Tazzman Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Chcialem nabyc Daytone 675, ktorego nie da sie porownac do zadnej 600 bo jezdzi o niebo lepiej i ciagnie od samego dolu i jedyne czego brakuje to "pierdo..niecia" powyzej 10 tys obrotow...bo to moto ma pierd..niecie tak liniowe ze przyspiesza duzo szybciej a tego nie czuc.Baa. smiem twierdzic ze jezdzi nawet lepiej nix gix750 i duzo lepiej sie prowadzi....Jednak 675 to 675 i jazda miejska, we dwojke z pasazerem, to jednak nie jazda litrem (brakuje momentu albo to po prostu moje przyzwyczajenie..Po przejazdzce Speed Triplem 1050 `09 zakochalem sie w tym silniku.. od 3 tys ciagnie jak mij gix 0d 7 tys...Powiedzialem wtedy tylko: gdyby Daytona miala silnik litrowy to musze ja miec... i stalo sie:Premiera 2010 i wypada spelnic swoje marzenie Silnik z Tripla 1050, rama chyba tez.. Swiatla LED, wyglad kosmiczny i osiagi pewnie niezle (moze nie bedzie miec 200 koni, ale moment taki ze kazdego sportowego litra odstawia przy odkreceniu manetki):http://images.google.pl/images?hl=pl&q...le&resnum=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~arek~ Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Piękna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xidzGmWnQDghttp://www.youtube.com/watch?v=eT_EPQJcMq8Ten ścigacz, co pokazuje Tazzman rzeczywiście wygląda kosmicznie. A z momentem obrotowym właściwym dla Triumpha i jego 3 kotłów może rzeczywiście stanowić dla Japończyków problem na światłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 http://www.youtube.com/user/LokomotywaMan#...s/4/xidzGmWnQDghttp://www.youtube.com/watch?v=eT_EPQJcMq8Ten ścigacz, co pokazuje Tazzman rzeczywiście wygląda kosmicznie. A z momentem obrotowym właściwym dla Triumpha i jego 3 kotłów może rzeczywiście stanowić dla Japończyków problem na światłach Zwłaszcza dla Kawasaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Triumph wychodzi z cienia Od wieków był w tyle za Włochami i Japonią... ostatnimi laty powrót do korzeni Zyga widza że filmiki są wrzucone:) Ja jak znajdę kabel to wciepnę te co ja nagrywałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawior ZX9R Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Ja tam za kawasaki to nie jestem ale obawiam sie ze tego vtr-a to zx6r robi jak chce, bo ja to napewno i to na jednym kole. i coś to z tym 675 to przesadone troche jak moze lepiej jechać od 150-cio konnego gixaNo i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Ja tam za kawasaki to nie jestem ale obawiam sie ze tego vtr-a to zx6r robi jak chce, bo ja to napewno i to na jednym kole. i coś to z tym 675 to przesadone troche jak moze lepiej jechać od 150-cio konnego gixaNo i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje radeno musze cie zmartwic ale 7,5 przy 675 po prostu nie jedzie. w ogole to jakis obesrany ten 750 jak na moje oko.a tak nowa daytona jest po prostu zajeb***ta i opierajac sie na tym co pokazali przy 675 sprzety made in kwitnaca wisnia dostana niezle po dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 No i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje radeNie chce się wymądrzać, ale dziwne by było gdyby rr przegrała. Szersza opona, większy moment i krótsze przełożenia lokomotywy robią swoje. Poza tym gdyby się ścigali na 500m to wynik byłby pewnie inny. Dla tego trumpeta na tak krótkim dystansie godnym przeciwnikiem byłby V-max Co do daytony to silnik 3 cylindrowy reklamowany jest jako połączenie zalet V2 i R4 przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich wad. Niestety tak jak Tazzman napisał brakuje im trochę góry. Ale prawda taka, że jeżdżąc po drogach publicznych i tak najważniejszy jest ten środkowy zakres obrotów a tutaj Daytona króluje. Do tego dzięki silnikowi V3 jest węższa od konkurencji i sprawia wrażenie takiej mega poręcznej. Nie wiem tylko jak tam z trwałością i niezawodnością tych sprzętów bo opinie są różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 yyy...przepraszam, że się ośmielam wtrącić...ale...jak wygląda ten wzmiankowany wyżej silnik...V3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zwykły skrót myślowy od silnika 3 cylindrowego. Przykro mi jeśli nie zrozumiałeś....Co do samej Daytony to ciekawy jeszcze jestem jaka będzie cena.