Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

No I Doszło He


Blud

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Dla mnie to jest wszystko jedno czy wbijać kierunek i obracać głowę czy nie. Właśnie czekam na egzamin i w niczym mi to nie przeszkadza podczas kręcenia slalomu obracać głową i zapalać kierunek więc napewno tak bede robił na egzaminie. A co mi szkodzi. A myślę że już od samego początku powinno się wpajać dobre nawyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj będąc na jazdach zostałem poinformowany o tym ze na placu podczas jazdy miedzy pachołkami prócz obracania głowy trzeba jeszcze kierunki włanczać oraz objechac slalom z 2 stron... I po co takie coś?
Jeśli Ci to przeszkadza, to znaczy, że nie potrafisz choćby zmienić pasa obracając się za siebie i mając pod kontrolą kierunkowskazy, może po to? Jeśli umiesz, to co za różnica?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz gdzie napisalem ze mi to przeszkadza? PAwle
No to jeśli nie przeszkadza, to nie ma problemu. ;) Po to taki "test", żeby ludzie, którzy nie potrafią skoordynować tych prostych działań nie wyjechali na drogi, gdyby kazać to zrobić niektórym skuterzystom, to na pewno nie mieliby uprawnień...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam troche inne pytanie, chodzi mi o 8. Jak każdy wie są 2 linie wew. i zew. Teraz moje pytanie czy trzeba jechać jak najbliżej zewnętrznej krawędzi (tak stopa od niej) czy można wykorzystać całą tą przestrzeń, między tymi liniami?
Można wykorzystać całą przestrzeń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez wzgledu na wymagania egzaminatora dla dobra własnego wizerunku kierunki i obracanie glowa to priorytety. Jesli w slalomie jedziesz w lewo ogladasz sie przez lewe ramie i na odwrot. Na srodku osemki z kolei jestes jakby na skrzyzowaniu zatem rozgladasz sie w obydwie strony. Generalnie powinienes przyjac do swiadomosci ze przed kazdym ruszeniem z miejsca najpierw pracuje glowa, pozniej silnik. Co do samej osemki, masz wykorzystac przestrzen od linii wewnetrznej do zewnetrznej i na zadna z nich nie najechac. Podczas mojego egzaminu koło przeszło dosłownie centymetr od linii wewnętrznej i już był krzyk, że wyjechałem, ale sie z tym nie zgodzilem bo stal za daleko, jednak tak czy owak musialem ósemkę powtarzac.Co by Ci jeszcze doradzić...Jeśli zdajesz jako pierwszy proś koniecznie żeby przegonili motor i nie gódź sie na krążenie na zimnym silniku bo to przekleństwo! 2. Od 9 lipca panuja troszke inne zasady, losujesz kartki pewnie o tym słyszałeś. Egzamin rozpoczynasz od wskazania tego, co wylosowałeś. Zaraz po tym schylasz sie pod motor i palcem sprawdzasz naciąg łańcucha, później należy przeprowadzić motocykl. Pierwsze dwie osoby przedemną nie zdały właśnie na tym etapie. Pierwszy z chłopaków nie sprawdził naciągu, drugi zaś przeprowadzając motor po zakończeniu nie postawił go z powrotem na stopkę tylko na nim usiadł. Obydwaj nie mieli najmniejszych szans...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.