krtecek Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam serdecznieChciałbym zapytać was, jako ludzi z doświadczeniem o pewną kwestie. Posiadam gaźniki z Yamahy FZR 600 zaadaptowane do swojego samochodu. Jest to studencki projekt- zabawka. Gaźniki są alternatywą dla weberów itp. Problem polega na tym iż nie znam sie na motocyklach ponieważ nigdy się nimi nie zajmowałem, ani nie mam wśród swoich znajomych motocyklisty.Ale do rzeczy: Silnik (1300ccm) gaźniki od Yamahy FZR600 (takie jak na zdjęciu) podpięte pod org. pompę silnika, zrobiony powrót paliwa do baku, kąt ustawienia 30st. Samochód odpala na gaźnikach, na ssaniu ładnie pracuje, równo, wkręca się na obroty, ale po wyłączeniu ssania (na obrotach biegu jałowego) paliwo powoli zaczyna przelewać się otworem który zaznaczyłem na czerwono w kółku. poprostu wypływa z niego, silnik zalany, gaśnie.Tu pytanko: do czego są te otwory przy wlocie, dlaczego wypływa nimi paliwo, czego to moze być wina? Może ktoś rozjaśni mi nieco tę kwestię, bo nie mogę sobie z tym poradzić.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 podpięte pod org. pompę silnikaNie jestem specjalistą od gaźników, ale jeśli podpiąłeś pod samochodową (nie wiem czy była w fzr) to może robić za duże ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krtecek Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Też szedłem tym tropem, ale paliwo podawane pod własnym ciężarem tez wypływa. Może ktoś rozbierał fzr i wie czy tam jest pompa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlorekGSX Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Może zaworki od pływaków nie trzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 a jeżeli zaworki od pływaków sa ok to sprawdź czy kat nachylenia gaźnika wzgledem bloku silnika jest taki sam jak w FZR bo może sie tak zdazyc ze zmiana kąta spowoduje ze pływaki nie beda sie zamykac a gaźnik bedzie cały czas sie przelewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krtecek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie jeżdżę na motorze, ale czy nie jest tak że motocykl można postawić na tylne koło, zmieniając kąt nachylenia gaźników i silnik pracuje nadal ? Wiem ze w fzr gaźniki są bardziej pionowo. Z jakiego motoru mogę wziąć gaźniki żeby gardziele miały średnicę zbliżoną do 30mm (pojemność 600 -750) w którym sa ustawione poziomo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 gpz kz chocby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krtecek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dzięki za odpowiedzi, jeśli starczy miejsca w komorze przeprojektuje dolot na bardziej pionowy i dam znać co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krtecek Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Panowie, znów mam do was pytanie. Gaźniki ustawiłem bardziej do pionu, tak jak w FZR, i po odpaleniu, silnik chodził świetnie. Wystarczyło wyregulować mieszankę, pobawić się obrotami i po nagrzaniu, bez ssania chodził bardzo ładnie, paliwo nie przelewało się otworami nawet po wkręcaniu na obroty. Myślałem że sukces, ale dzisiaj ponownie bez żadnych zmian uruchomiłem silnik i bez ssania otworami zaczęło przelewać się paliwo... nic od ostatniego razu nie zmieniałem a gaźniki leją przez te dysze i się zalewają. O czym to może świadczyć ? gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 A jak zatkasz te dziury to co będzie ? Jeśli to paliwo wylewa się tylko "siłą woli" a nie jakoś z ciśnieniem, to zatkaj i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petro21 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 zaworki iglicowe pływakow przepuszczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 nie zatykaj, wymien zaworki iglicowe i wyreguluj poziomy + sprawdź pływaki.http://allegro.pl/zaworek-iglicowy-yamaha-fzr-600-fzx-750-sr-250-i2440619810.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.