Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ciekawe Propozycje Od Rometa!


bikers

Rekomendowane odpowiedzi

Niska cena, niezłe wykonanie i design mają przyczynić się do sukcesu marki na polskich drogach - jak zapowiada Romet. http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,733,...awa_oferta.htmlModel 249 Division ma ponoć zawojować część świata. A co Wy o tym sądzicie?(VIDEO) http://www.bikers.pl/film/7c0e65dae1c709ae...mediolanie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie 1 skuter retro z wyglądu super,tylko aby konkurować z Vespą to by musiał kosztować max 4/5k Co do moto 250 ,to za 7-8k jak będzie kosztowała najlepsza wersja 250ccm z wtryskiem na upsach to możliwe,że ludzie to będą kupować (będą mieć nowy moto) Osobiście bym tego nie kupił bo to wszystko pewnie made in China,a za 7/8k można mieć dobry używany moto.ale jak kto lubi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie nazwa marki z jakiej kiedyś wywodziły się ogary, komarki, pony i inne sprzęty, to sprzedajność tych chińskich imitacji była by na bardzo marnym poziomie. co prawda w tamtym roku {albo na początku 2009???} otworzono linię "produkcyjną" ogara 900, aczkolwiek ta produkcja polega na zmontowaniu wcześniej wyprodukowanych podzespołów w chinach. więc nie grozi nam jakaś tam wielka dominacja tej marki na rynku światowym...,.....nie tak dawno miałem popełnić błąd polegający na zakupie nowego ogara, ale było minęło.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wejdzie A2 to troche im tego zejdzie. Tani i w sam raz na pierwsze moto. Co do wygladu to toche dziwnie sie patrzy na strita i 250 ccm no ale cos w tym jest. Drazni tylko kolorystyka - szczegolnie te zlote lagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zbyt przekonany do tych motorków, ale muszę wam powiedziec że mój sąsiad ma chińskiego skutera i juz naklepał na nim ponad 50000km i wymienił w nim tylko pasek i inne duperele, więc pod względem awaryjności silnika chyba nie będzie zle (tylko trzeba trafić w dobry egzemplarz) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje na rynku tanich 250-500, GS-a zabiła norma Euro, a cena była naprawdę przyzwoita. YBR 250 kosztuje...nówka sztuka prawie 20 tys. zł, może za 16 tys. zł nówkę salonową z 2007r. udałoby się kupić. Podobnie CBF250. Dobrze że coś się dzieje, a z czasem jakość też zostanie podniesiona (ceny również). Jak producent zaoferuje dłuższą gwarancję (np. 2 lata lub 30 tys. km) + pakiet Assistance, albo mały markowy puchar wyścigowy. Może być ciekawie. Ciekawy jestem jak ma regulowany luz zaworowy, co ile trzeba serwisować (zapewne mniej niż 6 tys. km, tylko co 2-3 tys.). Do Marki mam sentyment, zapewne jak większość z Nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą bezawaryjnością to trochę przesadziłeś Nie ważne czy Kymco /King Way/Zipp/Daelim itp Wszystko co China,Korea,Tajwan itp to ścier.o !!Oczywiście dilerzy chwalą swoje co maja zrobić..I według mnie lepiej kupić kilkuletnią Yamahę czy Honde/Suzuki itp niż nowego Kymco King wayitp.za 10k.Co innego skutery za 2/3k to rozumie z Japonii ,Włoch nie ma co wybrać w tej cenie.Ale dużo ludzi kupuje quady,skutery i motocykle (jeśli je tak można nazwać) za 10k i więcej i 1 przeglądu nie dotrzymują bez awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.