Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Srednio co 200 km trzeba dociagac, lozysko nowe, w zime wymienione .http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=96923&category=Motorcycles&make=SUZUKI&year=1988&fveh=2169http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=96923&category=Motorcycles&make=SUZUKI&year=1988&fveh=2169Wszystko poskladane jak nalezy, moto rozni mechanicy skladali, rozkladali, wiec blad kogos mozna wykluczyc....Jakies rady czemu sie to dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Serwisówka i jeszcze raz sprawdź czy masz wszystkie podkładki,Wiesz polak menda złoży nawet bez i sprzeda.tak wiec nie zdziwiłbym się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Ale wszystko jest Ok wlasnie , te moto kupilem w tamtym roku za wiele podkladek tu nie ma raptem 1 ..Ale gorna sruba na sztycy powinna kontrowac o ile sie nie myle ?W 1 poscie wlepilem schemat widac na obrakzu ze jedna podkladka raptem jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Nowe łożyska główki trzeba dociągnąć odpowiednim momentem (~60Nm) dopiero później kasuje sie na nich luz, jesteś pewien że ten który Ci montował łożyska dociągnął je takim momentem? Być może tego nie zrobił, w rezultacie łożyska nie siedzą na swoim miejscu i z czasem siadają głębiej co objawia sie luzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Juz dociagalem po wsadzeniu lozyska 2 raz, na obrazku widac jak to jest zbudowane, podkladka z sruba co wchodzi do sztycy ma byc nad polka? Troche dziwnie to zrobione bo czy podkladka nie powinna opierac sie na tej srubie co niweluje sie luz lozyska? i nie powinna dociskac tego kontrowac ta sruba wchodzaca do sztycy? Bo dajac ja na polke troche bez sensu to ;/ Wszystko jest zlozone tak jak na obrazku ;/o gory lozysko, podkladka, nakretka regulacyjna, polka, nakretka, sruba Jutro znowu bede przy tym grzebal, trace cierpliwosc co do tego;/Nie wiem z jaka sila dociagalem te lozyska jak sie luzowaly, uzywalem mlotka, srubokreta. Ale nie bylo czuc luzu...Gornej polki nie mozna zbic juz nizej na dol, osadzona jest na rowni z lagami, miedzy polka a ta sruba regulacyjna jest maly odstep moze to jest przyczyna?Czy polka nie powinna dolegac do tej nakretki maksymalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 podkladka z sruba co wchodzi do sztycy ma byc nad polka?Tak.Troche dziwnie to zrobione bo czy podkladka nie powinna opierac sie na tej srubie co niweluje sie luz lozyska?Nigdy sie nie spotkałem z takim rozwiązaniem, rysunek mówi wszystko żadnej podkładki między nakrętką i górną półką nie ma. Masz dobrze złożone przyczyna leży gdzie indziej.Czy polka nie powinna dolegac do tej nakretki maksymalnie ?Nigdy na to nie zwracałem uwagi ale raczej powinna, ja kasuje luz dokręcając nakrętke ręką, tak dokręconą nakrętke drgania silnika odkręciłyby mi w moment gdyby było miejsce a nigdy nie miałem takiego problemu jak Ty. Łożyska sie zgadzają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Tak lozyska sie zgadzaja. co do gornej polki, nie moge zbic jej do tej sruby regulacyjnej, mam ja juz na rowni z lagami zbijajac nizej, mialbym lagi wyzej jak polke, a miedzy kierownica a polka mam takie gumowe tuleje, i one musza miec troche luzu w polce;/Wychodzi na to ze lagi sa za wysoko .. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opuść troche lagi i zobacz jak będzie to wtedy "wyglądało" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 No wlasnie tak pokombinuje jutro , opuszcze, Na upartego mozna z kolem opuszczac? czy trzeba zrzucac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 na upartego to nawet baby nie przelecisz. ważne ejst zeby przy skąłdaniu zawieszen była zachowana precyzja wiec wymontuj koło i wszystko rób pojedynczo z zachowaniem 'wymiarów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Narazie odwiedzilem warsztat, zrobili mi to , lagi poszly w dol, polka lezy na srubie regulacyjnej .. przejade 100-200 km i sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.