Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Recommended Posts

Jest na sprzedaż nowa kurtka skórzana Seca Nightwolf rozmiar "L".Kurtka świetnie nadaje się na motocykl jak i do uzytku codziennego ( klasyczny krój i możliwośc wyciągnięcia ochraniaczy)

  • materiał: miękka skóra bydlęca “used look design”
  • Komfortowe protektory CE na łokciach i ramionach w kieszeniach umożliwiających wyciągnięcie
  • Ochraniacz pleców w kieszeni umożliwiającej wyciągnięcie
  • Wypinana podpinka ocieplająca
  • Siatkowa podszewka Mesh zapewniająca komfort
  • Paski regulacyjne w pasie
  • Dwie kieszenie zewnętrze
  • Zamek do spięcia kurtki ze spodniami (krótki)
  • Zamki renomowanej japońskiej marki YKK®

Kurtka ta jest do oddania za 520 zł . ( cena rynkowa 799 zł)

Kurtkę tą kupił znajomy dla swojego ojca - niestety okazała się za duża i chce ją szybciutko sprzedać.

Do kurtki jest paragon , nawet metki są nie zerwane .

Świetna stylistyka w sam raz na choppera lub weterana :)

Polecam.

foto pogladowe - link:

http://www.motomar.p...f93e9346db7.jpg

w sprawie kurtki można kontaktować się ze mną :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Witam dziś, Damir-Team Motorcycles Shop & Service zyskał nowego klienta w 100% zadowolonego z obsługi, towaru i ceny a mianowicie mnie SHARK s700 to mój prezent dla... mnie ;] byłem grzeczny więc

też odswieże temat tego serwisu/salonu . Moto po serwisie zaczął hamować i jeszcze mi go umyli ... ponownie wszystko na duży plus  

Witam dziś, Damir-Team Motorcycles Shop & Service zyskał nowego klienta w 100% zadowolonego z obsługi, towaru i ceny a mianowicie mnie ;)

SHARK s700 to mój prezent dla... mnie ;] byłem grzeczny więc na mikołaj dostarczył mi paczkę do Damir-Team'u.

A tak na poważnie, mimo, że u Sylwii i Łukasza w sklepie byłem drugi raz to czułem się jak bym był starym znajomym i klientem od lat, fachowa porada przy wyborze kasku co jak i dlaczego warto wybrać... a no i cena... Te wszystkie "mega" promocje wyprzedaże, czyszczenie magazynów itd to kpina przy tym co Syla potrafi załatwić, nie wspomnę już o "okazjach" na allegro.

Jestem w 100% zadowolony i pewnie jeszcze nie raz wyjdę z Damir-Team'u z bananem na pysku

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki Zibi za miłe słowo - cieszę się że udało się coś znaleźć i mam nadzieję że zawsze będziesz zadowolony z naszych usług :)

Co do cen , widzisz czasem warto dopytać bo akurat tak teraz powinna wyglądać cena tego kasku - nie zawsze "okazje" allegrowe są prawdziwymi okazjami :)

Trzymaj się ciepło i radochy z zakupu :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Przypominamy , że spora kolekcja odzieży tekstylnej i skórzanej renomowanej marki Richa - już u nas :)

wkrótce również kolekcja 2012 innych marek m.in. : Macna , Shark itd :)

Już teraz zapraszamy na noworoczny rekonesans :) pozdrawiam:)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Odświeżę trochę temat.. Bo nie mogę przemilczeć takiego serwisu .. FRIENDLY ? To chyba mało powiedziane.. Widać, że ludzie robią to z pasją, a nie dla kasy.. Coś pięknego, na serio.. Gs dla mnie, to takie oczko w głowie, od czasu zakupy jakoś nie umiałam zaufać żadnemu serwisowi i jedynie na co się musiałam zmusić - to wymiana oleju.. W Damir Team najpierw naciągnięcie łańcucha, później wymiana całego napędu na koniec zmiana filtra powietrza.. Za każdym razem atmosfera jak w domu, ludzie mega życzliwi .. I co najważniejsze są niskie ceny, są gratisy.. :) No aż miło jechać .. :D

