Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Reklama


Carri

Rekomendowane odpowiedzi

Tak powinna wygaldac u Nas reklama nie żadne hasła "Motocyklisci sa wszedzie" "Kierowco patrz w lusterka" tylko take cos......http://www.youtube.com/watch?v=Ipvu5TTqM8A Mi TA REKLAMA DAŁA DO MYSLENIA i wiem jedno ze gdyby puszczona ja w telewizji moze by uswiadomiła kierowców samochodów.Pisze w tym dziale bo to jest przestroga z jednej strony dla Nas gdyz na skrzyzowaniach nie "zawsze" mozna zaufac "puszce a z drugiej strony wiadomo....przestroga dla "puszkarz"Ps Jezeli to było .... to sorry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sek w tym ze u nas takich rzeczy nie ma, do tego spoleczenstwo musi dorosnac... a narazie jestesmy jak to mowia '100 lat za murzynami'.w uk jest diametralnie inna kultura jazdy, lepsze drogi, mniej ograniczen, szybciej sie jezdzi, kierowcy jezdza duuuzo dynamiczniej niz w pl a mimo tego jest MNIEJ wypadkow... paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała kampania "Think!" to majstersztyk jeżeli chodzi o przekaz...
Tak jak i kampania Interii przeciw motocyklistom... (Interia -> Motoryzacja)Są mistrzami w kreowaniu czarnego PR i niszczeniu wizerunku. W zasadzie codziennie piszą coś niepochlebnego, 'wpuszczając jad' między ludzi i nastawiając ich negatywnie. Jeśli nikt nie zareaguje, to dorobią motocyklistom negatywną gębę i obawiam się, że setki akcji pokroju "Think!", charytatywnych itp. nie zmienią tego przez dłuższy okres.Pomijam wykreowane w ten sposób zachowania ludzi na drodze, czy uregulowania prawne (uzasadnienie: bo lud się domaga, patrzcie ile wypadków/szaleńców, zmienimy to!/ukrócimy).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak i kampania Interii przeciw motocyklistom... (Interia -> Motoryzacja)Są mistrzami w kreowaniu czarnego PR i niszczeniu wizerunku. W zasadzie codziennie piszą coś niepochlebnego, 'wpuszczając jad' między ludzi i nastawiając ich negatywnie. Jeśli nikt nie zareaguje, to dorobią motocyklistom negatywną gębę i obawiam się, że setki akcji pokroju "Think!", charytatywnych itp. nie zmienią tego przez dłuższy okres.Pomijam wykreowane w ten sposób zachowania ludzi na drodze, czy uregulowania prawne (uzasadnienie: bo lud się domaga, patrzcie ile wypadków/szaleńców, zmienimy to!/ukrócimy).
Kto ma zareagować? To ma wzbudzać kontrowersje i wzbudza. Odwiedziny portalu rosna znacznie po takim zabiegu (uwierz mi na słowo). Cisną ciemnotę w każdym dziale, nie tylko w Motocykle - właśnie takich redaktorów ma Interia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama kampania "Think!" nie jest nakierunkowana na motocyklistów. Przedstawia sytuacje niebezpieczne jakie mogą sie zdarzyć na drodze, a wymuszenie motocyliście to tylko jedna z nich.Zachęcam do przejrzenia wszystich filmików, bo są naprawdę dobre. Treści wręcz banalne przekazują w bardzo pomysłowy sposób.Sprawa wiarygodnosci mediów, to temat na dłuuugą dyskusję. Ja czytam gazety i oglądam tv tylko po to, żeby wiedzieć o czym się teraz mówi, ale nie oparłbym na podstawie treści tam przedstawianych swojej pracy magisterskiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmiki z serii "Think!" widziałem już jakiś czas temu. Są świetne... Ale...bardziej chodziło mi o wpływ mediów na opinię publiczną. Media to '4 władza', a Interia to jeden z bardziej poczytnych portali w PL. Nie podoba mi się, że z premedytacją robią ludziom papkę z mózgu i świadomie nastawiają opinię publiczną przeciw motocyklistom. Jeżeli chcą w ten sposób ukrócić zapędy gówniarzy na ścigaczach, to gratuluję pomysłowości . Domyślam się też, że stoi za tym po części policja, która - powiedzmy sobie szczerze - nie ma pomysłu na walkę z "piratami na moto".Patrz dzisiejszy temat o konfiskowaniu motocykli w PL i wcześniejszy o konfiskacie pojazdów we Francji za łamanie prędkości. Mając za sobą opinię publiczną można o wiele łatwiej wprowadzać radykalne zmiany w prawie. Media to świetne narzędzie ku temu (inna sprawa, że czasem to media, a nie politycy kreują rzeczywistość). Jak napisałeś: jest to spore pole do dyskusji.Zapachniało trochę teorią spiskową, ale tak to działa w dużym uproszczeniu...Jeżeli natomiast chodzi tylko o sprzedaż medialną i sensacyjne artykuliki pisane przez dziennikarzy z mlekiem pod nosem (którzy wyładowują przy okazji swoje frustracje), to należy pogratulować władzom Interii. Motocykle/motocykliści to świetna pożywka do robienia kasy...Inna sprawa, że może chodzić zarówno o propagandę jak i sprzedaż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.