gozdzik77 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 WitamMam Do Was koledzy pytanie.Kawasaki zx9r rocznik 2001 model EMam pewien problem z wolnymi obrotami przy rozgrzanym silniku zaczynają lekko falowoć ok 1100+/- 100obr/min.Troche mnie to irytuje i postanowiłem coś z tym zrobić.Wymieniłem Swiece na nowe.Ale to niewiele pomogło może tylko tyle że lepiej rano zapala.Postanowiłem wyregulować zawory no i okazało się że oczywiście jak to w kawasaki wszystkie prawie ciasne lub ciasne(mało luzu)wyregulowałem tak jak powinno być.zabralem się za gaźniki wyczyściłem je i było by ok stym że śruby regulacyjne od składu mieszanki wolnych obrotów były wykręcone o 3 obroty gdzie serwisówka mówi o niecałych 2 obrotach.I tu moje pytanie czy to ze te śróbki skadu mieszanki były zbyt dużo wykręcone mogło powodować że obroty wolne falowały? Pomimo że gaźniki były wcześniej zsynchronizowane?Jestem teraz na etapie składania tego motocykla po tym przeglądzie i nie wiem jak ustawić ten skład czy tak jak był czy może zmniejszyć ilość obrotów do tej co podaje serwisówka czyli 2.Wcześniej motocykl bardzo dobrze wkręcał sie na obroty nie było żadnej dziury itp wszystko ok poza wolnymi.Dodam tylko że motocykl ma seryjny wydech i orginalne dysze nic nie jest przerabiane.Przebieg raczej niewielki bo stan wizualny jest wzorowy silnik nie bierze grama oleju.zapala też dobrze.Prosze o jakieś cenne wskazówki. ponieważ nie widzi mi się rozbieranie gaźników po kilka razy do tej regulacji bo dojścia do regulacji składu praktycznie niema trzeba wyciągać gaźniki i jest przy tym sporo rozbierania.Ale sie rozpisałem.....licze na waszą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 jezeli zmniejszysz do 2 wykręcenie śrub składuto bedzie Ci motocykl lepiej zapalał (mniej ssania) nic po za tym. Natomiast najprostrza metoda dobrania własciwego składu mieszanki jest colortune.. lub poprostu zrzuc cały wydech z portkami, odpal silnik i zobacz jaki kolor maja płomienie które wychodzą z głowicy.. powinny byc niebieskie(błekitne) nie żadne zółte czy fioletawe (zielone)dobrze zsynchronizuj gaźniki.. czasem niektóre motocykle po zastosowaniu K&N na gaźniku pracuja nierówno na wolnych mimo wszystkoP.s. kup śrubokret katowy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Natomiast najprostrza metoda dobrania własciwego składu mieszanki jest colortune.. lub poprostu zrzuc cały wydech z portkami, odpal silnik i zobacz jaki kolor maja płomienie które wychodzą z głowicy.. powinny byc niebieskie(błekitne) nie żadne zółte czy fioletawe (zielone)Masz racje ta świeca colturne była by najlepszym rozwiązaniem.Ale niestety nie posiadam.Co do ściągania kolektora to jak bym zaczoł przegazówki to zjaram opone i błotnik.Więc to raczej odpada.Zastanawiam się czy on nie łapie gdzieś lewego powietrza?Nie sprawdziłem jeszcze takiego filterka powietrza który znajduje się w tym systemie doładowania dynamicznego pod czachą osadzonego na przewodach od podciśnień gaźnikowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 wsuwasz blache pomiędzy i niczego nie opalisz THINK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.