defQ Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Filmów duuuzo by wymieniac ktore sa warte uwagi ... Kompania Braci - [mini-serial] ---> piekny i ujmujacy film o WWII. Bez patosu amerykanskiego [przynajmniej nie az tak duuzo go tam ;p]Battlestar Galactica [nowa seria] ---> piekny seriał o genialnej fabule i wielowatkowosci . Kurcze smiem stwierdzic ze chyba nic go nie pobije w moim rankingu jesli chodzi o seriale ... praktycznie ideał dla mnie Gwiezdne Wojny [wszystkie filmy, bez podziału ... aczkolwiek stara saga bije wszystko] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GoSiA_ Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Gosiu wszystkie japonskie horrory ... Ring, Nieodebrane połaczenie... ale tylko JAPONSKIE, nie Hamerykanskie rimejki bo tam sie zatracil calkowicie klimat filmu. Tak samo .Rec [tylko w orginalnym wydaniu, nie hamerykanska ver ]Wszystkie te japonskie horrory ogladalam.. Ringi, Klatwy, widmo, itp.. Ogladalam pily, wzgorza maja oczy, teksanskie masakry, oj duzo by wymieniac, nadal brakuje mi dobrgo horroru!! Z nowych ogladalam Paranormal activity- dlugo sie rozkrecal ale noce, jak sie zatrzymywal czas byly super.. ktos niestety ucierpial podczas ogladania, ale to ten film powodowal takie hm.. odruchy 2012- efekty swietne, fabula do dupy..Bekarty wojny- slyszalam ze fajny, mam na plytce, w sylwestra obejrze, to powiem co i jak ;)Dystrykt 9- swietny, krewetki gora.. Kac Vegas- kolesie przegieli na calej linii.. Saga: Zmierzch i Ksiezyc w nowiu- pierwsza czesc fajna, druga taka sobie, zmiana rezysera, moim zdaniem nie byla dobrym pomyslem.. Zamiast ogladac sage polecam przeczytac, jestem na 3 czesci i ksiazki- rewelacja To prawda duzo filmow jest godych uwagi!! Tez zalezy kto co lubi, gusta sa rozne Polecam: Prestiz i Iluzjoniste.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 „THE SHINING ” - Z Jackiem Nickolsonem klasyka jak dla mnie kto nie widział polecam.„AMERICAN HISTORY X” - Chyba jeden z najlepszych filmów jaki widziałem brutalny ale jak że prawdziwy i naprawdę dający do myślenia .A w główną role wcielił się Edward Norton ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzes1 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 AVATAR jest zajebisty i tylko w 3D polecam w 100% przyznam że oglądam bardzo dużo filmów i już od dawna nie widziałem tak odjechanego filmu jak ten. A tak poza marginesem to polecam też film polskiej produkcji "CIAŁO" można boki zrywać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 drag me to hell - szkoda czasu na tego gniotaFamily Guy Darkside - słaby, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawasaki Ninja Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja moge polecic film "Paranormal Activities" bylem w kinie, pierwszy raz ogladalem taki film i naprawde polecam.A wracajac do filmow na laptopach to jest dla mnie najlepszy sposob, bo jestem kinomanem, ale do kina nie mam czasu chodzic szczerze mowiac.temat jak najbardziej udany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1985 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 „THE SHINING ” „AMERICAN HISTORY X”pierwszego nieznam drugi naprawde b.dobry Polecam Ghost Dog 9 super film i muzyka Filmy Quentin Tarantino np . Urodzeni Mordercy ( film super , muzyka tez ) wczoraj oglądałem "Bękarty Wojny" tez zrobił na mnie wrażenie . Filmy które pamiętam z niedalekiego czasu :Krwawe diamenty Królestwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
battlax Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Z ciekawych a mało znanych filmów granych ostatio w kinach warto obejrzeć Law Abiding Citizen (polski genialny tytuł to prawo zemsty). Fajna rola Gerarda Butlera i ogólnie ładnie zmontowany filmik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Z ciekawych a mało znanych filmów granych ostatio w kinach warto obejrzeć Law Abiding Citizen (polski genialny tytuł to prawo zemsty). Fajna rola Gerarda Butlera i ogólnie ładnie zmontowany filmik.