tajfun1584 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 SIEMKAHCIAŁBYM KUPIC CROSSA I JUZ TROHE SIE ROZGLODAŁEM MAM 6500 ZŁ I DO TEJ KWOTY HCIAŁBYM COS KUPIC MAM NA OKU YAMAHA YZ250F I 426 F TO MUJ PIERWSZY CROOS I HCIAŁ BY WIEDZIEC CO ILE mh BEDE MUSIAŁ ROBIC REMONT SILNIKA BO TE DWIE KROSÓWKI SĄ W 4T BEDZIE TO JAZDA BARDZO AMATORSKA I ILE TO BEDZIE MNIE KOSZTOWAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Patrząc na ortografię - wyciągam wniosek że wiele.Jeśli jesteś aż takim amatorem sugeruję początki na 125cm. Mocny cross potrafi zabić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
threed Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 250cm to nie jest mocny cross, ale jak nigdy nie szalałeś po wertepach i nie masz tak naprawde jakiegoś przynajmniej minimalnego pojęcia o tego typu wędrówkach to 250cm dla amatora to dużo powinieneś albo zainteresowac się na początek mniejsza pojemnością albo jeździć ostrożnie bo pomimo tego że na 250 nie rozwiniesz jakiejś szalonej prędkości to możesz się już dobrze połamać skoro jesteś w tym zielony, dobrze się zastanów.A tak nawiasem mówiąc, Yamaha YZ250f w cenie 6500? z którego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Też robię błędy ,ale Ty wygrałeś 250 w 2T ma 60koni to już jest dość mocna Cross-ówka w 4T to tak jak 125 w 2T tylko płynniej oddaje moc Za tą kwotę to tylko kupisz kibel który zaraz się rozleci wiem co mówię ,bo jak byłem parę lat temu troszkę młodszy to jeździłem w zawodach motocross,więc to wszystko przeżyłem wracając do tematu jeżeli masz zdrowy silnik to amator jeden tłok na sezon jeżeli naprawdę ciśniesz to dwa tłoki na sezon Jak jesteś rozsądny to kup coś mocniejszego ,a jak nie to nie pchaj się na głębokie wody ,bo motor w terenie ciężko utrzymać ,a zrobić sobie krzywdę jest łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajfun1584 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 yz250f 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halogen Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 podbijam temat:czy 125 na początek dla gościa 182 cm i 85 kg nie będzie za mały ?? chodzi o to żeby się moto nie męczył i żebym nie czuł się jak na minibike. Wiem że 250 maja juz sporo mocy gdzie 50 km na teren to faktycznie duzo. Co do silników 2T i 4T podobno 2T jest bardziej narwany ale i tańszy w remoncie. Może jakies konkretne propozycje?? Chodzi mi tu o późniejszą mozliwość dostania części. Np do Kawy kx 125 lub 250 albo moze jakas yamaha, honda... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Myślę że możez spokojnie wsiadać na 250 2t. A co do remontów to przy normalnej jeździe amatorskiej 2t wytrzymie spokojnie 50-70 mth, a remont możesz zrobić sam bo silnik prosty jak w wsc'e Silnik 4t wytrzyma co najmniej 100mth ale co 15mth zmieniasz olej i regulujesz zawory,Remont jest droższy i raczej sam go nie zrobisz. Nie daj boże jak coś w silniku strzeli bo wtedy koszty rosną w zastraszającym tempie. Koledze 2 razy strzeliła korba w 4t w ciągu sezonu i definitywnie przesiadł się na 2t.A co do motocykli to każdy 2t czyli kx, cr, yz, rm czy sx będzie dobryJa jedynie mogę odradzić yzf426f- zębatka rozrządu jest na stałe połączona z wałem. W momencie jak zębatka się zużyje czeka Cię wymiana całego wału co jest raczej drogą imprezą. Wiem z autopsjipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halogen Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 turbiMyślę że możez spokojnie wsiadać na 250 2t. A co do remontów to przy normalnej jeździe amatorskiej 2t wytrzymie spokojnie 50-70 mth, a remont możesz zrobić sam bo silnik prosty jak w wsc'e Silnik 4t wytrzyma co najmniej 100mth ale co 15mth zmieniasz olej i regulujesz zawory,Remont jest droższy i raczej sam go nie zrobisz. Nie daj boże jak coś w silniku strzeli bo wtedy koszty rosną w zastraszającym tempie. Koledze 2 razy strzeliła korba w 4t w ciągu sezonu i definitywnie przesiadł się na 2t.A co do motocykli to każdy 2t czyli kx, cr, yz, rm czy sx będzie dobryJa jedynie mogę odradzić yzf426f- zębatka rozrządu jest na stałe połączona z wałem. W momencie jak zębatka się zużyje czeka Cię wymiana całego wału co jest raczej drogą imprezą. Wiem z autopsjipozdroa jakies konkretne modele 2t możesz polecić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Nie wiem jakim budżetem dysponujesz. Najlepiej kupić coś popularnego czyli YZ KX SX RM CR, wszystko jedno ważne żeby było w dobrym stanie. Wg. mnie lepiej kupić 2t do remontu bo zrobisz sobie remont osobiście i masz spokój, a nie że kupisz niby 5mth po remoncie a silnik się zatrze w środku lasu. Zwróć uwagę ogólnie na stan zawiechy i czy komora rozprężna nie jest po zagiatana. Poza tym ogólnie czy skrzynia działa dobrze, czy sie biegi nie blokują albo nie wypadają, ile sprzęgła zostało itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon@Orzesze Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Po ortografi ciężko się poczytać... Napisz skąd jesteś - Masz blisko do Czerwionki ? To wpisz w google : motocross czerwionka zajedź w środy mają treningi o 16 czy 17 napewno pomogą w wyborze ... Piona ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.