kaliber9 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam kolegów motocyklistów.Jest problem z moją cebrą f3 '97 po lifcie.Kupiłem cbr zrobielem 2500km i zaczęło się.Na ciepłym jak nie odpali od razu troche z gazem to potem trzeba krecic i krecićWróciłem z kolejnej wycieczki jest super kolejne kilometry zrobione. Dwa dni potem znowu wyjazd. Wchodze do garazu ssanie brum pali jak zawsze na dotyk. Moto sie grzeje ja sie przebieram i zgasł. Oj nic sie nie stalo podchodze starter kreci kreci kreci odpalił. Wsiadam jade nie ma mocy niby jedzie ale zamóla nie trzyma wolnych obrotów. Zrobilem 7 kilometrów stacja gaszę tankuje. I juz go nie odpalilem. po 3 godzinach na stacji odpalił z wielką laską. Wróciłem do garażu. Nastepnego dnia chce jechac do mechanika patrze podloga zalana bęzyną. Normalnie nie odpalił ale na pych sie dało.Dojechalem ledwo chyba na 2 garach. Dostał temperatury zgasł i nie odpalił.Moto zostało rozebrane bak wyczyszczony gażniki rownież. Nowe świece synchro i reg. gażników.I teraz pali fajnie ale praktycznie nie jeździ na niskich obrotach do 7-8 tys silnikówi brak kultury pracy odkrecam manetke czekam czekam oo przyspiesza. Jade 10tys obrotów manetka w stałym położeniu a tu nagle jakby mi ktoś hamulec naciskał 2 razy szarpnie pryknie jedzie dalej.Wlałem 98 oktanow chodzi inaczej w sumie objawy występują i strzela z wydechu.Na wolnych obrotach raz jest 1200 raz 1500 i zrobie kilometr stoje na światlach jest 2500 obr/min.Generalnie mocy mu nie brakuje.Mi i koledze skończyły się pomysły. Gdzie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Mysle że sprawka tej kóltury odpowiedzialne sa gaźniki;)p.s. wymieniłes olej jak miałes benzyne na podłodze bo założe sie że tyle samo mogło poleciec do silnika i przez pierscienie dostac sie do oleju;)no chyba że masz kpl panewek i drugi wał pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petro21 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 sprawdz rurki z doladowania dynamicznego i radze tak jak kolega wyzej zmien olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliber9 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 O oleju wiem, Na oko rurki są ok. Czy w tych rurkach mozę znajdować się paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.