Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Auto-Art w Bytomiu


greentop

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Po kursie u pana Fransiszka z Auto-Artu w Bytomiu podszedłem do egazminu i bez żadnych problemów zdobyłem odpowiednie uprawnienia do kierowania jednośladami przy pierwszym podejściu :P Sam kurs to też przyjemność - ja jeżdziłem na Hondzie 250 (taka jak w WORDzie w Bytomiu na egazminie) a pan Franek też na Hondzie - 1000 :) Oprócz jazdy nauczył mnie też faktycznej obsługi motoru bo sam jest fanatykiem motocykli i zna je od podszewki - nie mówię tu tylko o nowych modelach - gość objeżdża różne jednoślady od lat 70tych. Jeśli szukacie szkoły na A w Bytomiu to polecam. Post edytowany: 16.07.2010 23:17 Post edytowany: 16.07.2010 23:18 Post edytowany: 16.07.2010 23:20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam. Ja również jestem po kursie u pana Franciszka. Jeżeli ktoś chcę się nauczyć jeździć dobrze motocyklem, a nie tylko zdać egzamin to powinien iść właśnie do tej szkoły. Jak przychodziłem na kurs to praktycznie pierwszy raz siedziałem na motocyklu. Po kursie byłem jednak już świetnie przygotowany na egzamin i żeby rozpocząć samodzielną jazdę w ruchu ulicznym. Sam egzamin był tylko formalnością, bo byłem dobrze przygotowany do jazdy i do wymagań egzaminatorów. Motocykl zawsze świetnie przygotowany i co ważne jest taki jak na egzaminie. Z lekcji z instruktorem wynosi się bardzo dużo i jest to osoba niezwykle komunikatywna i dobrze potrafi przekazać swoją niewątpliwie dużą wiedzę. Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...

Ja również robiłem kurs w Auto-Art u Franka Saługi. Dziś zdałem egzamin (wg zasad z 2013) i pozwolę sobie podzielić się swoimi spostrzeżeniami n/t tej szkoły.