Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Luzuje sie lozysko glowki ramy ..


Gość Mr.Cookie

Rekomendowane odpowiedzi

Srednio co 200 km trzeba dociagac, lozysko nowe, w zime wymienione .

http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=96923&category=Motorcycles&make=SUZUKI&year=1988&fveh=2169

http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=96923&category=Motorcycles&make=SUZUKI&year=1988&fveh=2169

Wszystko poskladane jak nalezy, moto rozni mechanicy skladali, rozkladali, wiec blad kogos mozna wykluczyc....

Jakies rady czemu sie to dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wszystko jest Ok wlasnie , te moto kupilem w tamtym roku za wiele podkladek tu nie ma raptem 1 ..

Ale gorna sruba na sztycy powinna kontrowac o ile sie nie myle ?

W 1 poscie wlepilem schemat widac na obrakzu ze jedna podkladka raptem jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe łożyska główki trzeba dociągnąć odpowiednim momentem (~60Nm) dopiero później kasuje sie na nich luz, jesteś pewien że ten który Ci montował łożyska dociągnął je takim momentem? Być może tego nie zrobił, w rezultacie łożyska nie siedzą na swoim miejscu i z czasem siadają głębiej co objawia sie luzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz dociagalem po wsadzeniu lozyska 2 raz, na obrazku widac jak to jest zbudowane, podkladka z sruba co wchodzi do sztycy ma byc nad polka? Troche dziwnie to zrobione bo czy podkladka nie powinna opierac sie na tej srubie co niweluje sie luz lozyska? i nie powinna dociskac tego kontrowac ta sruba wchodzaca do sztycy? Bo dajac ja na polke troche bez sensu to ;/ Wszystko jest zlozone tak jak na obrazku ;/

o gory lozysko, podkladka, nakretka regulacyjna, polka, nakretka, sruba Jutro znowu bede przy tym grzebal, trace cierpliwosc co do tego;/

Nie wiem z jaka sila dociagalem te lozyska jak sie luzowaly, uzywalem mlotka, srubokreta. Ale nie bylo czuc luzu...

Gornej polki nie mozna zbic juz nizej na dol, osadzona jest na rowni z lagami, miedzy polka a ta sruba regulacyjna jest maly odstep moze to jest przyczyna?

Czy polka nie powinna dolegac do tej nakretki maksymalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkladka z sruba co wchodzi do sztycy ma byc nad polka?

Tak.

Troche dziwnie to zrobione bo czy podkladka nie powinna opierac sie na tej srubie co niweluje sie luz lozyska?

Nigdy sie nie spotkałem z takim rozwiązaniem, rysunek mówi wszystko żadnej podkładki między nakrętką i górną półką nie ma. Masz dobrze złożone przyczyna leży gdzie indziej.

Czy polka nie powinna dolegac do tej nakretki maksymalnie ?

Nigdy na to nie zwracałem uwagi ale raczej powinna, ja kasuje luz dokręcając nakrętke ręką, tak dokręconą nakrętke drgania silnika odkręciłyby mi w moment gdyby było miejsce a nigdy nie miałem takiego problemu jak Ty. Łożyska sie zgadzają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak lozyska sie zgadzaja. co do gornej polki, nie moge zbic jej do tej sruby regulacyjnej, mam ja juz na rowni z lagami zbijajac nizej, mialbym lagi wyzej jak polke, a miedzy kierownica a polka mam takie gumowe tuleje, i one musza miec troche luzu w polce;/

Wychodzi na to ze lagi sa za wysoko .. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.