Blud Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Dzisiaj będąc na jazdach zostałem poinformowany o tym ze na placu podczas jazdy miedzy pachołkami prócz obracania głowy trzeba jeszcze kierunki włanczać oraz objechac slalom z 2 stron... I po co takie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Wszystko zależy od egzaminatora. Jeden będzie wymagał, drugi nie. Dla mnie to bzdura (kierunki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 na A1 musiałem dawać kierunki na A nie,jak napisał kolega wyżej - zalezy od egzaminatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimers Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Dla mnie to jest wszystko jedno czy wbijać kierunek i obracać głowę czy nie. Właśnie czekam na egzamin i w niczym mi to nie przeszkadza podczas kręcenia slalomu obracać głową i zapalać kierunek więc napewno tak bede robił na egzaminie. A co mi szkodzi. A myślę że już od samego początku powinno się wpajać dobre nawyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Dzisiaj będąc na jazdach zostałem poinformowany o tym ze na placu podczas jazdy miedzy pachołkami prócz obracania głowy trzeba jeszcze kierunki włanczać oraz objechac slalom z 2 stron... I po co takie coś?Jeśli Ci to przeszkadza, to znaczy, że nie potrafisz choćby zmienić pasa obracając się za siebie i mając pod kontrolą kierunkowskazy, może po to? Jeśli umiesz, to co za różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blud Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 pokaz gdzie napisalem ze mi to przeszkadza? PAwle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 pokaz gdzie napisalem ze mi to przeszkadza? PAwleNo to jeśli nie przeszkadza, to nie ma problemu. Po to taki "test", żeby ludzie, którzy nie potrafią skoordynować tych prostych działań nie wyjechali na drogi, gdyby kazać to zrobić niektórym skuterzystom, to na pewno nie mieliby uprawnień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blud Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Napisalem to jako ciekawostke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk__Bytom Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Mam troche inne pytanie, chodzi mi o 8. Jak każdy wie są 2 linie wew. i zew. Teraz moje pytanie czy trzeba jechać jak najbliżej zewnętrznej krawędzi (tak stopa od niej) czy można wykorzystać całą tą przestrzeń, między tymi liniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoms Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Mam troche inne pytanie, chodzi mi o 8. Jak każdy wie są 2 linie wew. i zew. Teraz moje pytanie czy trzeba jechać jak najbliżej zewnętrznej krawędzi (tak stopa od niej) czy można wykorzystać całą tą przestrzeń, między tymi liniami?Można wykorzystać całą przestrzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk__Bytom Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Wielkie dzięki zoms. Myślałem ,że trzeba jeździć przy krawędzi...Bynajmniej mi tak kazał instruktor na jazdach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpuch Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Bez wzgledu na wymagania egzaminatora dla dobra własnego wizerunku kierunki i obracanie glowa to priorytety. Jesli w slalomie jedziesz w lewo ogladasz sie przez lewe ramie i na odwrot. Na srodku osemki z kolei jestes jakby na skrzyzowaniu zatem rozgladasz sie w obydwie strony. Generalnie powinienes przyjac do swiadomosci ze przed kazdym ruszeniem z miejsca najpierw pracuje glowa, pozniej silnik. Co do samej osemki, masz wykorzystac przestrzen od linii wewnetrznej do zewnetrznej i na zadna z nich nie najechac. Podczas mojego egzaminu koło przeszło dosłownie centymetr od linii wewnętrznej i już był krzyk, że wyjechałem, ale sie z tym nie zgodzilem bo stal za daleko, jednak tak czy owak musialem ósemkę powtarzac.Co by Ci jeszcze doradzić...Jeśli zdajesz jako pierwszy proś koniecznie żeby przegonili motor i nie gódź sie na krążenie na zimnym silniku bo to przekleństwo! 2. Od 9 lipca panuja troszke inne zasady, losujesz kartki pewnie o tym słyszałeś. Egzamin rozpoczynasz od wskazania tego, co wylosowałeś. Zaraz po tym schylasz sie pod motor i palcem sprawdzasz naciąg łańcucha, później należy przeprowadzić motocykl. Pierwsze dwie osoby przedemną nie zdały właśnie na tym etapie. Pierwszy z chłopaków nie sprawdził naciągu, drugi zaś przeprowadzając motor po zakończeniu nie postawił go z powrotem na stopkę tylko na nim usiadł. Obydwaj nie mieli najmniejszych szans... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk__Bytom Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Wielkie dzięki skorpuch, troche mi to wszystko naświetliłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.