Mike_82 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Odebrałem od "mechanika" moją niedawno zakupiona GS 500 i aż podskoczyłem jak zobaczyłem. Trzymał moto w garazu na 'PRI'. Pytam czemu to robi i czy nie zaleje znowu ( w sumie jeden z powodów dla którego mu go oddałem) a facet zdziwiony; Jak to zaleje?? . No to mu pokazuje na kranik a on....nie zna zupełnie pojęć PRI,ON itd.. se mysle ,że to jakieś nieporozumienie-facet ,który sie ogłasza że naprawia skutery,motory (sam ma dwa) i nie zna opisów na kraniku!>? To mu mowie że w instrukcji pisało...ble,ble ,ble a on an to: On wyłącza dopływ paliwa a PRI włacza. Zupełnie zdębiałem.Odpalił mi na PRI i motor chodził,odjechałem nim i nie wierząc gościowi,włączyłem pozycje ON i po 500m motor sie zatrzymał-koniec,nie odpalał. Znowu włączyłem PRI i jeździ. Pojeździłem 20 minut,postawiłem go i ten sam test zrobiłem- na ON zgasł. Na drugi dzien w trasie to samo wypróbowałem i to samo-na ON odcięcie paliwa. Na wszelki wypadek zostawiałem go na noc z ON. Oddałem go dziś do bardziej profesjonalnego serwisu,celem zdiagnozowania co jest z tym kranikiem i przygotowania pod trasę zagraniczną (ów "mechanik" nie zrobił tego dobrze). Czy macie pomysły co to może być?? Przewody pozmieniane czy coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
constantine Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ty tak na serio ? Odnośnie "problemu", wystarczająco dużo paliwa masz w baku, żeby jeździć na ON .. ? DOLEJ ! Mechanik Ci wyjeździł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_82 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ty tak na serio ? Odnośnie "problemu", wystarczająco dużo paliwa masz w baku, żeby jeździć na ON .. ? DOLEJ ! Mechanik Ci wyjeździł..10 litrópw na 17 litrowym baku miałem więc chyba nie kwalifikuje się to do RES? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 a dobrze masz węzyki połaczone z kranikiem? Nie ejst zanieczyszczony bak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_82 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 a dobrze masz węzyki połaczone z kranikiem? Nie ejst zanieczyszczony bak?No własnie to zasugerowali w serwisie-że tak też może byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 ściągnij manuala i tam masz fiszke jak ida 2 przewody ze zbiornika do kranika (gdzie wchodza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_82 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Juz rozwiązało się. Okazało sie że wszystkie wężyki są poprzekładane inaczej niz być powinny. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoMeL82 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 hmm to jak to jest z tymi kranikami ? w jakiej pozycji się jeździ, poradźcie bo jestem zielony a dzisiaj swój kranik rozebrałem bo ciężko chodził , ale jak go złożyłem to teraz wogóle nie podaje mi paliwa w żadnej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.