d1abol Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Heja, zakladalem juz podobny temat na konkurencyjnym forum ale tam.. niczego nie da sie dowiedziec wiec moze tutaj bede mial troche szczescia.Po swietach bede zaopatrywal sie w nowy naped. Poprzegladalem troche ofert i widze, ze zasadniczo roznica w cenie dochodzi do +/- 100 zl. http://allegro.pl/zestaw-...1985090034.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-...1964841287.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-...1980911850.htmlhttp://allegro.pl/zestaw-...1959743688.htmlRozumiem, ze ta ronica w cenie wynika przede wszystkim z oferowanych zebatek? To jedna sprawa... druga jest taka ze lancuch jest oferowany z rozna iloscia ogniw 108 i 112 (kolejno do wersji FS i normalnej f4i). Przeklada sie to jakos na jego wytrzymalosc/komfort jazdy? Zasadniczo interesuja mnie dwa ostatnie zestawy.. ktore zebatki sa wytrzymalsze? JT czy Sunstar? Nie powiem.. ten supersprox fajnie sie prezentuje.. pasowalby mi do zlotych zaciskow i lancucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 roznica ogniw nie wpływa na wytrzymałość/komfort jazdy. obie firmy zebatek są bardzo dobre i wytrzymałe, jeśli zastanawiasz sie nad wytrzymałościa zebatek, a może warto zainwestować w łańcuch dida ten hiper wzmocniony ZVMX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d1abol Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 roznica ogniw nie wpływa na wytrzymałość/komfort jazdy.obie firmy zebatek są bardzo dobre i wytrzymałe,jeśli zastanawiasz sie nad wytrzymałościa zebatek, a może warto zainwestować w łańcuch dida ten hiper wzmocniony ZVMX?Jezeli chodzi o ten temat to jestem ciemna masa i opieram sie tylko na opiniach zacignietych z neta od innych motonitow. Mam 110 KM moto, ktore uzytkowuje do normalnej jazdy, raczej nie stawiam go na kole na kazdej mozliwej prostej Wiec mysle, ze to wystarczy?No i musialbym tez dolozyc kolejna +100 zl.. a to doga nie chodzi i tak jak mowie.. nie wiem czy w ogole przyda mi sie w zyciu ten mocniejszy lancuch.W ogole dziwna sprawa, na stronie DIDa nie umiem znalesc lancucha z oznaczeniem VX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ree Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 liczbę ogniw bierzesz z książki serwisowej każde moto ma to podane. Chyba że chcesz kombinować z różnymi rozmiarami zębatek wtedy trzeba by to pewnie przeliczyć.Co do super mega hiper wzmocnionych łańcuchów bym się tak nie rzucał, zwykły wzmocniony DID spełni swą funkcje spokojnie. Ja w V-ałce mam takowy i spokojnie daje rade.Zwróć tylko uwagę jak będziesz kupował czy w zestawie jest zakuwka bo sama w sobie jest droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Z ta zakuwką - święta racja.Wzmocnione łańcuchy tak po prawdzie dedykowane są jeździe torowej albo wyczynom w terenie.Thrillco w zasadzie napisał Ci wszystko co trzeba:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d1abol Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Myslalem, ze zakuwka jest dorzucana do kazdego lancucha?Czyli rozumiem, ze ostatni zestaw da rade i nie bede sie musial o nic martwic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.