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 czesławowi chodzi o to że Daytona nie ma fałki, a ty napisałeś że ma - V3, a tu małe zaskoczenie bo ma R3. a i V3 chyba nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zwykły skrót myślowy od silnika 3 cylindrowego. Przykro mi jeśli nie zrozumiałeś....przykro to jest zabierać się do dyskusji myląc podstawowe pojęcia ale...bez obrazy.Co do samej Daytony to ciekawy jeszcze jestem jaka będzie cena....ja obstawiam, że od 60kzł w górę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 przykro to jest zabierać się do dyskusji myląc podstawowe pojęcia Wiedziałem, że sobie nie odmówisz i nie postarasz się zrozumieć, że w locie z rozpędu napisałem V zamiast R. Mimo wszystko dziękuję, że zauważyłeś i tym samym pozwoliłeś mi szybko poprawić literówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 ależ proszzzz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Tak, czy inaczej- Daytona 1050 to trafny wybór na drugie moto w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 ja obstawiam, że od 60kzł w górę...na jakiej podstawie tak obstawiasz???zobacz ile obecnie kosztuje np gsxr600, gsxr 750 (ktory w ogole nie jedzie w porownaniu do daytona 675) a daytona 675zobacz ile kosztuje CB1000R, FZ1N a speed triple 1050 (ktore jezdza niezle, ale w porownaniu do speed tripla, stoją w miejscu)Podejrzewam, ze jesli daytona kosztuje 33900, (gix 600 kosztujue chyba 39 obecnie) a speed triple ok 42 tys (FZ1N kosztuje ok 55 tys), to mysle ze cena Daytona 1050 bedzie duzo nizsza niz (GSXR1000 - 58 tys, R1 - 65800, Blady -60tys).. mysle ze bedzie troche drozej od speed tripla 1050 i jakies min 15% tanszy niz japonskie litry.napalilem sie na to moto na maxa i za rok (jesli bedzie dostepny w sprzedazy) obejrzycie je sobie na Chudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 w sumie możesz mieć rację, że przestrzeliłem.będzie pozycjonowana porównywalnie z pozostałymi 1050 w ofercie trimpha pewnie.czyli może być tak jak mówisz w przedziale 40-50kale...istnieje możliwość że zechcą doliczyć coś z sufitu za nowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 istnieje możliwość że zechcą doliczyć coś z sufitu za nowośćceny w detalu i tak ustala producent z Hinckley(sprzedajac importerowi w danej cenie zakupu oraz sugerujac cene na dany rynek), wiec jesli producent powie wszystkim dealerom na swiecie ze to ma kosztowac 85 tys zl to chocby skaly sraly, tego nie przeskoczy sie ... ale zakladam, ze jesli w porownaniu do calej japonii, ceny triumphow w 2009 nie podskoczyly tak mocno, to zle nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 ceny w detalu i tak ustala producent z Hinckley(sprzedajac importerowi w danej cenie zakupu oraz sugerujac cene na dany rynek), wiec jesli producent powie wszystkim dealerom na swiecie ze to ma kosztowac 85 tys zlpoza dealerami brytyjskimi i amerykańskimi bo ci są jakoś karwa specjalnie traktowani.pażywiom-uwidim...w każdym razie zanim zadatkujesz sprawdź sobie ceny w GB i US&A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Oglądałem charakterystykę Daytony 675- torque= constans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 papier papierem-życie życiemto poprostu...zapierdala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 No i? Co z tym Triumphem?Czy to nie była tylko plotka?Ma ktoś jakaś potwierdzona informacje ze takie coś dłubią?Ja znalazłem tylko informacje ze niemiecka firma wzięła się za Daytone 675SE wszczepiając jej serce 1050http://www.fasterandfaster.net/2009/10/six...ytona-1050.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ja tam za kawasaki to nie jestem ale obawiam sie ze tego vtr-a to zx6r robi jak chce, bo ja to napewno i to na jednym kole.Moglbys prosze przetlumaczyc to na j. plski cobym i ja mial mozliwosc zrozumienia i coś to z tym 675 to przesadone troche jak moze lepiej jechać od 150-cio konnego gixaNo i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje radeTazzman, podejrzewam, ze bedzie oscylowac w granicach 13 000,- € + plus / minus 500 ( raczej w gore ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staniol_ Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A orientuje się ktoś może jak jest z awaryjnością Triumph'ów? Cenami cześci i ogólnym serwisem? Jak jest w porównaniu do japończyków. Głównie chodzi mi o modele Daytona 600 i 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja nie miałem problemów przez ostatnie dwa lata. znajomi też nie.daytony nie znam na tyle żeby się wypowiadać, ale wszystko wskazuje na to, że też trzyma poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.