KrzychuDG Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 WitamSamochód to astra II z marnymi alufelgami Ronal. Problem polega na tym że telepie kierownicą w pewnym zakresie prędkości akurat 110-140. Nie ma luzów w zawieszeniu, a czasem jak się uda wyważyć to nie telepie (tym razem się nie udało). Pierścienie centrujące są nowe, opony tez. Wyczytałem na forum opla, że astra jest wrażliwa na niewyważenie kól i łatwo przenosi drgania na kierownice. Doradzano tam wyważanie z lepszą dokładnością stąd moje pytanie. Gdzie znajdę taka wyważarkę w okolicy sosnowca, katowic? Byłoby dobrze gdyby warsztat oferował też centrowanie koła względem piasty bo plastikowym pierścieniom jakoś nie wierzę.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 może masz krzywe felgi... wtedy nawet dobre wywazenie nic nie da. Gdy bedziesz w warsztacie to popros o sprawdzenie samych felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Z tymi felgami tak było od nowości. Za 3 razem udało się wyważyć tak, że nie telepało. Być może nie chodziło o wyważenie ale o dobre założenie samego koła. Innym razem obrócenie felgi na piaście pomagało. Ronal to shit jakich mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jakiej marki opony? Jakiej jakości drążki? Wahacze? Zamienniki? Bo jeśli zamienniki, to nic tylko się przyzwyczaić. A do 2g to mało kto Ci wyważy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~arek~ Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jedz do Bracikow http://www.braciki.com.pl/ wyważ dynamicznie na aucie i problem zniknie. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blud Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Poproś o opcje optymilizacji przy wywazaniu... powinno pomuc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jakiej marki opony? Jakiej jakości drążki? Wahacze? Zamienniki? Bo jeśli zamienniki, to nic tylko się przyzwyczaić. A do 2g to mało kto Ci wyważy.Wahacze, drążki są od nowości i mają 100000km. Stabilizatory zostały wymienione przy 90000km na zamienniki ale nie były tanie. Kontrola luzów została przeprowadzona starannie i jest ok. Zresztą jak wspomniałem to z tymi felgami jest problem 4 sezon z rzędu od nowości. Opony Fulda carat progresso. Na zimówkach nie ma tego problemu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Deloch ma wywazanie na samochodzie. Gliwicja 199(chyba) na koncu srednicowej w Katowicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 spróbuj odkręcić koło i 'przełóż' je na śrubach, obróc względem piasty, może to przyniesie efektybtwskoro na forum Astry ktoś Ci napisał, to czego na motocyklowym szukasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pytałem o punkt wyważania z dokładnością 2g Owszem pomogła taka operacja w jednym sezonie letnim ale nie w tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 To w Dąbrowie na Staszica nie mają wyważarek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 A maja 2g bo ja trafiałem tylko na 5g?? A tym bardziej nie centrują na samochodzie. Czytajcie chociaż 1 post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 A maja 2g bo ja trafiałem tylko na 5g?? A tym bardziej nie centrują na samochodzie. Czytajcie chociaż 1 post.A moze masz wode w kolach albo jakis inny syf? Spotkalem sie z przypadkami, ze nie dalo sie wywazyc kol bo zawsze cos innego wychodzilo, jak koles sciagnol gumy to sie okazalo, ze w srodku lata pelno syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 U mnie akcja była jak się na felgach nagromadziło pełno błota po zimie z podwórka (roztopy) dość niezłe wibracje były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jak pisałem opony są nowe założone w tym sezonie. Zadzwonię do bracików bo maja w ofercie ronala, więc może były takie przypadki. Wina ewidentnie jest po stronie felg aluminowych bo na stalowych z zimówkami nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 pozwól, że zapytam jeszcze o 1 rzecz.... jaki masz rozmiar tych letnich opon ?...bo jak masz jakieś walce 225 to normalne, ze beda buczec, bić i ściągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Troche odbiegaja od orginału bo 195/65 R 15 ale na orginalnych 195/60 R15 też tak było. Ps. Dlaczego szerokie kapcie miałyby powodować bicie, zakładając że felgi proste i wyważone jak trzeba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 mialem kiedys podobny problem w corsie. Kupa badan - co i jak gdzie i kiedy. Dowazanie na samochodzie i inne cuda. Okazalo sie ze kupilem samochod na alumach ale ze srubami do zwyklych felg. Sruby maja rozne glowki i te zwykle nie trzymaly dobrze felg. Obiawialo sie to biciem podczas hamowania . Nie pamietam juz konkretow ale jak zmienilem na stalowe to problem ustal. Musze jeszcze to sprawdzic kupujac nowe sruby do alumow. Nie sadze ze byla to wina felg bo jak przyjechal ( z rajchu) to jezdzil dobrze. Dopiero potem zaczely sie coraz wieksze problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Tu śa niby stożkowe ale też zastanawiałem się czy są odpowiednie (czy tworzące stożka śrubu i otwory felgi są do siebie równoległe). Kupione w komplecie z felgami, więc powinny być ok ale warto sprawdzić/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.