dembis Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam! Po zimowej przerwie zauważyłem że kapie olej z linki obrotomierza! Dzisiaj wykręciłem linkę wyczyściłem , zajrzałem do ślimaka i nie zauwazyłem tam żadnej uszczelki czy oringu a niestety ciagle kapie?Jakieś rady?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barneydg Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 No coż.. nie jestem użytkownikiem GS'a, ale w mojej XJ550 miałem podobny problem. Wykręciłem ową linkę, przeczyściłem mocowanie, pozaglądałem, pooglądałem i nic nadzwyczajnego tam nie znalazłem. Wkręciłem więc na nowo linkę, maksymalnie jak się dało, ale olej jak kapał tak kapał. Pomogła wymiana linki. Mój sprzęt ma ponad 25 lat i myślę, że od wyjazdu z fabryki linka nie była wymieniana, więc zwykłe zmęczenie materiału u Ciebie może być podobnie nawet jeśli Twój GS jest młodszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 U mnie w BMW na linkach obrotomierza i prędkościomierza są założone oringi. Przy dokręceniu linek do liczników uszczelniają całość. Myśle, że kupno ich to pare groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembis Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Hej! Mnie dokładnie cieknie z mocowania linki do bloku silnika ( ślimaka który sie kręci wraz z obrotami ). Tyle ze miałem problemy z wymontowaniem go z silnika a oringów w srodku nie widziałem! Póki co poradziłem sobie dość amatorsko a mianowicie silikonem i zobaczymy co z tego bedzie!Ale może zainwestuję w nową linkę!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 http://www.bikebandit.com/1999-suzuki-gs500e/o/m22313#sch231455Korzystać z fiszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Silikon to druciarstwo.http://www.bikebandi...22313#sch231455Korzystać z fiszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembis Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Hej! Znowu mam problemik! Dzisiaj wymieniałem żarówki kontrolek i po skręceniu zegarów i wkręceniu linek obrotomierz działa z pewnym opóźnieniem! Wskazówka obrotomierza idzie opornie do góry a wczesniej działała bez zarzutu! Co może byc przyczyną?Chciałem się przejechać kawałek może by się "rozruszała" , ale wypiłem piwko w garażu więc jprzejażdzka nie doszła do skutku!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembis Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 No wiec dzisiaj pojeździłem i obrotomierz działa poprawnie tylko strasznie powoli! Jak mówiłem przed odkreceniem linki działał poprawnie! Co mogłem poknocić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.