Jeszcze raz dziękuje, za opiekowanie się Gs'ką .. Mimo wszystko wolała bym za często Was nie odwiedzać (lepiej żeby Gs'ka się nie psuła..), ale na pewno powrócę do Was chociażby na jakieś zakupy :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Witam wszystkich :)

 

Z okazji zbliżającego się Nowego 2014 , życzymy Wam mnóstwa  szczęśliwych wyjazdów , spełniania marzeń , uśmiechu i czego tylko zapragniecie :)

 

Jednocześnie informujemy że w tym tygodniu  jesteśmy do Waszej dyspozycji:

30.grudnia : od 10 do 18

31.grudnia  : od 10 do 14

 

2 , 3 , 4 stycznia jesteśmy w normalnych godzinach otwarcia :) 

 

 

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z  ATRAKCYJNYCH PROMOCJI :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

z małym opóźnieniem ale...
W zeszłym tygodniu odwiedziłem Damir-Team z żoną...
Miały być początkowo drobne zakupy + kask a skończyło się na kasku, kurtce, 2x spodnie (jedne dla mnie), rękawice i jakieś tam drobiazgi.
aaa no i zapomniał bym, że chwilę wcześniej XJ'ta zawitała na mały serwis... 

 

polecić to mało... tam trzeba podjechać i samemu się przekonać.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Witam,

 

Miło nam poinformowac że nasz pierwszy ale jakże wyczekiwany projekt  budowy motocykla z serii tych nietuzinkowych dobiegł końca .

 

Zapraszam do galerii na naszym Fanpage'u 

 

Pomagamy spełniać marzenia o niepowtarzalnym motocyklu .... ENJOY !!!

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=ms.c.eJw10NsRxDAIA8CObngj~_m~%3BsgODPtbBMAlRIpWU6lfEPbSUSM04HnZtjx7l45iH2WXRztcudeEy4vsD0RdH1GXzzyrUxY3KLr88IlWkFiXM6E5Tzcq2aeYauK6P36RO351zfPl02~_~%3BQ6~%3BIw13TxId57lLGuqZ5X1ew~_29~%3BuDz6BWatS55n9Q4N4vibXHH25xS~_Q~-.bps.a.889629644417618.1073741836.185839711463285&type=1

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam Race To Home dobiegł końca w ubiegły Weekend.

Karol pokonał trasę w czasie 37godzin i 51 minut. Ale nie o to tutaj na prawdę chodziło.

Chodzi tutaj o to by pokazać że nawet w tak niewielkim mieście jak Wodzisław Śl. można zrobić coś na światowym poziomie . Chodzi tutaj o to by przełamać granice utarte przez powrzechne myślenie - by pokonać siebie. Chodzi o to by zainspirować do pokonywania swoich słabości .

Najważniejsze : chodzi o to by wspomóc Fundację Rak'n'Roll , która wspiera ludzi w walce z nowotworami.

Chętnym wspierającym fundację Rak’n’Roll podajemy numery kont: Konto główne: 73 1140 2017 0000 4502 1050 9042 IBAN: PL 73 1140 2017 0000 4502 1050 9042 NR BIC: BREXPLPWMUL Konto walutowe (EURO): 76 1140 2017 0000 4112 0111 2275 IBAN: PL 76 1140 2017 0000 4112 0111 2275 NR BIC: BREXPLPWMUL W tytule: RACE TO HOME

Zapraszam na Fanpage projektu Race To Home https://www.facebook...0583304?fref=ts

zapraszam również do obejrzenia fotorelacji z naszym Fanpage Damir-Team
oraz na Motormanii
http://motormania.com.pl/…/race-to-home-relacja-z-moto-wyp…/

A oto krótki klip z tego co się działo w sobotę 11 lipca.
https://www.youtube.com/watch?v=enFHwF7uKWg&feature=youtu.be

JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM KTÓRZY POMAGALI I BYLI .

Za rok wracamy ...

