Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Hayabusa Spalanie Oraz Wygoda


głośny

Rekomendowane odpowiedzi

To dwa biegi wystarcza w zupełności ...
No właśnie, nie wiem czy jest sens kupowania takiego motocykla. No chyba że kupujesz po to by mieć hayke. Nie wiem jak te pierwsze ale ja miałem okazje śmigać K8, no i zrobiła na mnie dość duże wrażenie, niby klocek ale w zakrętach pierwsza klasa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie do 160km/h nie powinno przekraczac 6l/100km, przynajmniej mi nie przekracza. Wygoda nie powala ale tez nie ma tragedii, 200km spokojnie mozna zrobic bez zmeczenia. Mi osobiscie zle sie jezdzi ponizej 100km/h bo sie mecze na tym moto po prostu. W 2001 roku byly robione drobne modernizacje, w turystyce podstawowa to zmieniony tylny stelaz bo zdazalo sie ze nie wytrzymywal obciazenia z pasazerem i kuframi no i blokada do 300km/h, ale to raczej nie ma wiekszego znaczenia. Zmieniony tez chyba jest napinacz rozrzadu i pare innych dupereli.Ogolnie nie jest zle, szalu tez nie ma. Zalezy kto co lubi.

Hayke maja np: bart_b, Dragon wal do nich ...
Dragon chwilowo hayki nie ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Panowie:) jeszcze jedno: jak sprawuje sie motor na kiepskich mniejszych dziurawych drogach? bo kraza opinie ze hayka to motor wylacznie na sliczny asfalt
Normalnie sie sprawuje, nie przelatuje jak enduro, ale ze wzgledu na swoja wage nierownosci nie sa az tak odczuwalne. Napewno "przyjemniej" niz na supersporcie Z tym ze tak jak pisalem wczesniej, zle sie tym moto jezdzi powoli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja napiszę co jeszcze pamiętam Stabilna na prostej i w zakrętach. Jaki kierunek jej zapodasz taki utrzyma.Przez trzy sezony jeżdżenia, ani razu nie złapała shimmy, tak więc na wyjściu z zakrętu można dawać nieźle w palnik.Jeśli chodzi o wygodę to ja osobiście nie miałem problemu w ciągu dnia zrobić 800-1000 km.A raz nawet pokusiłem się za jednym zamachem zrobić 1700km (oczywiście przerwy na tankowanie, jedzenie i odpoczynek były).Na dłuzszą trasę wskazane lekkie podniesienie kierownicy i akcesoryjna szyba. W codziennym użytkowaniu nie miałem takiej potrzeby.Bardzo wygodne siedzenie dla pasażera.Spalanie, średnio 7l/100kmMotocykl bezawaryjny, ani razu nic nie nawaliło.Z tym motocyklem jest tylko jeden problem: trzeba się długo naszukać żeby trafić dobrze utrzymaną sztukę, które nie będzie poskładana z trzech. Jak już taką znajdziesz to naprawdę warto dać trochę więcej kasy niż szukać tańszej, bo jak trafisz na zajechany egzemplarz to potem dołożysz.Radziłbym unikać egzemplarzy ze Stanów, zwykle są to powypadkowe maszyny reanimowane jak najtaniej.Aha, następny motocykl jaki będę kupował na szosę, to na pewno będzie Haya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.