Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Czy ja zawsze muszę mieć takiego pecha....Kupiłem wczoraj w Saturnie monitor LG... przywoże do domu... podłączam .... i taki piękny wypalony pikselek na samym środku... dzwonię do Saturna... i usłyszałem że mam szczęście że to LG bo dają 30 dniową gwarancję na piksele.... Saturn mi nie wymieni bo monitor według nich jest w 100% sprawny... mam oddać monitor do serwisu LG.. i w ciągu 14 dni wymienią mi na nowy .... dodam że jak chciałem sprawdzić na sklepie monitor to usłyszałem że nie mają jak podłączyć bo musieli by rozłączać monitory z wystawy... i że mogę sprawdzić po wyjściu z kas w serwisie... a jak poszedłem z nim do serwisu i zapytałem czy mogą mi sprawdzić czy wszystko jest w porządku to pan pokazał palcem na gniazdko przy stoliku i powiedział że tam mogę sobie sam sprawdzić....Powiedzcie mi jak to jest ? nie mam prawa do zwrotu / wymiany zakupionego towaru w ciągu paru dni od zakupu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Jeśli chodzi o lcd to tylko dobrą wolą producenta jest udzielenie gwarancji na uszkodzone piksele czy subpiksele. Są normy dopuszczające matryce do sprzedaży jako całkowicie sprawne pomimo, iż matryca posiada pewną ilość niesprawnych pikseli lub subpikseli (bez różnicy czy są wypalone czy gorące). Jeśli producent udziela gwarancji klasyfikującej jako uszkodzoną matrycę posiadającą jakiekolwiek uszkodzenie matrycy to reklamuj. Jeśli w umowie gwarancyjnej nie zostało to zastrzeżone wtedy nic nie zrobisz chyba, że ilość uszkodzeń przekracza normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 We wszystkich hipermarketach, w których kupowałem elektronikę jest tak. Kupujesz i w miejscu serwisowym podpinasz żeby sprawdzić. Nie spotkałem się z sytuacją, żeby gdzieś to robili za klienta.Prawa do wymiany nie masz, bo nie kupowałeś przez internet. Ale to hipermarket, więc jak pójdziesz, zrobisz aferę najlepiej szefowi (np że w miejscu serwisowym nie było PC - jeśli nie było) to są duże szanse, że się ugną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyb3rm4n Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Dla LCd jest norma ISo 13406-2 http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2Pewnie masz gwarancje typu door 2 door - nowoczesny typ gwarancji dzieki czemu kupujacy ma w d***e to ze masz zepsute. Wysylaj i czekaj panie,niestety . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 mam 30 dniową gwarancję na piksele.... tylko że nikt mi na te dwa tygodnie nie da monitora żebym mógł normalnie komputera używać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 No to jak się chce mieć pixela to zostaw, masz 30 dni to wymieć ten sprzęt, monitor CRT kupisz na allegro za grosze, chcesz to mogę Ci pożyczyć CRT jak sobie po niego przyjedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Kupowałeś w Saturnie więc oni są dla Ciebie stroną w sprawie reklamacji. Ich tłumaczenie żebyś sobie monitor posłał do LG mogą sobie w dupę wsadzić. Ich obowiązkiem jest załatwić sprawę bo dla nich stroną w sporze jest firma LG. Na odpowiedź mają ustawowe 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 ElectroOne - nie do końca tak jest, jeżeli nie jest napisane, że może oddać sprzęt do 14 dni to nie może. Dobra wola sklepu. Można robić awantury ale czy jest to potrzebne ? jest 30 dni na te pixele w LG to zawdzownić, poszukać serwisu i wysłać i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sprzęt zakupiony jest wadliwy, więc chłopak go reklamuje w punkcie gdzie go zakupił a nie w LG. Podstawą w ogóle rozmowy z gościem jest dowód sprzedaży (faktura lub paragon). To tak jakbyś kupił Yamahę u dealera a reklamował ją Yamaha Polska albo Hamamatsu . Saturn czy inny Media Markt będąc dealerem jakiejś marki bierze na siebie obowiązek załatwienia reklamacji w ciągu 14 dni. Do tego czasu jeśli nie dostaniesz odpowiedzi możesz skierować sprawę do sądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 ElectroOne - nie do końca tak jest, jeżeli nie jest napisane, że może oddać sprzęt do 14 dni to nie może. Dobra wola sklepu. Można robić awantury ale czy jest to potrzebne ? jest 30 dni na te pixele w LG to zawdzownić, poszukać serwisu i wysłać i po sprawie ElectroOne dobrze napisał. Chodzi o gwarancję, a nie zwrot.BTW. Dobrze rozumiem, że Ty nie sprawdzając monitora pojechałeś do domu, bo pracownik nie podpiął go do gniazdka tylko sam byś musiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 co by mi dało podpięcie do gniazda bez żadnego źródła obrazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 No jak to co - nie podpinając go nie sprawdziłeś nawet czy on w ogóle się uruchamia. Zresztą skoro pixel wyskoczył na samym środku to było by go widać, jak nie na OSD, to na monicie o braku sygnału. Widać też czy nie ma pęknięć (w miejscu pęknięcia na czarnym tle pojawiła by się jasna, świecąca rysa. To akurat najlepiej sprawdzić bez podpinania kabla). Już nie chodzi o ten piksel itp, ale o to, czy w ogóle działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Klient nie jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w punkcie zakupu, ale czasami może Cię to uchronić przed takimi sytuacjami jak ta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 rozpakowałem na miejscu, sprawdziłem czy nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych ... co do włączenia bez źródła sygnału.. nic mi by nie dało ponieważ wtedy cały ekran jest czarny a tylko w prawym górnym rogu jest OSD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 tez to przerabialem. Tez LG lcd. Wysylka kurierem i powrot nowego monitora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 długo trwało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 juz nie pamietam ale pare dni trzeba bylo poczekac. wazne jest zeby dzwonic i pytac:a dzien dobry . nazywam sie ... czy moj monitor juz doszedl - jeszcze nie prosze zadzwonic jutro.- dzien dobry ... tak jest - rozpatrujemy reklamacje itd jak dbasz tak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 pojechałem do saturna i mi wymienili oczywiście nie obyło się bez małych problemów ale jakoś się udało ( a tego z pikselem wystawili na sprzedaż .... następna osoba będzie się z nim męczyła... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.