Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

kupno crossa


tajfun1584

Rekomendowane odpowiedzi

SIEMKA

HCIAŁBYM KUPIC CROSSA I JUZ TROHE SIE ROZGLODAŁEM MAM 6500 ZŁ I DO TEJ KWOTY HCIAŁBYM COS KUPIC

MAM NA OKU YAMAHA YZ250F I 426 F TO MUJ PIERWSZY CROOS I HCIAŁ BY WIEDZIEC CO ILE mh BEDE MUSIAŁ ROBIC REMONT SILNIKA

BO TE DWIE KROSÓWKI SĄ W 4T BEDZIE TO JAZDA BARDZO AMATORSKA I ILE TO BEDZIE MNIE KOSZTOWAC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250cm to nie jest mocny cross, ale jak nigdy nie szalałeś po wertepach i nie masz tak naprawde jakiegoś przynajmniej minimalnego pojęcia o tego typu wędrówkach to 250cm dla amatora to dużo powinieneś albo zainteresowac się na początek mniejsza pojemnością albo jeździć ostrożnie bo pomimo tego że na 250 nie rozwiniesz jakiejś szalonej prędkości to możesz się już dobrze połamać skoro jesteś w tym zielony, dobrze się zastanów.

A tak nawiasem mówiąc, Yamaha YZ250f w cenie 6500? z którego roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też robię błędy ,ale Ty wygrałeś :)

250 w 2T ma 60koni to już jest dość mocna Cross-ówka w 4T to tak jak 125 w 2T tylko płynniej oddaje moc :)

Za tą kwotę to tylko kupisz kibel który zaraz się rozleci wiem co mówię ,bo jak byłem parę lat temu troszkę młodszy to jeździłem w zawodach motocross,więc to wszystko przeżyłem :P wracając do tematu jeżeli masz zdrowy silnik to amator jeden tłok na sezon jeżeli naprawdę ciśniesz to dwa tłoki na sezon :) Jak jesteś rozsądny to kup coś mocniejszego ,a jak nie to nie pchaj się na głębokie wody ,bo motor w terenie ciężko utrzymać ,a zrobić sobie krzywdę jest łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

podbijam temat:

czy 125 na początek dla gościa 182 cm i 85 kg nie będzie za mały ?? chodzi o to żeby się moto nie męczył i żebym nie czuł się jak na minibike. Wiem że 250 maja juz sporo mocy gdzie 50 km na teren to faktycznie duzo. Co do silników 2T i 4T podobno 2T jest bardziej narwany ale i tańszy w remoncie. Może jakies konkretne propozycje?? Chodzi mi tu o późniejszą mozliwość dostania części. Np do Kawy kx 125 lub 250 albo moze jakas yamaha, honda... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że możez spokojnie wsiadać na 250 2t. A co do remontów to przy normalnej jeździe amatorskiej 2t wytrzymie spokojnie 50-70 mth, a remont możesz zrobić sam bo silnik prosty jak w wsc'e ;)

Silnik 4t wytrzyma co najmniej 100mth ale co 15mth zmieniasz olej i regulujesz zawory,Remont jest droższy i raczej sam go nie zrobisz. Nie daj boże jak coś w silniku strzeli bo wtedy koszty rosną w zastraszającym tempie. Koledze 2 razy strzeliła korba w 4t w ciągu sezonu i definitywnie przesiadł się na 2t.

A co do motocykli to każdy 2t czyli kx, cr, yz, rm czy sx będzie dobry

Ja jedynie mogę odradzić yzf426f- zębatka rozrządu jest na stałe połączona z wałem. W momencie jak zębatka się zużyje czeka Cię wymiana całego wału co jest raczej drogą imprezą. Wiem z autopsji

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbi

Myślę że możez spokojnie wsiadać na 250 2t. A co do remontów to przy normalnej jeździe amatorskiej 2t wytrzymie spokojnie 50-70 mth, a remont możesz zrobić sam bo silnik prosty jak w wsc'e ;)

Silnik 4t wytrzyma co najmniej 100mth ale co 15mth zmieniasz olej i regulujesz zawory,Remont jest droższy i raczej sam go nie zrobisz. Nie daj boże jak coś w silniku strzeli bo wtedy koszty rosną w zastraszającym tempie. Koledze 2 razy strzeliła korba w 4t w ciągu sezonu i definitywnie przesiadł się na 2t.

A co do motocykli to każdy 2t czyli kx, cr, yz, rm czy sx będzie dobry

Ja jedynie mogę odradzić yzf426f- zębatka rozrządu jest na stałe połączona z wałem. W momencie jak zębatka się zużyje czeka Cię wymiana całego wału co jest raczej drogą imprezą. Wiem z autopsji

pozdro

a jakies konkretne modele 2t możesz polecić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakim budżetem dysponujesz. Najlepiej kupić coś popularnego czyli YZ KX SX RM CR, wszystko jedno ważne żeby było w dobrym stanie. Wg. mnie lepiej kupić 2t do remontu bo zrobisz sobie remont osobiście i masz spokój, a nie że kupisz niby 5mth po remoncie a silnik się zatrze w środku lasu. Zwróć uwagę ogólnie na stan zawiechy i czy komora rozprężna nie jest po zagiatana. Poza tym ogólnie czy skrzynia działa dobrze, czy sie biegi nie blokują albo nie wypadają, ile sprzęgła zostało itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.