BeEmKa Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 http://www.tvn24.pl/12691,1725303,0,1,zaprotestowali-na-motocyklach,wiadomosc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaff Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 ABS i zero frajdy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Chyba tych z UE poje............ pierwszy raz słyszę o tych zmianach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butan Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 To pewnie chodzi o inny ABS .Alkoholen Biker System Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 a tam ja bym sie tym nie przejmował bo sie to pewnie bedzie tyczyc tylko nowych motocykli a nie tych co juz maja pare lat no i czy dla polaka wyłączenie abs-u to taki problem ?, tak samo tuning ciekaw jak chca to sprawdzać a wszystkich i tak nie sprawdzą takze spokojnie bez paniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinio Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 fakt faktem to chore. nie rozumię po co te zmiany i kto za tym lobbował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 ABS zawsze można wyłączyć jak komuś nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 ...ABS zawsze można wyłączyć jak komuś nie pasuje wiadomo......... ale to godzenie w wolnosć i nasz styl życia........nie po to siadałem na moto, żeby mi ktos mówił co mam robic i jak mam jeździć -a tym bardziej ograniczal jakimis bzedetamiZacznie sie od Abs ,swiateł itp, a nie wiadomo na czym skończy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 A co ma ABS montowany seryjnie do WOLNOŚCI motocyklowej ??Ma poprawić bezpieczeństwo i ja jestem ZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 A co ma ABS montowany seryjnie do WOLNOŚCI motocyklowej ??Ma poprawić bezpieczeństwo i ja jestem ZA nie chodzi tylko o abs, wejdz na strone akcji i poczytaj, w linku z posta jest tylko czesc informacjiczy abs w moto az tak poprawia bezpieczeństwo -tu bym polemizowałmotor to wolnosc, nie wszyscy to rozumieją, jesli chcę jedzic z abs to moja sprawa, jesli nie też moja.Ale zeby jakies uzedasy mi cos nazucaly!!! Nie ma na to akceptacj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliwer74 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Sorki widze tylko info o ABS, oświetleniu i ograniczeniu domowego tuningu a np Henio z garażu to potrafi No tak, gdzieś tam czytałem ze jednak ABS zwiększa bezpieczeństwo...a nawet to cholerstwo wszędzie w autach wsadzają Wolność i motocykl.. jak najbardziej ale na bezdrożach np Afryki a tak na publicznych drogach niestety czy chcemy czy nie powinniśmy w "miarę" dostosowywać sie do zasad tam panujących, w takich czasach już niestety żyjemy a przynajmniej jeśli chcemy jakoś dłużej spokojnie pożyć...A jeśli chodzi o wolność poruszania sie na motocyklu i z tym związane aspekty szeroko i wąsko pojęte (swobody, wolności, wyzwaniami jakie sobie stawiamy, możliwość obcowania z maszyną, naturą, otoczeniem sam na sam i przeżywaniem tego na swój własny sposó to wprowadzenie tych przepisów nic a nic nie zmienia przynajmniej w mym skromnym mniemaniu A co do samego ABS można zawsze wyciągnąć bezpiecznik ale jestem ciekaw jak np ubezpieczyciel zapatrywał by sie na ten pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Jak ten projekt przejedzie to zostanie tylko rower (jako ten kojarzący się z prawdziwą wolnością ) gdzie tuningu nic nie ogranicza ( chyba tylko wyobrażnia ) a o ABS-ie rowerowym jeszcze pewnie dlugo nie uslyszymy . Ogólnie przypomiana to sprawe energoszczednych żarówek i zakazu produkcji zwykłych to nic że proces utylizacji takiej zarówki jest 100 razy bardzie skomplikowany jak i z reszta sama produkcja w porównianiu do zwykłej każdy wyczuł w tym biznes to projekt przeszedł , a tu ABS za chwile pewnie ESP obowiązkowe i już producenci zacieraja ręce jak i serwisy bo chyba nic nie świruje tak często jak czujnik z abs-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja mam absa - byłem zadowolony ze moto ma go seryjnie zainstalowane.Jestem przeciw ograniczaniu wolności - ale inaczej je rozumiem.Szlag mnie trafia jak w lecie śpię przy otwartym oknie i jakiś idiota musi gazować na osiedlu - bo to ogranicza moją wolność.Cieszę się że moja maszynka jest cichutka i nie wyobrażam sobie że miałbym to zmieniać.Jestem za tuningiem - ale on nie ma przeszkadzać innym. Odpadają więc niehomologowane przeróbki lamp (bo po to są homologacje żeby jeden drugiego nie oślepiał). Po to są normy spalin żeby się człowiek nie dusił idąc ulicą.Jestem przeciwko obowiązkowi jeżdżeniu w kasku i w pasach bezpieczeństwa (używam ich nie dlatego że są obowiązkowe - tylko dlatego że uważam to za rozsądne) - bo nikogo nie powinno obchodzić co robię ze swoim życiem i zdrowiem.Obydwa te elementy nie powodują zagrożenia dla innych.Ja jestem w stanie zrozumieć że np. nie przysługuje mi bezpłatna opieka zdrowotna gdy miałbym wypadek jeżdżąc bez kasku (oczywiście pod warunkiem że uszkodzeniu uległa głowa) natomiast uważam że powinienem mieć wolny wybór.Ja bym wprowadził nakaz chodzenia po zmroku z elementami odblaskowymi - chyba że nie przekraczasz ulicy - bo wtedy narażasz innych. Ja w taki sposób rozumiem ingerencję w wolność i ją akceptuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.