Link to post
Share on other sites

To ja dam UNFRIENDLY,aczemu? już mówię...w lutym oddane moto do serwisu na regulacje gaźników pod nowy wydech,regulacje zaworów,wymianę napędu,oraz zgłosiłem drgania przedniego zawieszenia powyżej 120km/h.No i zaznaczyłem iż pracuję za granica i zbytnio czas nie goni i mają czas do kwietnia,na wstepie zostałem poinformowany, iż nie prędzej jak w drugiej połowie marca moje moto bedzie robione,spoko, z 2 tyg,góra 3 i w kwietniu powinienem już śmigać.....w polsce bywam co dwa tyg.i w kwietniu (myśląc, ze już moto bedzie zrobione) dzwonie by uzyskać informacje.....odp.jest że już wszystko zrobione poza drganiami przedniego zawiasu,spoko odpusciłem,pojechałem a granice, mineły dwa tyg.wracam do kraju, dzwonie odp.jest taka sama....yyyyy halo dwa tyg.mineły i nicnie poczyniono???!!! dostałem info, ze z zawiasem wszystko ok, wina bedzie leżeć po str.opony...trzeba jakaś znaleźći przerzucićby porównać efekty.odpuściłem po raz drugi...pojechałem do de wróciłem po 2 tyg. dxwonie...odp....znowu ta sama....jeszcze nie przerzucili....qurde minoł miesiać!!!! inni jeżdżą a ja mając okazje raz na dwa tyg.dalej uziemiony.a był juz maj...pojechałem do de, wróciłem po 2 tyg.dzwonie i scenariusz jak powyżej...szlag mnie już trafił i mówię,ze maja zostawić moto na prawdopodobnie uszkodzonej oponie i zaraz po niego będe,policzymy sie i reszte ogarnę gdzie indziej....dostałem odp.że mechanika nie ma bedzie dopiero jutro rano(był piatek jak dzwoniłem) i jak bedzie do odbioru to mi zadzwonią...nadeszła sobota,czekam na tel.od rana....moje niedoczekanie,mineła 13 i nadal nic...dzwonie sam z 5 razy i nikt nie raczy odebrać,a raczej szefunio bo do niego konkretnie dzwoniłem....jak nie odebrał to napisałem mu "fajnego" smsa co o tym myśle...znowu pojechałem do de...wrociłem po 2tyg.już to chyba koniec maj był....pofatygowałem sie osobiście do wielmożnego damiru z nerwowym apytaniem co z moim moto które stoji juz u nich od połowy lutego a jest koniec maja...szefuniu mnie przyjoł z alibi, że po ost.moim smsie nie chciało mu sie do mnie dzwonić...nosz kuźwa....czy coś zrobiłem nie tak???!!! wolny kraj,wolność wyrażania opinii,zwłaszcza jeśli ktoś ewidentnie w kulki sobie leci.... wracając do sedna sprawy...dostałem odp.że OPONA JESZCZE NIE PREŁOŻONA, od MIESIĄCA PONAD!!!!! ale na jutro będzie....spoko,zostaliśmy że nastepnego dnia DAJ BOŻE moto odbiorę....wracam nast.dnia opona założona, stary bridgestone( chyba jedyny plus w całym interesie z nimi,bo dali mi ja o dziwo za darmo).płacę 1150 zł (a miało w tysiącu sie zmieścić,ale pal go licho,chce wkoncu coś pojeździć)....pojeździłem,moto ok,winna była opona, bo na starej-innej drgań nie było,czyli diagnoza ok...teraz kolejny numer...przed wyjazdem do niemiec na moto,sprawdzam naciag łańcucha...jakie moje zdziwienie iż NOWY NAPED JUZ ZAKUTY PRZEZ NICH jest na napinaczach na koncu regulacji....jasny gwint,czy nie widzieli tego przed zakuciem???!!! co to za serwis,to są profesjonaliści???!!! miałem nadzieje, ze juz nie będe musiał tam dzwonić no ale masz...no i dzwonie....i znowu odp.ze jutro,bo nie ma zakuwki etc.i tak znowu z 4 dni sie przeciagło...ale mniejsza z tym.zajezdzam, skracaja mi naped, że da sie regulować na napinaczach....kwestia kosztów....powiedziałem, ze to w formoioe reklamacji uznajemy, gdyż moim zdaniem to najstosowniejsze by było...no i odp.z jej str. stanowcze NIE bo to mój napęd był itp.spoko,mój zgadza sie, ale ja laik w zakuwaniu łańcucha,sam bym przed zakuciem sprawdził najpierw jak sprawa ma sie na napinaczach....no ale to ja bym zrobił nie oni...profesjonaliści....i fakt,faktem skasowali mnie 60 zł za fuszere jakiej sie dopuścili zakuwając za długi łańcuch...ech nerwów i czasu straciłem,że szkoda gadać.Więcej moja noga tam nie postanie....a szkoda,bo poprzednie moto zrobione na czas i bez nieprzewidzianych zdarzeń.