+ baaaaaaaaaardzo naciagana fabułahttp://www.filmweb.pl/f10135/Przygody+najs...mes%C3%B3w,1975Przygody najsprytniejszego z braci Holmesów film fajny i ciekawy, warto obejrzec,polecam obejrzecStingdzien bestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 „THE SHINING ” „AMERICAN HISTORY X” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broth Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Saga: Zmierzch i Ksiezyc w nowiu- pierwsza czesc fajna, druga taka sobie, zmiana rezysera, moim zdaniem nie byla dobrym pomyslem.. Zamiast ogladac sage polecam przeczytac, jestem na 3 czesci i ksiazki- rewelacja Również polecam przeczytać książkę , ostatnia 4 część po prostu wymiata A co do fajnego kina ,to jeśli nie widzieliście jeszcze "Girl With The Dragon Tattoo" - polski tytuł - "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" to polecam.Ekranizacja trylogii Millennium Stiega Larssona - oczywiście książka jest jeszcze lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Saga: Zmierzch i Ksiezyc w nowiu- pierwsza czesc fajna, druga taka sobie, zmiana rezysera, moim zdaniem nie byla dobrym pomyslem.. Zamiast ogladac sage polecam przeczytac, jestem na 3 czesci i ksiazki- rewelacja Pierwsza cześc taka sobie, specjalnie mnie nie porwała.Żeby iśc do kina na drugą jakos nie mam czasu. Natomiast wszystkie 4 cześci przeczytałam w tydzień;Da co do filmów to hmm... "Nie mów nikomu", "Dziennik nimfomanki", "Sztuczki", "Keith", "Dom zły","The Shining","Antychryst" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Pierwsza cześc taka sobie, specjalnie mnie nie porwała.Żeby iśc do kina na drugą jakos nie mam czasu. Natomiast wszystkie 4 cześci przeczytałam w tydzień;Da co do filmów to hmm... "Nie mów nikomu", "Dziennik nimfomanki", "Sztuczki", "Keith", "Dom zły","The Shining","Antychryst"Hmm...tematyka związana z nickiem jak nic...ale najbardziej ciekawić może Twoje zafascynowanie Dziennikiem nimfomanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GoSiA_ Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Pierwsza cześc taka sobie, specjalnie mnie nie porwała.Żeby iśc do kina na drugą jakos nie mam czasu. Natomiast wszystkie 4 cześci przeczytałam w tydzień;Da co do filmów to hmm... "Nie mów nikomu", "Dziennik nimfomanki", "Sztuczki", "Keith", "Dom zły","The Shining","Antychryst"Dziennik nimfomanki- moim zdaniem taki sobie, spodziewalam sie czegos lepszego ;)Antychryst- tez mnie nie zachwycil..Reszty nie widzialam.Hm.. jakie by tu filmy jeszcze polecic..Zeby sie nie powtarzac napisze pare filmow ktore mi sie bardzo spodobaly, niektore stare, ale zapadly w pamiec ;)Sensacje: Mroczny rycerz, W cieniu chwaly,Thillery: Słaby punkt, Milczenie owiec, Sierociniec, Efekt motyla, Tożsamość,Dramat: Fanatyk, Hooligans, Miasto ślepców, Wrogowie publiczny,Dramat historyczny: 300,Horror: Silent Hill, Jeździec bez głowy..Bekarty wojny ogladalam i rzeczywiscie film super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silje Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Ps. Był ktoś na 5D ? ruchome krzesła, zapach, otoczenie, ponoć niezła przygoda raz na jakiś czasAno ja sobie byłam kiedyś Tylko kino musi być dobre, nie wiem czy w Polsce jest już taka technika Bo wole w domu obejrzeć film, a jak zasne to zawsze mogę cofnąć, obejrzeć raz jeszcze i nie przeszkadza mi tłum chrupiący czipsy i szeleszczący opakowaniami, świecący telefonami po oczach, itp.A co do fajnych filmów to polecam:- Puccini dla początkujących - babskie i lekkie- Weronika postanawia umrzeć - chyba nie musze pisac co to- How high - oszukać przeznaczenie 4 - nawet spoko, ale wciagnie tylko tych, którzy nie widzieli poprzednich części- zombieland - ujdzie- dziennik nimfomanki - jedna z większych porażek Zasadniczo na większości filmów zasypiam, ale te akurat ostatnio obejrzałam w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 ja polecam z flmów Donnie darco. scar facefilm koniecznie do obejrzenia toNOCNA ZMIANAjest to kryminał o UBekachw w PL. film to KOZAK KRYMINAŁ!