Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Zmiana Moto


-Mario-

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Mario,sam nie mogę sie wypowiedzieć na temat walorów urzytkowych,ale znalazłem artykół więc może pomoże Ci podjąć decyzję co do kupna moto.Mam nadzieję że do lipca kupisz już moto i pośmigamy po alpejkich winklach. Powodzenia Mario w poszukiwaniach i do zobaczenia przy browarku http://www.scigacz.pl/Honda,CBR1000RR,8211...blade,9196.htmlhttp://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF,R1,(2004-...,nic,11868.html
Dzieki, juz czytalem ;) mam nadzieje ze plan zostanie zrealizowany ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1, rocznik 2005, przebieg - około 25tyś. W moich rekach od września 2007.Tak naprawdę nie ma za dużo do powiedzenia lać i jeździć. Z minusów dosyć mocno zauważalnych:- bardzo kiepska ochrona przed wiatrem (szybe trzeba wymienić)- bardzo mocno nagrzewająca się rama (przy temp powietrza około 40 stopni przypaliła mi kombik)- klekoczący silnik (moja stara poczciwa F3 tak nie klekotała)- seryjny amor skrętu od razu do wywalenia- przy mocowaniu bagażu na tylnym siedzeniu troche luzuje się tylna owiewka pod kanape. Niestety nie jest to motocykl do zakładania ciężkiego bagazu- mogłoby mieć nieco mocniejszy dół - jazda dająca najwięcej przyjemności i możliwości zaczyna się powyżej 8-9 tyś.- za pasażera nie jechałam i nie mam zamiaru ale szczerze odradzam...z całego serca współczuje plecaczkom jeżdżącym na tym skrawku siedzenia z tyłu...muszą chyba bardzo kochać swoich kierowców, że się na takie cóś godzą Więcej grzechów nie pamietam Moto zjeździło chorwacje, włochy, tor poznań w 2008 i 2009 roku - wszędzie spisało się bez zarzutu. Plusy:- niestety nie mam porównania do 1000rr ale w porównaniu do 929 sc44 - niebo a ziemia. 929 nie miało WCALE hamulców, toporny, problemy z wrzuceniem luzu, biegi trzeba wrzucac z siłą młota, przyspieszenie znacznie gorsze- jak dla mnie znacznie wygodniejsza pozycja niż na 929. W R1 siedzi sie bardzo z przodu - głowa prawie w zegarach, dosyć leżąca pozycja. Mnie to akurat bardziej odpowiada. W 929 siedzi się troche dalej od kierownicy. W 1000rr pozycja podobna do 929- PIĘKNA! - dosyć lekka i łatwa w manewrowaniu (nie to co najnowszy blady ktory sam się w zakręty składa) ale prowadzi się całkiem przyjemnie Oczywiście do zwinności 600 troche jej brakuje ;)- nie zauważyłam żadnych problemów ze skrzyniąW zasadzie robię tylko serwisowe wymiany i jak do tej pory nic się nie psuje I tak jak crazy pisze - obydwa to przecież sporty i różnice są tak naprawdę niewielkie Jesli bedziesz miał jakieś pytania - jestem do dyspozycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.