Link to post
Share on other sites

Witam,

Bardzo dobrze że wyrażasz swoją opinię , natomiast nie rozumiemy dlaczego uwywnętrzniasz się dopiero tutaj a kiedy na miejscu rozmawiają chłopaki z klientem to nikt nic nie sygnalizuje .

Nikt nie jest nieomylny i ludzie są tylko ludźmi stąd też zdarzają się takie sytuacje . Opóźnienia na serwisie biorą się z wielu przyczyn , najczęściej jest tak że w jakimś moto się coś wysypie potem w kolejnym i czekamy a reszta też czeka . Mamy taką moc przerobową jaką mamy i ludzi nie sklonujemy , planujemy wszystko tak by w miarę płynnie kolejka na serwisie przebiegała , ale nie przewidzimy wszystkiego .

Teraz fakty.

Motocykl stał od lutego owszem. Było ustalane że szybciej niż od połowy marca nie będzie robiony z powodu kolejki na serwisie. Zaczęty był później , jednak odbiór był w połowie - nie na koniec maja. ( z sugerowanych i opisywanych terminów przez Ciebie musiałby nastąpić w czerwcu)

Proszę jednak przyznać że sam upierałeś się przez długi czas że opona jest OK , i rzeczony bridgestone był założony do sprawdzenia czy diagnoza prawidłowa żeby nie robić bez sensu kosztów rozbiórki zawieszenia . Nie rozumiem też hasła "o dziwo za darmo" , proszę śmiało udostępnić cały kosztorys części i usługi za który pobieraliśmy opłatę - nie uważam żeby cena była wygórowana.

.

Nie będę rozpisywać się tutaj dalej i wyciągać dalszych informacji z prostej przyczyny : odbiór motocykla nastąpił normalnie , nie rościłeś żadnych obiekcji i żadnych pretensji oprócz rzeczonego opóźnienia nie było .

Pozdrawiam i życzę samych przewidywalnych usługodawców . Pozdrowienia od "szefuńcia" , fajnie że się normalnie rozmawiało , po czym po około 2 miesiącach okazuje się że masz pretensje .

Nie rozumiemy klientów którzy nic nie zgłaszają na miejscu , ale wypisują w internecie a face to face nie mają nic do powiedzenia .

Pozdrawiam i pozostawiam do oceny.

