Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

pierscienie SUZUKI DR 350


Parys2

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,potrzebuje porady----zdrobilem szlif w suzuki dr 350 dalem nowe tloki z pierscieniami po 3 godzinach lekkiej jzazdy po prostym terenie zacza mi dymic olejem !!!!rozebralem go i okazalo sie ze ze tylko pierscien olejowy jest zuzyty az do tloka........kupilem nowe pierscienie zalozylem je i teraz po ok 8 godzinazh jzazdy znowu zacza dymic i chyba znow poszly pierscienie...ale na sile nie stracil ????moze ktos bedzie wiedzial co sie dzieje ze takie cos sie robi,,,czy to jest wina zle zrobionego szlifu cylindra czy czegos innego....bede wdzieczny za pomoc co zrobic aby wszystko zaczelo grac jak przed remontem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlif powinien byc zawsze robiony do tłoka a nie osobno i kupowac potem tłok,

druga sprawa jak "mierzysz" pierśień który sie zuzywa do samego tłoka??

Zdejmij go, załóż w cylinder i zmierz szczeline na "zejściu" jego końców.

3 kwestia dobrze załozyłes pierścienie? (kolejnosc)

i co najwazniejsze pierscienie moga miec oznaczenie "top"

i ta strona musza patrzec w góre tłoka inaczej np przepuszczaja olej [zgarniające]

Wsadź na sucho tłok do cylindra i zmierz luz między nim a cylinderm i napisz.

Generalnie jak masz manuala do DR'y tam pisze jakie powinny byc tolerancje dla "wszystkiego"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do szlifu kazal kupic ylok nadwymiar 0,25 dalem mu taki tlok zrobil szlif do tego tloka z luzem 0,06 setek min luz .po sciagnieciu cylindra jak zacza dymic dwa piersze pierscienie mialy luz kilka setek a olejowy przelecial przez cylinder,po naciagnieciu go w cylindrze bylo widac luz mniej wiecej 2,0 mm i tylko ten jeden pietcien jest zurzyty..kolejnosc pierscieni nie zmienisz bo na instrukcji jest napisane w jakiej kolejnosci ida piercienie (maja symbole)i tak byly wsadzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale chodzi o pozycje top, bo możesz pierścien odwrócic dogóry nogami i ząłozyc odwrotnie w miejscu gdzie ma byc i np zgarniający wtedy przepuszcza olej, ale jak miałes 2 mm luzu to jakis dziadowski pierscien.. powinien miec ok 0,4mm luzu i git. OEM kupowąłes czy jakies dorabiane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/tlok-suzuki-dr-350-t-k-r-j-ss-tkrj-japan-i1580015569.html

takie cos kupilem powiedzial ze sa dobre,u niego tez wymienilem same pierscienie i wtedy nawet nic mi nie powiedzial ze to jest dziadostwo,,,ogladal cylinder , tlok , glowice teraz sam w sklepie sam nawet na tlok on zalozyl pierscienie na tlok a stare tez byly tak samo zalozone i stalo sie to samo co wczesniej...nie znam tej marki ale jak ktos sprzedaje a ja sie pytam to powinien wiedziec jaka to firma..w sklepie wlasnie mi powiedzial aby zrobil nastepny szlif na 0,50 wzia nastepny tlok i bedzie ok,dla mnie jest to dziwne co myslisz o tym wszystkim ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasna cholera.. widzisz masz znajomych? Mogłes sie spytac, wydałes kase na gówno. Także pierscienie tez sa gówniane. Poczytaj na forach dla crossowców az kipi o tematach podróbek tłoków..

pamiętaj zakładaj tylko wiseco albo wossnera..

http://moto.allegro.pl/tlok-suzuki-dr-350-wossner-ss-i1546473950.html

załóz a nie zgrzeszysz więcej (tylko wymiar dobierz)

I nie łódź sie że to co tanie to bedzie dobre:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.