Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

stukanie


Grybljan18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem po prostu coś rzęźi dokładnie jak na filmie 1 dźwięk nasila się przy zwiększaniu obrotów nie zawsze ten dźwięk słychać

Dobierałem się do sprzęgła i zauważyłem pod ostatnią tarczą są dwie podkładki na których jest trochę luzu czy to może być przyczyna. film2

film1

film2 http://www.youtube.com/watch?v=qdWH64fJDBM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie słychać zawory ale może silnik był zimny.

Jednak w tle słychać metaliczny dźwięk, który kojarzy mi się z łańcuszkiem rozrządu (tylko skojarzenie o ile takowy jest).

Co do pierścieni się nie wypowiem bo po prostu nie wiem. Jednak są one pod sprzęgłem i zorientuj się czy nie są przez sprzęgło dociskane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

siemka,tak jak u ciebie kolego przy pracy silnika na p[ostoju jest spoko-ale w czasie jazdy jest taki dziwny stukot-jakby kulke wrzucic do puszki i pod wplywem powietrza kulka wali po puszce,sadzilem ze sprzeglo-nie-zawory-tez nie-i doszlo do tego ze mam luz na panewce,co rzadko sie zdarza-ale sie zdarza. na te chwile szukam na internecie dostawcy czesci-chociaz najpierw musze rozbebeszyc silnik zeby sie upewnic ze to jest to- i dopiero wtedy kompletowac czesci. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim rozkopiesz pól pieca w poszukiwaniu panewki obsłuchaj pare varadero,przy okazji sprawdz ta osłonke kolektora blaszana-u mnie ona dzwonila.Poza tym varadero nie pracuje tak gładko jak przyslowiowa honda,zawory wcale nie muszą być do regulacji,w mojej przed i po było podobnie słychać,ten typ tak ma ;) W razie czego wymiana panewek i tak jest nieoplacalna,lepiej piec zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tą osłonke na kolektorze tylniego cylindra-u mnie ta cholera dzwonila i psuła nerwy,niby sztywno siedziala,ale jednak pod wplywem wibracji dzwoniła ;)

PS:Jak viadro nie ma nakulane 100 kkm i bylo w miare dbane to na lini wał-korba-tłoki nie ma prawa sie nic dziać ;) jedyne co może być to niektórzy zgłaszali przy ok 50-60 kkm że już łancuszki rozrzadu zaczynają dzwonić,przy ok 70-80 sprzęglo przeważnie sie zmienia,ale ogólnie ciężko ten piec jakoś inaczej zajechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.