Link to post
Share on other sites

Będąc na miejscu w SWD po ignorowaniu moich wielokrotnych telefonów jasno, a czykolwiek może krótko wyjaśniłem co mi na sercu leży....wieć nie uwywnętrzniam swojej opinii tylko w internecie.Co do kwestii serwisowych nie mam zastrzeżeń,oprócz niepotrzebnie zakutego,zbyt długiego łańcucha( i nie uwzględnieniu tego jako reklamacji usługi),najbardziej mnie wkurzyło ciągłe zwlekanie, a do białej gorączki doprowadziła mnie ignoracja gdy bylismy ugadani, że zostawicie moto na starej-mojej oponie(gdyż ciągle nie było czasu wrzucić innej-dobrej) i dacie znać o której bedzie do odbioru w jedną z wielu sobó.....czekałem do popołudnia i zero odzewu,sam dzowniłem z 5 razy i nikt nie raczył odebrać, (podobno mój imiennik jeździł na moto i nie słyszał) no ale mało kto jeździ kilka godzin bez przerwy i jak zejdzie z moto to spojrzy na telefon,zresztą o czym tu gadać, sami mieliscie zadzwonić, skoro tak było uzgadniane.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja daję unfriendly. kontaktowałem się w sprawie rękawic i spodni damskich dla plecaczka no i mają zapraszamy itd. sprawdziłem czy otwarte w sobotę i jakże, na stronie internetowej godziny otwarcia jak byk. więc biorę plecaczka, jadę 50 km w jedną stronę (W obie to 100 km nadłożyłem), kluczę po tym miasteczku bo łatwo tam nie jest dotrzeć i na miejscu wita mnie karteczka z info że dzisiaj zamknięte i że przepraszają za niedogodności. na jakiś zlot pojechali. wkurwiony wróciłem A1ką, kupiłem w kawasaki koło Gliwic co trzeba. inny zarobił. kontaktowałem się z sylą bo chciałem żeby ktoś z forum zarabiał. natomiast rozczarowanie duże bo to nie jest sklep z kapustą co baby na osiedlu przyłażą i kupują co im na zupę potrzeba a jak pani sklepikarce się zachce siku to idą do sklepu ulice dalej. to są rzeczy specjalistyczne i ludzie kawał drogi czasami jadą żeby coś znaleźć dla siebie. PR więc u nich leży podobnie jak szacunek do klienta bo informowanie o planach zamknięcia w dzień w którym sklep powinien działać należy właśnie do szacunku. a i nie piszcie mi że pewnie było na facebooku bo tego czy było info na facebooku to nie wiem bo nie mam facebooka i nie korzystam. równie dobrze mogłoby być na naszej klasie. od tego jest strona internetowa żeby informować co i jak.

wkurwiony klient który stracił sobotę i sporo gasoliny.

Link to post
Share on other sites

cóż przepraszamy że straciłeś sobotę i paliwo - nasza wina że nie było stricte na stronie , aczkolwiek Fanpage na Facebooku jest widoczny po klinknięciu na odnośnik zamieszczony na stronie ,wraz ze wszystkimi aktualnościami nawet dla osób nie zarejestrowanych na FB.

Przyjmujemy " na klatę i do głowy" i informujemy iż wdrażamy od jakiegoś czasu nową stronę- ze sklepem ,które będą widoczne pod dotychczasowym adresem na jesień.

Szanujemy każdego klienta .

Pozdrawiam .

Sylwia

P.S.: na zlot nie pojechali tylko organizować pomagali ;)

Edit: Twoje pytanie w wiad.miało charakter ogólny i gdybyś wzmienił że wybierasz się w najbliższych dniach to bym uprzedziła Cię osobiście na priw.

Cóż - życie.

Pozdrawiam z szacunkiem .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Proszę mi tu na Damir Team nie psioczyć! :P

Dodam od siebie, że ekipa jak najbardziej FRIENDLY :D

Swojska atmosfera, wszystko ładnie, ślicznie. Moto z serwisu zawsze wyjeżdżało we wzorowym stanie.

Podejście naprawdę profesjonalne do sprawy. Miałem ostatnio dzwona i oczywiście FZ6 poszło do serwisu Damir. Ufam im, że nie odpierniczą fuszerki. Wszyscy jeżdżą na motocyklach i podchodzą do sprawy poważnie.

Mówią co jest i co wypada zrobić, a nie żeby tylko naprawić w tydzień i wypad z serwisu bo kolejka czeka.

Czekać na serwis trzeba, ale wszystko jest zrobione dobrze i solidnie.

Co do sklepu to też super. Zawsze można liczyć na jakąś zniżkę. Przy większych zakupach nawet jak się jest pierwszy raz.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.