych km będzie o wiele większa. Nie ważne czy strzelasz z klamy czy jeździsz turystycznie. Polecam np. DID ZVMX - obecnie chyba najmocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 tak zajmuje sie sprawami serwisowymi i powypadkowymi. Kup wzmocniony, wkoncu to nie hayabusa +dobre zebatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 ne ma filozofii przy wymianie. masz czym zakuc (chocby mlotek i jakies zrobione punktaki), to masz zakute. ja balem sie tylko ustawienia zaworow, mysle, ze tez niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficek.andrzej Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Jak ściągnąć stary łańcuch napędu bez wyciągania wahacza?? przeciąć go czy rozłączyć? Bo mam łańcuch fabrycznie zakuty w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Targaj kątówką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.