Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Usunięte konta i zanikniecie listy znajomych...itp...


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie Z uwagi na dość nietypową sytuację pragnę zwrócić uwagę Moderatorów na pewien fakt ,który mnie dziwi.Jest to zapewne związane z tą nową formą Forum i choć jest wątek "opinie" to jednak - mi nie chodzi o opinie a o konsekwencje tego faktu... Otóż pisząc posty -raz jestem jako Kinga a inny raz jako "konto usunięte".Gdyby była numeracja postów -podałabym o które chodzi -ale nie ma a nie chcę tworzyć znowu postu" tasiemca". Po napisaniu postu jako "konto usunięte" -nie sprawdziłam jak wpisał się Wam autor postu ponieważ szybko wprowadzałam zmiany w poście pierwszym a tam nadal byłam i jestem jako Kinga... Gdy w innym dziale czy temacie założyłam nowy watek - znowu zapisało się jako Kinga...Nie znam się czemu tak się stało- ale myślę ,że taka sytuacja mogła wystąpić u innych-ponieważ rozmawiałam z jednym z forumowiczów i on powiedział ,że nie wie dlaczego jego konto po napisaniu wątku zostało usunięte... i ,że nie może się zalogować... tez kilka razy nie mogłam...Dzisiaj-a raczej wczoraj- sama ten fakt zauważyłam -właśnie ,że raz jestem jako Kinga a raz jako "konto usunięte" - i pisząc znowu nowy watek sama byłam ciekawa jak się zapisze... zapisało jako Kinga... Niby nie ważne -bo przecież treść jest,ale...właśnie chodzi o treść... inaczej się odbiera gdy czyta się od podpisanej osoby -a inaczej od nieznanej - jako "konto usunięte"... No i może niejedna osoba tak jak tamten forumowicz-i jak ja ( czasami) niby jest usunięty a w zasadzie jest nadal-tylko o tym nie wie bo po kilku nieudanych próbach zalogowania-uwierzył ,że jest jego konto usunięte... Czytałam co którąś opinię forumowiczów o zmianach Forum- i zgadzam się z niektórymi ,np.utrata wiadomości PW ( nie podejrzewam ,ze zrobiono to celowo-ale może stwierdziliście ,że jak ktoś zechce odnowić daną wiadomość od konkretnej osoby -to ja o to poprosi... tylko ,że nigd