extrime Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam, znowu problem z moim Pegaso. Złośliwość rzeczy martwych Zauważyłem drobny wyciek oleju spod motocykla jakiś czas temu, dzisiaj chciałem się za to zabrać- odkręciłem osłonę silnika, poczyściłem i zlokalizowałem- pod pompą oleju (lekko nad wężykiem łączącym ramę z silnikiem) spod śruby imbusowej "6" z miedzianą podkładką lekko się sączy. Instrukcja silnika ROTAX 655 zwie tą śrubę "crankschaft locking screw", czyli jakaś do blokowania wału? Mogę tą śrubę tak po prostu odkręcić i wymienić tę podkładkę? Mam nadzieję, że to mały problem, bardziej martwi mnie to, że chcąc rozgrzać motocykl do wymiany oleju (nie odpalałem może z 3-4 tygodnie), próbowałem go odpalić. Kręciłem nawet nie za długo, odpalił na sekundę i zgasł jak przekręciłem manetką. Spróbowałem jeszcze raz ale po przekręceniu z wężyka przelewowego z airboxa zaczęło wypływać paliwo z olejem. z 200-300ml tego wyleciało zanim zauważyłem... Spróbowałem jeszcze raz szybko zakręcić i też poleciało troszkę mieszanki. Rozumiem, gdyby leciała sama benzyna, to mogło by to być zawieszenie gaźnika, ale benzyna z olejem? Jest jakaś opcja, że olej mi się tam zbierał i po prostu się wymieszało? Proszę o porady bo nie jestem fachowcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a nie masz przypadkiem odstojnika w filtrze? Pamiętam że np w BMW z tym silnikiem było "owe" cudo a sam airbox był oblepiony w tym ustrojstwie.Tak ta srubke mozesz wykrecić, Mysle ze chodzi o tą(na zdjeciu dodatkowo Crankshaft locking tool (timing pin) 910844) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.