Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Triumph Daytona 1050


Tazzman

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialem nabyc Daytone 675, ktorego nie da sie porownac do zadnej 600 bo jezdzi o niebo lepiej i ciagnie od samego dolu i jedyne czego brakuje to "pierdo..niecia" powyzej 10 tys obrotow...bo to moto ma pierd..niecie tak liniowe ze przyspiesza duzo szybciej a tego nie czuc.Baa. smiem twierdzic ze jezdzi nawet lepiej nix gix750 i duzo lepiej sie prowadzi....Jednak 675 to 675 i jazda miejska, we dwojke z pasazerem, to jednak nie jazda litrem (brakuje momentu albo to po prostu moje przyzwyczajenie..Po przejazdzce Speed Triplem 1050 `09 zakochalem sie w tym silniku.. od 3 tys ciagnie jak mij gix 0d 7 tys...Powiedzialem wtedy tylko: gdyby Daytona miala silnik litrowy to musze ja miec... i stalo sie:Premiera 2010 i wypada spelnic swoje marzenie Silnik z Tripla 1050, rama chyba tez.. Swiatla LED, wyglad kosmiczny i osiagi pewnie niezle (moze nie bedzie miec 200 koni, ale moment taki ze kazdego sportowego litra odstawia przy odkreceniu manetki):http://images.google.pl/images?hl=pl&q...le&resnum=1post-2452-1250227665.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/user/LokomotywaMan#...s/4/xidzGmWnQDghttp://www.youtube.com/watch?v=eT_EPQJcMq8Ten ścigacz, co pokazuje Tazzman rzeczywiście wygląda kosmicznie. A z momentem obrotowym właściwym dla Triumpha i jego 3 kotłów może rzeczywiście stanowić dla Japończyków problem na światłach
Zwłaszcza dla Kawasaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam za kawasaki to nie jestem ale obawiam sie ze tego vtr-a to zx6r robi jak chce, bo ja to napewno i to na jednym kole. i coś to z tym 675 to przesadone troche jak moze lepiej jechać od 150-cio konnego gixaNo i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje rade
no musze cie zmartwic ale 7,5 przy 675 po prostu nie jedzie. w ogole to jakis obesrany ten 750 jak na moje oko.a tak nowa daytona jest po prostu zajeb***ta i opierajac sie na tym co pokazali przy 675 sprzety made in kwitnaca wisnia dostana niezle po dupie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje rade
Nie chce się wymądrzać, ale dziwne by było gdyby rr przegrała. Szersza opona, większy moment i krótsze przełożenia lokomotywy robią swoje. Poza tym gdyby się ścigali na 500m to wynik byłby pewnie inny. Dla tego trumpeta na tak krótkim dystansie godnym przeciwnikiem byłby V-max Co do daytony to silnik 3 cylindrowy reklamowany jest jako połączenie zalet V2 i R4 przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich wad. Niestety tak jak Tazzman napisał brakuje im trochę góry. Ale prawda taka, że jeżdżąc po drogach publicznych i tak najważniejszy jest ten środkowy zakres obrotów a tutaj Daytona króluje. Do tego dzięki silnikowi V3 jest węższa od konkurencji i sprawia wrażenie takiej mega poręcznej. Nie wiem tylko jak tam z trwałością i niezawodnością tych sprzętów bo opinie są różne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam, że od 60kzł w górę...
na jakiej podstawie tak obstawiasz???zobacz ile obecnie kosztuje np gsxr600, gsxr 750 (ktory w ogole nie jedzie w porownaniu do daytona 675) a daytona 675zobacz ile kosztuje CB1000R, FZ1N a speed triple 1050 (ktore jezdza niezle, ale w porownaniu do speed tripla, stoją w miejscu)Podejrzewam, ze jesli daytona kosztuje 33900, (gix 600 kosztujue chyba 39 obecnie) a speed triple ok 42 tys (FZ1N kosztuje ok 55 tys), to mysle ze cena Daytona 1050 bedzie duzo nizsza niz (GSXR1000 - 58 tys, R1 - 65800, Blady -60tys).. mysle ze bedzie troche drozej od speed tripla 1050 i jakies min 15% tanszy niz japonskie litry.napalilem sie na to moto na maxa i za rok (jesli bedzie dostepny w sprzedazy) obejrzycie je sobie na Chudowie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istnieje możliwość że zechcą doliczyć coś z sufitu za nowość
ceny w detalu i tak ustala producent z Hinckley(sprzedajac importerowi w danej cenie zakupu oraz sugerujac cene na dany rynek), wiec jesli producent powie wszystkim dealerom na swiecie ze to ma kosztowac 85 tys zl to chocby skaly sraly, tego nie przeskoczy sie ... ale zakladam, ze jesli w porownaniu do calej japonii, ceny triumphow w 2009 nie podskoczyly tak mocno, to zle nie bedzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceny w detalu i tak ustala producent z Hinckley(sprzedajac importerowi w danej cenie zakupu oraz sugerujac cene na dany rynek), wiec jesli producent powie wszystkim dealerom na swiecie ze to ma kosztowac 85 tys zl
poza dealerami brytyjskimi i amerykańskimi bo ci są jakoś karwa specjalnie traktowani.pażywiom-uwidim...w każdym razie zanim zadatkujesz sprawdź sobie ceny w GB i US&A
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja tam za kawasaki to nie jestem ale obawiam sie ze tego vtr-a to zx6r robi jak chce, bo ja to napewno i to na jednym kole.
Moglbys prosze przetlumaczyc to na j. plski cobym i ja mial mozliwosc zrozumienia
i coś to z tym 675 to przesadone troche jak moze lepiej jechać od 150-cio konnego gixaNo i musze tą loko poogladac, co to za potwór ze 1000 -wi daje rade
Tazzman, podejrzewam, ze bedzie oscylowac w granicach 13 000,- € + plus / minus 500 ( raczej w gore ).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.