kawasaki Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/ne...lm,1394956,3017ciekawe czy to wprowadzą do produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 a jakby zamiast okrągłych tłoków dali eliptyczne? to może by jeszcze bardziej zmniejszyli szerokość całego rzędu. Ciekawe, aż sobie wpisze w googla co nie co na ten temat.ciekawą latareczkę ma z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 żadna mi nowość juz w latach 70tych benelli z hondą pracowali nad silnikiem R6 w motocyklu co zaowocowało rodziną cbx-ówhttp://www.hoc.org.uk/gallery/bikes/CBX1000_1978(1).jpghttp://www.hoc.org.uk/gallery/bikes/CBX1000.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 a jakby zamiast okrągłych tłoków dali eliptyczne? to może by jeszcze bardziej zmniejszyli szerokość całego rzędu. Ciekawe, aż sobie wpisze w googla co nie co na ten temat.ciekawą latareczkę ma z przodu Kolego tłok nie jest idealnie okrągły jest właśnie lekko eliptyczny - owalny !Tylko cylinder ma być idealnie okrągły . Jak by tłoki były robione tak jak ty myślisz to szybko byś zatarł silnik. Jak wiadomo pod wpływem temperatury tłok puchnie no i przy sworzeniu znajduje się więcej materiału który się bardziej rozszerza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Kolego tłok nie jest idealnie okrągły jest właśnie lekko eliptyczny - owalny !Tylko cylinder ma być idealnie okrągły . Jak by tłoki były robione tak jak ty myślisz to szybko byś zatarł silnik. Jak wiadomo pod wpływem temperatury tłok puchnie no i przy sworzeniu znajduje się więcej materiału który się bardziej rozszerza .Owalne tloki, dwuczesciowe pierscienie i 2 korbowody na tlok bylo juz w seryjnej Hondzie NR750 jakies 15 lat temu. No i 8 zaworow na cylinder Wiec to tez zadna nowosc, chyba ze w BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Owalne tloki, dwuczesciowe pierscienie i 2 korbowody na tlok bylo juz w seryjnej Hondzie NR750 jakies 15 lat temu. No i 8 zaworow na cylinder Wiec to tez zadna nowosc, chyba ze w BMW.Noooo, skomplikowanie budowy, koszta kosmiczne i cały plan poszedł w piz du. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.