DawidF4 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Cześć, w przyszłym sezonie planuję przesiadkę z CBR F4 na 954rr lub Gixa 1000 K2 i słyszałem wiele pozytywnych opinii co do obu tych motocykli i nie wiem na którego się zdecydować. Problem jest tylko jeden, mianowicie jest niski mam 167cm wzrostu i nie wiem jak to będzie, czy dam radę bo 954rr jest o 1cm wyższy od F4 a K2 2,5cm niby nie wiele ale na F4 jak siedzę i chciałbym się oprzeć dwoma nogami to jedynie na palcach, ale tak jak przy zatrzymywaniu na światłach i podpieraniu się jedną nogą to nie ma najmniejszego problemu. Tak że co możecie mi powiedzieć o tych motocyklach i jak uważacie czy z takim wzrostem mogę spokojnie kupić motocykl o te 1-2,5cm wyższy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wysokość siedzenia to jedno, a jego szerokość do drugie. Nie wiem jak to wygląda w 954, ale w K2 1000 siedzenie jest bardzo szerokie. Ja mam 190cm więc dla mnie to żadna różnica, ale jak na gixxa usiadł mój kuzyn który ma 165 no to trochę się z niego śmialiśmy Musiałbyś przymierzyć czy taka pozycja Ci będzie pasować. Jeśli szukasz jakiegoś zadbanego egzemplarza to napisz lub zadzwoń do świstaka. On ma do sprzedania swojego gixxa K2 1000 w super stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Moim zdaniem suzuki będzie dla ciebie niewygodny.... Jeśli jeździłes na 600 hondy wskocz tez na honde.Wygodniejsza i stabilniejsza pozycja -przynajmniej przy twoim wzroscie,co przy litrze bedzie miało znaczenieJeszce jedna sprawa.Przy twoich gabarytach beda cie na gixie nadgarstki bardzo nawalały,ale latwiej trafic na lepszy model suzuki niz hondy w podobnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 No właśnie a nie miałem okazji siedzieć ani na K2 ani na 954rr jedynie 929 gdzie nie było żadnego problemu i na R1 gdzie też nie miałem najmniejszego problemu. Gdzieś na zlocie na rozpoczęciu sezonu się przymierzę do K2 i 954rr i zobaczymy jak to z tą wysokością i szerokością będzie. A pod względem technicznym jak to wygląda ? Bo wyczytałem że 954rr ma troszkę słabą skrzynię często biegi się sypią i czacha pęka gdzieś przy lampie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 tak od siebie Ci dodam że k1/k2 to motocykl dla chopa dużej postury.Technologicznie jest przygotowany dla osoby 180 cm wzrostu i 90 kg wagi.Bo to kawał moturaa jest.Ja mam 180 cm wzrostu i 100 kg wagi.Osobiście uważam ja i większość znajomków że mam motocykl wg chopa.Ma bardzo szeroką kanapę i ja sięgam idealnie do ziemi ale nie całą stopą.I możesz mieć ciężko z takim wzrostem z k2 a to głównie przy zawracaniu i jakiś se tam manewrach gdzie czasem trzeba się podeprzeć.Ale mogę sie mylić bo jak masz to we krwi to musisz sobie poradzić.A co do 954 i k2 to jeden kit co kupisz bo oba są piękne.Każdy ma jakieś minusy tylko nie suzuki Jak bardzo byś chciał to mogę Ci zareklamować mojego sprzęta (jest w dziale giełda) a Ty udając że chcesz kupić możesz podjechać do mnie i sie przysiąść z miną :taaak takkk bardzo mi się podoba ale muszę się zastanowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Pomijając duży problem znalezienia fajnego litra 2002 najlepsza by była kawa 10 ka nowsza.Mega mi się to moto podoba.Takie malutkie jak 600 a wściekły litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja nie mam przekonania do Kawasaki tak jak i do Yamahy, dla mnie jedynie Honda lub Suzuki swistak jeszcze trochę czasu do kupna mam więc jak będę na rozpoczęciu sezonu to poszukam jakiegoś gixa i się przymierzę a nie będę ci zawracał głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Stan motocykla zależny przede wszystkim od tego jak traktował go zbywca i poprzedni użytkownicy:-)Więc nie wierz w to co ktoś powtarza, być morze tobie się to nie przydarzy.Trzeba dbać o moto i tyle,a bajek już tyle krąży że sam nie wiem w co mam wierzyćHonda jest bardzo popularna a jednocześnie wrażliwa na złe traktowanie (dotyczy to również nieumiejętności właściwej zmiany biegów) dlatego biorą się jakieś dziwne historie (tak jak z r6)Suzuki jest dość odporne na niewłaściwe traktowanie i łatwiej trafić na leszy egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Stan motocykla zależny przede wszystkim od tego jak traktował go zbywca i poprzedni użytkownicy:-)Więc nie wierz w to co ktoś powtarza, być morze tobie się to nie przydarzy.Trzeba dbać o moto i tyle,a bajek już tyle krąży że sam nie wiem w co mam wierzyćHonda jest bardzo popularna a jednocześnie wrażliwa na złe traktowanie (dotyczy to również nieumiejętności właściwej zmiany biegów) dlatego biorą się jakieś dziwne historie (tak jak z r6)Suzuki jest dość odporne na niewłaściwe traktowanie i łatwiej trafić na leszy egzemplarztrochę nie rozumiem czemu odpowiadasz na mojego posta a piszesz o traktowaniu i stanie motocykla?A ja o wysokości i dotykaniu do ziemi stopami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 No też się trochę pogubiłem I co do Hondy to się nie zgodzę że są wrażliwe bo Honda ma chyba najlepsze silniki naprawdę trzeba się starać żeby ją zajechać w porównaniu z Yamahą czy Kawasaki. Jak to mówią Honda jest "idioto odporna" A pod względem awaryjności i wytrzymałości na 2 miejscy stawiam Suzuki dla tego szukam czegoś