zorro Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam , mam problem z motorkiem :Hyosung ga 125 ,na odpalonym silniku biegi mi niekiedy same się potrafią włączać jak jest motor na luzie.Olej i filtr oleju wymieniony. Ciężko jest też niekiedy włączyć luz.Proszę pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Wada konstrukcyjna lub racze produkcyjna tego silnika (silnik z Suzuki GN125 4v, ale tam takich problemow nie ma). Znajomy ma takiego chopperka i ma podobny problem. Ale przy odrobinie wprawy można nad tym zapanować. Przynajmniej mnie się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Wada konstrukcyjna lub racze produkcyjna tego silnika (silnik z Suzuki GN125 4v, ale tam takich problemow nie ma). Znajomy ma takiego chopperka i ma podobny problem. Ale przy odrobinie wprawy można nad tym zapanować. Przynajmniej mnie się udało.Ale ja zrobiłem w tamtym roku 2000 km. i nic się z tymi biegami nie działo tak dziwnego żeby mi się sam bieg włączał ?Teraz to jest okropne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Latałem chwilkę na tym silniku. Im bardziej używany, tym problem poważniejszy. Wrzucenie luzu to sztuka, zaś na światłach lepiej trzymać klamkę sprzęgła wciśniętą. Identyczny problem miała skrzynia Jawki, tam pomagało podczepienie sprężyny między kopniak biegów a ramę, żeby nie opadał. Jeśli kopniak ma jakieś luzy, spróbuj tej sztuczki. Aż jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Latałem chwilkę na tym silniku. Im bardziej używany, tym problem poważniejszy. Wrzucenie luzu to sztuka, zaś na światłach lepiej trzymać klamkę sprzęgła wciśniętą. Identyczny problem miała skrzynia Jawki, tam pomagało podczepienie sprężyny między kopniak biegów a ramę, żeby nie opadał. Jeśli kopniak ma jakieś luzy, spróbuj tej sztuczki. Aż jestem ciekaw.Tak na światłach trzymam klamkę sprzęgła wciśniętą , bo w każdej niespodziewanej chwili może wskoczyć bieg !!!Zobaczę z tą sprężyną , sam jestem ciekaw ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tak na światłach trzymam klamkę sprzęgła wciśniętą , bo w każdej niespodziewanej chwili może wskoczyć bieg !!!Zobaczę z tą sprężyną , sam jestem ciekaw ???Biegi mi się same włączają na postoju , czy czasem nie jest tak że spalone są tarcze sprzęgła ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 spalone sprzegło dałoby o sobie znac tym że wzrastałyby obroty na obrotomierzu a predkośc juz nie i zwykle sprzegło bierze "pod koniec" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.