grzesiekxt Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam posiadam Yamahe xt 600 z 2001r ( wersja bez lamp itd) rok temu został zrobiony w niej remont silnika ( szlif , nowy tłok , wymiana rozrządu , nowe uszczelki , został wymieniony też olej na valvoline tak jak polecił mi mechanik robiący remont silnika ) , wszystko było ok ( moto jeździłem sporadycznie przez całe lato ), lecz problem zaczął się po ponad miesięcznym postoju przed zimą , wyprowadziłem xt z garażu odpaliłem po którymś naciśnięciu rozrusznika ( drugim lub trzecim ) , xt pochodziła około minuty na ssaniu , w pewnym momencie wzrosły jej obroty , z muliło silnik i zgasła . Próbowałem ją palić ale niestety już mi sie nie udało uruchomić silnika (rozładowałem przy tym akumulator) . Parę dni temu zabrałem się za rozkręcenie mojej xt i czyszczenie gaźnika , dodatkowo kleiłem lewy króciec ssący . Po założeniu króćców i gaźnika (plus wyczyściłem filtr powietrza który ma około roku) , wymieniłem też świecie i kabel wysokiego napięcia ( dodam że jest iskra ) , i moto odpalił na ssaniu po pierwszym naciśnięciu rozrusznika , pochodził minute , zgasnął , odpaliłem go drugi raz pochodził około pół minuty , zgasnął i już nie udało mi się go odpalić ( dodając lekko gazu silnik muliło ) ;( czyli podobnie jak przed czyszczeniem gaźnika ... I stąd moje pytanie co może być przyczyną , że moje xt nie pali ? Bardzo proszę o porady bo w dziedzinie motoryzacji jestem nowicjuszem . Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 peknięty króciec? (nie baw sie w klejenie, kup cały) źle wyregulowany gaźnik(za wysoki poziom lub za bogata mieszanka) ew. przepuszcza zaworek iglicowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroowa Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 może zaczni od paliwa, na dnie zbiornika lubią osadzać sie różne smieci w tym woda, na mojego czója to coś z zasilaniem, a nie grzebłęś przypatkiem właśnie w zaworku komory pływakowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekxt Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam , bardzo przepraszam że odpisałem dopiero teraz ale chodzę do technikum i niestety nie miałem kiedy ( brak czas) z moto robiłem w wolnych chwilach . Więc tak układ paliwowy sprawdzony , gaźnik wyczyszczony do najmniejszej części , w filtrze wewnętrznym było bardzo dużo " syfu" . Niestety niewiele to dało , zaraz po częściowym złożeniu odpaliłem moto i wszystko ok chodził i nic się nie działo , na drugi dzień tak samo normalnie zapaliłem doskładałem moto i poszedłem się przejechać , wszystko ok . Niestety na trzeci dzień moja radość się skończyła , moto dziwnie zapalił , jak nim jechał to tak jak by raz miał moc a raz nie , w końcu go muliło i gasnął ... ;(dodam jeszcze że jak odpalałem go bez pokryw komory filtra powietrza to z głównego gaźnika było słychać dziwne trzaski , nawet "dymek " i lekko "splunął paliwem " . Krućce szczelne , wymieniałem . To tyle z rzeczy które zaobserwowałem . Dziękuje za odpowiedzi i bardzo proszę o kolejne ; )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.