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Moge polecic z gatunku horror/thriller:Ostatni dom po lewejSierotaEden LakePotęga strachu (trzyma w napięciu)a z komedii ostatnio obejrzanych to:sexspedycjachłopak do wynajęciabrzydka prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 noooo powiem Ci manka że zawiało profeską. REC to tandetny horror a 2012 to film godzien polecenia, wow!!! Nie będę komentował, o gustach nie dyskutujemy. pozdrawiam fanów nie hamburgerowego kina NO wybacz.. ale trzęsąca sie kamera..jakas skażona staruszka zżerająca ludiz do mnie nie przemawia.. dla mnie słabe.. choc pośmiałam sie czasemA 2012 nie mówię, że jest rewelacyjne..ale podobało mi sie wiec polecam. nigdy nie polecam czegoś co mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Obejrzalem wczoraj w kinie tak rozdmuchany i rozreklamowany film jak AVATAR. I musze powiedziec, ze : przereklamowany... nie padlem na kolana... fabula dosc rozbudowana co nie zmienia faktu, ze po godzinie ogladania mozna przewidziec kazdy watek (dla wprawnego oka wystarczy 40 minut ) jesli ktos chce isc na ten film to moge polecic tylko z wzgledu na efekty i naprawde fajna gre aktorska schemat standardowy: 1. poznanie nowego zycia, 2. zakochanie sie w lasce, 3. przejscie na "dobra strone mocy" 4. wygranie wojny z ludzmi 5. cudowne bostwo przeistacza naszego bohatera na stale w na'vi no i wam strescilem caly film ale ze mnie cham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 to jak Pocahontas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Na Avatar dopiero się wybieram, ale zrobiłem rozeznanie do jakiego kina iść. Prawie wszyscy, którzy oglądali ten film w kilku kinach twierdzą zgodnie, że analogowy IMAX odstaje od reszty kin - obraz ma mniej szczegółów, jest rozmyty, są problemy z napisami i dźwięk słabszy (mowa o filmach nie kręconych kamerą IMAX). Avatar nie był kręcony IMAXem (taśma 70mm) więc nawet to logiczne, że przy takim skalowaniu musi wyglądać gorzej. Wszystkie IMAXy w Polsce poza Łodzią są analogowe. Wyraźnie lepsza jakość jest podobno w Cinema City, ale zastanawia mnie, czy ktoś porównywał Cinema City z Heliosem (Katowice). Helios ma większy ekran? Jak z jakością?BTW. Jak powstała piracka wersja Avatara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Hmm...tematyka związana z nickiem jak nic...ale najbardziej ciekawić może Twoje zafascynowanie Dziennikiem nimfomanki haha, mi sie Dziennik podobał;)Zapomniałam o moich trzech filmowych faworytach1- "Skazany na Bluesa"- rewelacyjna rola Kota 2- "Requiem for a dream" - bajeczy Jared Leto 3- "Wywiad z wampirem" - staroc, ale scena wyciskania szczura jak cytryny mnie rozbawiła do łez;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1985 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Na Avatar dopiero się wybieram, ale zrobiłem rozeznanie do jakiego kina iść. Prawie wszyscy, którzy oglądali ten film w kilku kinach twierdzą zgodnie, że analogowy IMAX odstaje od reszty kin - obraz ma mniej szczegółów, jest rozmyty, są problemy z napisami i dźwięk słabszy (mowa o filmach nie kręconych kamerą IMAX). Avatar nie był kręcony IMAXem (taśma 70mm) więc nawet to logiczne, że przy takim skalowaniu musi wyglądać gorzej. Wszystkie IMAXy w Polsce poza Łodzią są analogowe. Wyraźnie lepsza jakość jest podobno w Cinema City, ale zastanawia mnie, czy ktoś porównywał Cinema City z Heliosem (Katowice). Helios ma większy ekran? Jak z jakością?dzięki za tego posta o to mi chodziło nie każde złoto co sie świeci - tak myślałem bo IMAX u nas są już długo a akurat obraz , ekran , systemy dźwięku zmieniają się strasznie szybko itd jak cała elektronika a obiekt w Rybniku Cinema City jest świeżym centrum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 plusy dodatnie, plusy ujemnecz 4cz5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Sporo się tego naoglądałem ale mogę polecić kilka dobrych filmów z różnych kategorii:- Adrenalina (crank) 1 i 2 (dwójka nie powala)-Transporter 1,2, 3 (3 beznadziejna ale warto obejrzeć wszystkie 3 )-Miasto ślepców-Siedem dusz-Slumdog - milioner z ulicy-Eden lake - ktoś polecał ja również poleceLubię też dobre filmy związane z zagładą ludzkości:-śmiertelne wirusy: 28 tygodni później, resident evil 3, człowiek legenda.-kataklizmy: 2012Jedyny i w swoim rodzaju: 300 spartanNo i dwa filmy z morałem jak kończy się kiedy myśli się tylko tym co się ma w spodniach -kochanice króla-amerykańskie ciacho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.