z tych marek. No ale wiadomo że każdy będzie miał swoje zdanie bo ten co ma Yamahe powie że Yamaha jest najlepsza a ten co ma Honde powie że Honda najlepsza. No ale cóż zostaje mi czekać do wiosny i się na wiosnę przymierzyć do 954rr i do K2 , zobaczymy co będzie dla mnie bardziej odpowiednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 y...sory też niewiem czemu "odpowiedziałem" na twojego posta......już poprawione....Co do awaryjności sprzętów, pisałem co sądzę na ten temat.:-)W tej chwili zaawansowanie technologiczne jest takie że wszystkie sprzęty są w podobnej kondycji.Miałem Honde, suzuki, mam znowu suzuki i jestem zadowolony -nawet bardziej niż z hondy, ale to tylko moje indywidualne odczucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No ja rozumiem Ja też tylko mówiłem jakie jest moje zdanie i że każdy może mieć inne A dla jasności chodziło mi o sprzęty w danym przedziale wiekowym czyli ok. 2002r a wtedy najlepsze były Hondy i Suzuki moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No ja rozumiem Ja też tylko mówiłem jakie jest moje zdanie i że każdy może mieć inne A dla jasności chodziło mi o sprzęty w danym przedziale wiekowym czyli ok. 2002r a wtedy najlepsze były Hondy i Suzuki moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 No na pewno nie będę jeździł na moto które jest dla mnie nie wygodne, i w 99% raczej odpuściłem sobie K2 bo wierzę wam na słowo że będzie za duże dla mnie, ale gdzieś na zlocie przymierzyć zawsze można Ale raczej będę patrzył za jakąś 954rr. Gdyby nie te skrzynie w tych początkowych modelach to bym się zastanowił jeszcze nad R1, bo miałem okazję się przejechać na R1 i R6 2000r i bardzo fajnie mi się na nich jechało no ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Słuchaj, w cenie K2 masz cbr 929 z roku 01-02 - bardzo podobne motocykle jak 954 a do 12tys. sie zmieścisz. Za 954 moim zdaniem musisz wydać koło 14 tyś. w dobry stanie.Poważnie pomyśl nad tym, pooglądaj sobie 929 bo pomysl nie głupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Kolega ma 929rr ale tak średnio mi się podoba. Szkoda że GSX-R K4 jest taki drogi bo bym się też skusił A słuchajcie GSX-R K1-K3 750 też jest taki szeroki czy już prędzej bym do niego pasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy00 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Miałem okazje smigać jednym i drugim więc mogę coś dodać. Zalezy ile chcesz wydać na moto, ale jeśli porównujesz K2 to o 954 możesz zapomnieć. Nie kupisz ciekawej 954 w podobnych pieniądzach co do K2. Na jednym i na drugim jeździ się zarąbiście, lecz na 954 zdecydowanie lepiej pod względem prowadzenia(miasto,korki itp)Lepsza jak dla mnie pozycja za kierownicą w 954. 954 i K2 to motocykle o wytrzymałych silnikach.Gsxr na lepszy dół i zdecydowanie odstawia 954 Ktoś wyżej pisał że będą bolały nadgarstki w K2. Jest to nieprawda...Jestem podobnego wzrostu i nie mam jakiegokolwiek problemu podpierania się na światłach czy coś podobnego także nie masz się czym martwić bo dasz spokojnie radę na jednym i na drugim.Gsxr mniej spala Jesli lubisz poszaleć po mieście, polatać na kole to 954, jeśli statyczniej trochę i zapier... to K2. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jak już pisałem pożyjemy zobaczymy do wyboru jest GSX-R K1-K3 750, GSX-R 1000 K2 i 954rr Tylko zastanawiają mnie osiągi Gixa 750 bo na filmikach różnie to jest jeden na filmiku jedzie 300km/h a drugi 270km/h jako v-max. I trochę mnie to zastanawia bo 270km/h to robi moja F4 która powinna być dość trochę wolniejsza od Gixa 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jak już pisałem pożyjemy zobaczymy do wyboru jest GSX-R K1-K3 750, GSX-R 1000 K2 i 954rr Tylko zastanawiają mnie osiągi Gixa 750 bo na filmikach różnie to jest jeden na filmiku jedzie 300km/h a drugi 270km/h jako v-max. I trochę mnie to zastanawia bo 270km/h to robi moja F4 która powinna być dość trochę wolniejsza od Gixa 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Nie podobają mi się takie duże motocykle jak busa bo to turystyki a nie ścigacze Dla mnie motocykl musi mieć ten sportowy wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ale moment obrotowy jest w litrze przecudowny .I tylko to mnie trzyma przy litrowym moto. Podejrzewam że 750 już tego niema.A o 600 nie gadam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidF4 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No dla tego chciałem 1000 K2 Bo w tym przedziale wiekowym GSX-R nie ma sobie równych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No właśnie K2 chyba największa szansa kupić w dobrym stanie bo sprzęt mocno niezawodny.Alle mało poręczny dla mnie odpada.No i co tu kupić aby była zwinność 600 a kopa miało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 No właśnie K2 chyba największa szansa kupić w dobrym stanie bo sprzęt mocno niezawodny.Alle mało poręczny dla mnie odpada.No i co tu kupić aby była zwinność 600 a kopa miało?Podobno to ma zx10 ale w nowszych budach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ale za zx 10 trza by zapłacić troszkę więcej:-) i dość mało ich jest, bo z tego co wiem ciężko się z nim rozstać:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.