bikers Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Niska cena, niezłe wykonanie i design mają przyczynić się do sukcesu marki na polskich drogach - jak zapowiada Romet. http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,733,...awa_oferta.htmlModel 249 Division ma ponoć zawojować część świata. A co Wy o tym sądzicie?(VIDEO) http://www.bikers.pl/film/7c0e65dae1c709ae...mediolanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jak dla mnie 1 skuter retro z wyglądu super,tylko aby konkurować z Vespą to by musiał kosztować max 4/5k Co do moto 250 ,to za 7-8k jak będzie kosztowała najlepsza wersja 250ccm z wtryskiem na upsach to możliwe,że ludzie to będą kupować (będą mieć nowy moto) Osobiście bym tego nie kupił bo to wszystko pewnie made in China,a za 7/8k można mieć dobry używany moto.ale jak kto lubi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Strona ma kiepską oglądalność że co jakiś czas na forum się temat z linkiem pojawia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 to nie jest Romet chyba, to chińska myśl techniczna z nalepką wzbudzającą nostalgie u polaków- i podejrzewam ze ta tym opiera sie marketing obecnego Rometa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Mnie się 250-tka podoba. Niska cena, cudów nie ma się co spodziewać, co najwyżej poprawności, dobrze jakby części były tanie. Niech się uczą Chińczycy, w końcu to gospodarcza potęga nr1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ten wahacz jest masakryczny nie moge na to patrzec w tej 250ce. ja pierdacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 szkoda ze to nie v2, wyglad zadupka i komina przypomina cb1000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 gdyby nie nazwa marki z jakiej kiedyś wywodziły się ogary, komarki, pony i inne sprzęty, to sprzedajność tych chińskich imitacji była by na bardzo marnym poziomie. co prawda w tamtym roku {albo na początku 2009???} otworzono linię "produkcyjną" ogara 900, aczkolwiek ta produkcja polega na zmontowaniu wcześniej wyprodukowanych podzespołów w chinach. więc nie grozi nam jakaś tam wielka dominacja tej marki na rynku światowym...,.....nie tak dawno miałem popełnić błąd polegający na zakupie nowego ogara, ale było minęło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ta 250 w cenie 8 tys to super sprawa.. jako nowe moto oczywiscie..pytanie tylko jak bedzie z awaryjnoscia?No i jak rynek wtorny.. bo jak wiadomo na chinczyki nie ma rynku wtornego.. jak kupisz, to juz jezdzisz az sie nie rozleci bo nigdy tego nie sprzedasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 jak wejdzie A2 to troche im tego zejdzie. Tani i w sam raz na pierwsze moto. Co do wygladu to toche dziwnie sie patrzy na strita i 250 ccm no ale cos w tym jest. Drazni tylko kolorystyka - szczegolnie te zlote lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullek Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Nie jestem zbyt przekonany do tych motorków, ale muszę wam powiedziec że mój sąsiad ma chińskiego skutera i juz naklepał na nim ponad 50000km i wymienił w nim tylko pasek i inne duperele, więc pod względem awaryjności silnika chyba nie będzie zle (tylko trzeba trafić w dobry egzemplarz) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Brakuje na rynku tanich 250-500, GS-a zabiła norma Euro, a cena była naprawdę przyzwoita. YBR 250 kosztuje...nówka sztuka prawie 20 tys. zł, może za 16 tys. zł nówkę salonową z 2007r. udałoby się kupić. Podobnie CBF250. Dobrze że coś się dzieje, a z czasem jakość też zostanie podniesiona (ceny również). Jak producent zaoferuje dłuższą gwarancję (np. 2 lata lub 30 tys. km) + pakiet Assistance, albo mały markowy puchar wyścigowy. Może być ciekawie. Ciekawy jestem jak ma regulowany luz zaworowy, co ile trzeba serwisować (zapewne mniej niż 6 tys. km, tylko co 2-3 tys.). Do Marki mam sentyment, zapewne jak większość z Nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jeśli chciałbym kupić nowy, tani i bezawaryjny skuter, to wybrałbym Kymco. W tych kategoriach pojemnościowych dostępne są Dink 200 AFi (za ok 11000zł) i People S 250 AFi (13500) co w porównaniu do Hondy czy Suzuki jest niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z tą bezawaryjnością to trochę przesadziłeś Nie ważne czy Kymco /King Way/Zipp/Daelim itp Wszystko co China,Korea,Tajwan itp to ścier.o !!Oczywiście dilerzy chwalą swoje co maja zrobić..I według mnie lepiej kupić kilkuletnią Yamahę czy Honde/Suzuki itp niż nowego Kymco King wayitp.za 10k.Co innego skutery za 2/3k to rozumie z Japonii ,Włoch nie ma co wybrać w tej cenie.Ale dużo ludzi kupuje quady,skutery i motocykle (jeśli je tak można nazwać) za 10k i więcej i 1 przeglądu nie dotrzymują bez awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullek Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie wierzysz to przyjedz sie przekonac ale ja i tak wolałbym kupic starego poczciwego ogarka niż nowego OGARA 900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.