LEŚNICZY Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Przedstawiam swoją ostatnią i zarazem największą wtopę jak do tej pory : myślałem że to średniej głębokości kałuża a okazało się że bagienko było pogłębione przez forwardera do zrywki drewna zadzwoniłem po brata i jakoś daliśmy radę - łopata i lina .KOCHANE BŁOTKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 zawsze jak widze takie bajoro to daje gaz żeby nie stanac...widac ze mozna sie zdziwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 zawsze jak widze takie bajoro to daje gaz żeby nie stanac...widac ze mozna sie zdziwic.Wjeżdżając myślałem że głębokość wyniesie 30 - 40 cm , w miarę rozwoju sytuacji była dzida tylko trochę było już za późno , opona typu błoto/piach zaczęła szukać przyczepności i DR-Z poszedł w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 domyslam sie że juz moto nie odpaliłes i bez czyszczenia filtra,tłumika i czego tam jeszcze sie nie obyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 domyslam sie że juz moto nie odpaliłes i bez czyszczenia filtra,tłumika i czego tam jeszcze sie nie obyłoWręcz przeciwnie odpaliłem w 0.5 sekundy , musza sprawdzić filtr jutro ale nie spodziewam się jakiś niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Toś mioł szczynście - bo zwykle takie kąpiele błotno-wodne kończom się kapitalką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Toś mioł szczynście - bo zwykle takie kąpiele błotno-wodne kończom się kapitalką kapitalka?to chyba musialby caly motocykl wpasc do blota..ogolnie zakopalem sie tak samo w sobote i godzine czasu go wyciagalem, w tym z 30 minut machania łopatą hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 wyciągarkę sobie zamontujcie ;)na 125 2T można coś zdziałać w takim terenie? tak z ciekawości pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 kapitalka?to chyba musialby caly motocykl wpasc do blota..ogolnie zakopalem sie tak samo w sobote i godzine czasu go wyciagalem, w tym z 30 minut machania łopatą heheZnam niejednego, który po wjechaniu w błoto/wodę "wysadził" maszynę.Kwestia szczęścia bo czasami wystarczy niewiele, żeby silnik wybuchł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Znam niejednego, który po wjechaniu w błoto/wodę "wysadził" maszynę.Kwestia szczęścia bo czasami wystarczy niewiele, żeby silnik wybuchł.a ja mysle ze to kewstia motocykla jakim latamy a przedewszystkim czy to motocykl crossowy czy enduro bo w wiekszosci przypadków maja w innych miejscach zaciąg powietrza i tak np. crf jako ze to cross a nie endurak wiekszośc luftu ciagnie od dołu airboxa a tylko niewielka czesc pod kanapa... nie iwem jak suzuki ale kawasaki ciagnie tylko i wyłącznie spod kanapy czyli duzo wyżej niz niz crf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 ładnie wpadłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 DRZ także ciągnie z pod kanapy a filtr ma w miarę doś wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Toś mioł szczynście - bo zwykle takie kąpiele błotno-wodne kończom się kapitalką Na szczęście na filtrze tylko olej DR-Z jest pancerny i szybkie wjazdy w wodę nie stanowią problemu .Rozumiem że RM-Z sprzedałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 To ja dorzuce troche blota Cross Country sosnowiec. Niektorzy sie moga zastanawiac co robie 2 m. od motocykla... Tak wiec, jako ze kolega na WRce i jeszcze ktos tam ugrzezli w blocie, ja bylem zmuszony przejechac przez bajorko, niestety zrobilem to za szybko i motocykl zanurkowal, dzieki czemu katapultowalo mnie przez kierownice a ja odbiłem się jajcami od baku Zakonczylem wyscig na kolejnym okrazeniu I DR'ka dzien pozniej. Dzieki tym zawodom poczulem ze zyje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Na tym ostatnim zdjęciu wygląda prawie jak ratbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 wyciągarkę sobie zamontujcie ;)na 125 2T można coś zdziałać w takim terenie? tak z ciekawości pytamJeżeli pytasz o crossa 125 2T to bardziej nadaje się na twarde tereny ( tor ) , w błotku przydaje się dół 4-suwa zamieszczam fotkę DR-Z w całości z linią bulknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Na szczęście na filtrze tylko olej DR-Z jest pancerny i szybkie wjazdy w wodę nie stanowią problemu .Rozumiem że RM-Z sprzedałeś Niestety ......ale jest szansa na KX450F na przyszły sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Niestety ......ale jest szansa na KX450F na przyszły sezon Widz że kryzys cię nie dotyka bardziej jestem za KLX 450 R lub RMX 450 JACA fajne fotki , wracaj do błotka bo SM to nie to samo na ścigacz.pl pojawił się trochę interesujący artykuł ale miejscami nie zgadzam siębo utrzymanie 2t i 4t jest porównywalnehttp://www.scigacz.pl/Zakup,motocykla,offr...owki,11250.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Porównywalne owszem ale naprawa 2t jest o wiele prostrza i wszystko można samemu zrobić w domowym garażu z 4t już się sprawa może komplikować ale też się da.No i w 2t ok 30 mth remont serducha a w 4t ok 60 mth no ale niestety większy wydatek .Jednymi słowy bez różnicy i tak nie oszukujmy się jest to sport dla "bogatych " utrzymanie crossa dużo kosztuje tak jak by kolejne dziecko w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 może ustawimy sie w tym temacie na jakies wspolne smiganie ? proponuje wjazd na chałde "skalny" w Łaziskach G.(widac ja z wislanki) znam teren i dysponuje czasem w niedziele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 JACA fajne fotki , wracaj do błotka bo SM to nie to samoPodziekowac na nastepny sezon zmiana moto i koniecznie 2 komplety kol. Kola SM i tarcze 320 mm juz mam ale trzeba jeszcze piasty zmienic i kupic dystanse.. Takze nastepny sezon sie nigdy nie skonczy Napewno wspólnie posmigamy bo mnie skreca.może ustawimy sie w tym temacie na jakies wspolne smiganie ? proponuje wjazd na chałde "skalny" w Łaziskach G.(widac ja z wislanki) znam teren i dysponuje czasem w niedzieleZawsze jak tam przejezdzalem to mi sie marzylo zeby tam wjechac. Myslalem ze teren jest ogrodzony... Moze podjade popatrzec Niedziela tez pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 to teren kopalni i mozna tam wjechac nawet autem ale przez kopalnie. na moto jest tylko jedna droga wjazdu i z tego co wiem to tylko ja tam jezdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 A może tu hołdy w Chwałowicach - RybnikFilmik dodam że całkiem przyjemny i fajna jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 tu też niezle sie taplali w błotku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 może ustawimy sie w tym temacie na jakies wspolne smiganie ? proponuje wjazd na chałde "skalny" w Łaziskach G.(widac ja z wislanki) znam teren i dysponuje czasem w niedzielePomysł fajny ale nie mam zarejestrowanego endurasa 2t 60 mth remont a w 4t ok 120 mth ( minimum 100 mth ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.