Darek YZf Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam panowie potrzebuje pomocy w podjeciu decyzji poniewaz kupilem motocykl taki jak w temacie i po 3tygodniach obrocila mi sie panewka zjadal 1loleju na 300km i mam dylemat czy robic kapitalke silnika czy szukac jakiegos dawcy tylko tak ze jak kupie silnik to tez nie wiem co to jest a czy oplaca robic sie kapitalke i jaki mniej wiecej byl by koszt? czesci wie ktos moze? no i pytanie podstawowe to takie czy silnik motocyklowy po kapitalnym remoncie jak sie bedzie zachowywal ? tak jak orginl czy bedzie slabszy i czy bedzie to odczuwalne?? Proszeo dobre potrady a nie jakies glupie docinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_sv650 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 przerabiałem niedawno ten temat ale w suzuki SV650 - za niski poziom oleju i poszła panewka.Moim zdaniem nie opłaca ci się remont silnika. Zapewne jak panewka się obróciła to wał trochę oberwał. Niestety w moto szlifowanie wału odpada bo są zazwyczaj wzmacniane chemicznie (wysoko obrotowe silniki). Można ale ja bym nie polecał.Faktycznie zakup nowego silnika wiąże się z ryzykiem (mimo wszytko nie jest ono większe niż robienie kapitalki) ale szukaj takich z gwarancją a najlepiej silnik z jakiegoś rozbitka, który można jeszcze odpalić i posłuchać jak chodzi. Ja właśnie taki kupiłem i jestem bardzo zadowolony Zawsze możesz kombinować i sprawdzić czy z nowego modelu nie podejdzie. Ja zrobiłem hybryde - do SV z 2002 wrzuciłem silnik z modelu 2004 Trochę było zabawy, ale się opłacało.Druga sprawa -wspomniałeś że silnik zjadł litra oleju na 300km - znawcą nie jestem ale to zdecydowanie nie wygląda normalnie. Myślę że jest to kolejny powód do zmiany silnika. Nie zaobserwowałeś może że kopci z komina na niebiesko jak kręciłeś go na wyższe obroty ?Jeżeli chodzi o koszty to wychodzi bardzo podobnie a na wymianie silnika zawsze możesz trochę odrobić sprzedając go na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 kup poprostu silnik uzywke to najłatwiejsze a jeżeli chcesz remontowac to wał z panewkami(panewki maja oznaczenia) i wszystko odpowiednio dobrane chodzi jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Ok kupic silnik no łatwo powiedziec ale ciezko zrealizowac ciezko dostac silnik domojego modelu a niewie ktos jakie silniki tam podchodza bo probowalem z fzr 1000 ale ma mocowanie silnika na 1 srube a moj ma na 2 i musial bym clae mocowanie silnika na ramie przerabiac a to wiarze sie z cala geometria ramy za duzy koszt ma ktos jakies znajomosci i umial by zalatwic silnik do mojego modelu?? oczywiscie w normalnej cneie a nie jak niektorzy alegrowicze licza sobie 2tys za silnik z 95roku bez gwarancji rozruchowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 2 tys to cena odkąd silnik traktowany jest jako czesc zamienna, pamiętam czasy jak silniki były tanie jak barszcz ale trzeba było miec na niego papier:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boggers Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YZF750-ENGINE-1994-19773-MILES-YZF-750R-ENGINE-/280725879152?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415c90f970na brytyjskim ebay'u sa dwa ale ceny tez nie sa niskie mimo wszystko polecilbym je ze wzgledu na wiarygodnosc przebiegow-co roku jest sprawdzany na przegladach technicznychmoge jeszcze zapytac faceta,ktory ma cale podworko gratow i zawsze jest konkurencyjny wzgledem ebayjak sie czegos dowiem dam znac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 no ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boggers Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 dzwonilem do niego, szuka...ma jakis hektar motocykli do rozbiorki wiec trzymajmy kciuki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marii1 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 moga ta byc uszczelniacze zawirowe lub pierscienie tlokowe,nasza po hamowni miala 110 konikow...silnik w/w jest nie do zajechania...nasz mimo iz rok mlodsza po 1000km tez potrzebuje dolewki,taki ich urok.a przy takich temp jakie mamy obecnie plus temp silnika to coe sie dziwisz:) poza tym 9k obrotow wymaga smarowania:) to wersja optymistyczna posiadacza YZF 750.Cp do kosztow nieorientuje sie,naprawic warto odwdzieczy sie( co do 300km zajrzyj szybko na warsztat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boggers Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=yzf+750+engine&_sacat=0&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=yzf+750&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 to dla porownania ceny silnikow z niemiec! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 panowie mam sprawe czy posiada ktos z was motocykl yamaha fzr 1000??? 90-95r potrzebuje cos sprawdzic ale tro na wczoraj naprawde pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 No to na 90 % juz w tym sezonie nie wyjade nie umiem dostac silnika:( ehhh pech to pech bywa wiec szykuje sie robota na zime jak by ktos gdzies slyszal o silniku w dobrej cenie z pewnych rak do mojego moto to prosze o kontakt milego smigania i gumowych drzew;d:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marii1 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 czyli tamten co rozmawialismy nie pasuje? szkoda no:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 no dolne sroby pasuja ale na gorne nie wchodzi musial bym mocowania ramy przerabiac i tez nie miesci sie gorna czesc cylindrow do ramy chacza i chlodnica niema gdzie wejsc masakra jestem zalamany:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marii1 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 no dolne sroby pasuja ale na gorne nie wchodzi musial bym mocowania ramy przerabiac i tez nie miesci sie gorna czesc cylindrow do ramy chacza i chlodnica niema gdzie wejsc masakra jestem zalamany:(Ty sie nie zamykaj w sobie czasem:0 bo skad taki klucz wezmiemy co by zas Cie otworzyl:) moze ktos odpowie i trafi sie okazja,jak nie ten sezon to przyszly:).. moja cora chce na zoltym polatac:) ( bo wujek za ostrozny) ,my jak cos uslyszymy damy znac na 1000%pozdrowionka uszy do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek YZf Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 hehe no spoko spoko cos sie wymysli tylko kwestia $$$$ Kupilem dzisiaj Golfa mk1 Zabytek 28latek hehe wiem zwariowalem ale taka pasja;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.