apbt1 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam :-) Zwracam sie z prosba o pomoc w wyborze opony na tyl.Motocykl to: YAMAHA R6 (model 5EB) - 2001r.Ze wzgledu na to, ze moja opona z tylu konczy sie w zastraszajacym tempie zaczalem sie rozgladac za nowa opona. Obecnie jezdze na oponie Pirelli Diablo Corsa 180/55 17 jest to chyba standardowy rozmiar w R6 z tego rocznika. Opona bardzo dobra. dobrze sie na niej lata, w sumie nie mam nic jej do zarzucenia ale ... prosze o wasze zdanie w tym temacie.Pytania.Czy zostac przy tym rozmiarze co teraz mam ? (180/55)Czy moze zalozyc szersza w rozmiarze 190/50 ?Ktora opone wybrac. (typy ponizej)1. Pirelli Diablo Corsa. Rozmiar do wyboru 180/55 lub 190/502. Bridgestone Battlax BT012R. 180/55 lub 190/503. Dunlop Sportmax D218. 180/55 lub 190/50W gre wchodzi tylko i wylacznie opona nowa. Wybor powyzej.Motocyklem jezdze w proporcji: miasto 70%, trasa 30%.Jazda normalna: wskazowka obrotomierza nie oglada czasami czerwonego pola. :-D Jezdze agresywnie, czesto latam na kole, skladanie sie w winklach. Predkosci rowniez normalne w przedziale 180/210. Wykorzystuje powiedzmy 80% potencjalu R6. Prosze o sugestie oraz opinie w wyborze opony.Moze jakies inne typy opon godne polecenia macie ?Moze ktos zna jakas dobra stronke www. o oponach motocykl. gdzie sa opisane rozne marki, modele opon ? Z checia bym poczytal.A mowi sie kapcie ... :-D Wszystkie opinie mile widziane, dzieki! R6 - jest zajebiscie, polecam kazdemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Normalnie zostaje sie przy tym co Producent Matuje, mam na mysli rozmiary.Jezeli jestes zadowolony z obecnych i sprawdzily sie to po co kabinowac.Zakladanie szerszych opon nic nie polepszy , jedynie pogorszy stabilnosc w trakcie jazdy calego sprzeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 sie podczepię ja teraz. Mam powiedzmy 700 - 900zł. obecnie śmigałem na dunlop d208 o wymiarze szerszym niż producent zakładał czyli 170/60R17 (a ma być w fazerku 160/60 D207)na obecnej przejechałem ok 7 tyś km i w sumie sie pomału kończy (ok 1mm do znacznika) pmijając fakt jej kołkowania.cenie sobie bezpieczeństwo podczas ostrzejszej jazdy. poczytałem troszkę i co chwile mam mętlik w głowie:/ czy dunlop qualifier II wytrzymałby naście tyś km? Nie mam zamiaru po kilku tysiącach znów zmieniać kapcia. Potrzeba mi takiego kompromisu pomiędzy dobrą przyczepnością (miękka guma) a minimalnie dłuższą żywotnością (powyżej 10 tyś) styl jazdy... hmmm staram sie wykorzystywać moc tak na 80%. jeszcze nie zamykam wiec szału na winklach nie ma. czy zmianę rozmiaru na normalny mniejszy odczuje w jakimś większym stopniu? Wówczas mam większy wybór w typach opon, bo tych w rozmiarze 170 jest ajkoś mniej.chyba ze ma ktoś tą dwuskładnikową michelin'a pilota coś tam do pochytania ;]przyznam ze pierwszy raz kupuje oponę z tąd moje rozterki na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 michelin pilot road bedzie dobry bo to typowy turysta,pirelli angel St jest swietna opona (zrobilem na niej gixerem litrowym 9 tys km), kolega obecnie 12ty tysiac jedzie ogolnie pirelli angel st to najnowsza guma tur-spor i naprawde swietnie trzyma i na mokrym i na cieplym ale ja mam rozmiar 180.. czy sa mniejsze.. nie sprawdzalem..edit: teraz przeczytalem ze do R6 to chcesz.. to spokojnie 180x50x17 bedzie git: wiec:pirelli diablo rosso Ci podjedzie (lub diablo supercorsa PRO)qualifier II - obecnie prowadzi we wszystkich testach racing-street oponbridgestone bt 002 jest dez dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 te angel st są tylko 180 i 190. ja mam mniejszy rower od Ciebie przynajmniej na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 polecam sierpniowy "Motocykl" jest tam test opon turystycznychw lipcowym z kolei sportowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 z6 interact? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 okej zerkne do tych porównań, dzięki za cynk, bo nie czytuje ŚM no i stoję jak to dziecko przed ladą z cukierkami i sie ślinie i nie wiem co wziąśćjedna półka 170/60 <- chwilowo coś im nie działa stronkadruga półka 170/60trzecia półka rozmiar std 160/60itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_mumin_ Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 TO Frezarka ma takie wąskie opony ? Kumpela ma FZ6 i ma z tyłu oponę 180/55/17.Ja właśnie kupiłem dla siebie Dunlop Qualifier II i jak na razie jestem bardzo zadowolony.Nie wiem czy wiesz ale to też jest opona dwuskładnikowa tak jak Michelin.Odezwij się do mnie to spróbuję Ci ją załatwić w fajnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 te angel st są tylko 180 i 190. ja mam mniejszy rower od Ciebie przynajmniej na razie Kolego, czym Ty jeździsz w końcu bo wszystkie FZ6 mają z tyłu:TO Frezarka ma takie wąskie opony ? Kumpela ma FZ6 i ma z tyłu oponę 180/55/17.[...]Zajrzyj do Instrukcji Obsługi motocykla bo sobie krzywde zrobisz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 no wg manuala jaki mam i jaki z forum fazerowców i kociaków mi podali to wynika ciemno na biały ze jedna oryginalnie jest 160/60nie wiem jak ma mieć model FZ6 bo to w zasadzie inny motocykl chyba jest ;]poniżej screen z manuala. Więc w końcu jak to jest? się zamotałem teraz znowu. jadę na cole do babiczki bo mi coś zaschło od tego pisania. do zobaczeniaedit: jest to sprawdzona informacja wiec kolegi TMI mylisz się popytałem pare osób i każdy mówi żeby nie odbiegać od tego co producent zaleca. wiec powracamy do oryginalności w rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Takim samym Fazerem smigalem na Michelin Pilot Road (160)i bylem zadowolony , przy normalnej jezdzie wytrzymuja 15tys. i wiecej.w obecnym sprzecie tez smigam na takich i tez jest ok. ostatnio wymienilem tyl po 16tys. w moim przepadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 A jakie gumy polecacie do sc33 ??editdobra juz wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.