tanaka Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Witam,chciałbym zapytać się czy może znacie takie oto moto?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1440047Wybrałem je jako swoje pierwsze moto ( KAWA VN800). Doświadczenie mam niewielkie ( trochę jeździłem na EN500).Bardzo by mi zależało na jakiekolwiek informacje ludzi którzy może znają je z widzenia czy też może samego użytkownika? 300 km to sporo jak na wyjazd w ciemno.Bardzo proszę o wszelkie opinie.Pozdrawiam.edit: Oczywiście mile widziane są wszelkie (dobre/złe) opinie na temat mojego wyboru, wciąż w gre wchodzi intruder i inne moto. Poprostu ten wydał mi się odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 dziekuje wszystkim za opinie i pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 hamulec bebnowy i kieta masakra nakolach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 czesc,widze ze mamy podobny problem :-( ...........ale i podobny gust :-) ja raczej Kawy nie biore pod uwage jako cruiser'adrag star lub intruder ,myslales o nich ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 hamulec bebnowy i kieta masakra nakolachno chyba liczy sie tarcza przód ale nie wiem, a co do kiety ... hmm to co to jest ?? @riki m myslalem o intruderku co prawda , wciąż się zastanawiam. Co do draga to slimaczny i powolny jest podobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 no chyba liczy sie tarcza przód ale nie wiem, a co do kiety ... hmm to co to jest ?? @riki m myslalem o intruderku co prawda , wciąż się zastanawiam. Co do draga to slimaczny i powolny jest podobno.Nie wiesz co to jest kieta? jakbyś jeździł na Chudów to byś wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Kieta a raczej keta to łańcuch kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Kieta a raczej keta to łańcuch kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ja na pierwsze moto wziąłbym coś mniejszego i bardziej seryjnego (więcej tańszych części) a nie starą przerabianą Kawę, ale każdy ma swój gust, ty będziesz jeździł i płacił, z tego co wiem to za wiele ich nie jeździ, więc opinii mało... poza tym nie piszesz jak długo jeździsz ani gdzie się poruszasz, miasto czy wioski ani nic więcej, to czego oczekiwałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ja na pierwsze moto wziąłbym coś mniejszego i bardziej seryjnego (więcej tańszych części) a nie starą przerabianą Kawę, ale każdy ma swój gust, ty będziesz jeździł i płacił, z tego co wiem to za wiele ich nie jeździ, więc opinii mało... poza tym nie piszesz jak długo jeździsz ani gdzie się poruszasz, miasto czy wioski ani nic więcej, to czego oczekiwałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 No i do kompletu troche pokracznie przerobiony. a jak co dragstar za slaby w 650 to wez 1100. daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Intruder 1400 to tez dobry wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 jak chcesz to kumpel sprzedaje swoją virago 1100 z 94rhttp://moto.allegro.pl/item738234065_yamah...0_sprzedam.htmlz wygladu w zyciu bym jej nie dal tyle lat, a moto moge polecic, sam je przywozilem z Bełchatowa 2 lata temu, pali od strzała, regulacje, oleje, wszystko robione cyklicznie, naprawde fajny i bezawaryjny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Dzięki za odpowiedzi.@ zenoo & dragstar koledzy, przyjmuje do wiadomości. Juz nie wybiore kawy. Wasz głos nie był pierwszym w tej kwestii.Co do doświadczenia hmm, nie wiem co napisac żeby przysłowiowej wiochy nie robić.. Od dziecka wychowany na motorach, podrosłem (8-9lat) i zaczeły się Jawki , póżniej 12 lat Wiejski Sprzęt Kaskaderski dalej poszly Jawa 350 i MZ 251 ... lat 20 spory epizod na Kawasaki EN 500 i to na tyle gdyby nie liczyc jeszcze malej przejażdżki na Wild Star 1700 kolegi Poszły studia i praca , i czas powrócić. 30 na karku ech..@dragstar & bart_bz racji ubogiego doswiadczenia intruz 1400 czy drag 1100 chyba są ciut za duże Choć nie ukrywam że drag jest piękny i pewno gdyby nie kasa to może i bym się zastanowił.Wziąłbym i 650 gdyby troszke się lepiej zbierał ( mam 180cm i 105kg) , gdybym miał jak kumpel 167cm i 58kg ( ksywa oświęcim) wagi to bym sie nie zastanawiał @kostuchavirago 1100 się podobno dobrze prowadzi to i może dał bym rade na 1100 ;-) . Kasa to podstawowy problem. Tak na wydanie odrazu miałbym z 9k , 9,5k to maksymalna górka wobec czego nawet nie proszę cię o negocjacje. Tym vulcanem interesowałem sie bo gość w rozmowie telefonicznej mi zjechał z 9800 na 9200 . Swoją drogą virażka super zadbana.Dzięki raz jeszcze wam za udział w wątku, pozdrawiam i szerokości.Ps. Zainteresowałem się jeszcze tym oto motkiem, ( podoba mi sie prosta kierownica)http://allegro.pl/item736773594_suzuki_int..._najtaniej.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Dzięki za odpowiedzi.@ zenoo & dragstar koledzy, przyjmuje do wiadomości. Juz nie wybiore kawy. Wasz głos nie był pierwszym w tej kwestii.Co do doświadczenia hmm, nie wiem co napisac żeby przysłowiowej wiochy nie robić.. Od dziecka wychowany na motorach, podrosłem (8-9lat) i zaczeły się Jawki , póżniej 12 lat Wiejski Sprzęt Kaskaderski dalej poszly Jawa 350 i MZ 251 ... lat 20 spory epizod na Kawasaki EN 500 i to na tyle gdyby nie liczyc jeszcze malej przejażdżki na Wild Star 1700 kolegi Poszły studia i praca , i czas powrócić. 30 na karku ech..@dragstar & bart_bz racji ubogiego doswiadczenia intruz 1400 czy drag 1100 chyba są ciut za duże Choć nie ukrywam że drag jest piękny i pewno gdyby nie kasa to może i bym się zastanowił.Wziąłbym i 650 gdyby troszke się lepiej zbierał ( mam 180cm i 105kg) , gdybym miał jak kumpel 167cm i 58kg ( ksywa oświęcim) wagi to bym sie nie zastanawiał @kostuchavirago 1100 się podobno dobrze prowadzi to i może dał bym rade na 1100 ;-) . Kasa to podstawowy problem. Tak na wydanie odrazu miałbym z 9k , 9,5k to maksymalna górka wobec czego nawet nie proszę cię o negocjacje. Tym vulcanem interesowałem sie bo gość w rozmowie telefonicznej mi zjechał z 9800 na 9200 . Swoją drogą virażka super zadbana.Dzięki raz jeszcze wam za udział w wątku, pozdrawiam i szerokości.Ps. Zainteresowałem się jeszcze tym oto motkiem, ( podoba mi sie prosta kierownica)http://allegro.pl/item736773594_suzuki_int..._najtaniej.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Na boga nie wieszaj tam na kierownicy czornych nudli!!!!! ja bym bral dragstara 1100bo z wirago sie chlopaki na osiedlu beda smiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 A ja bym brał albo Dragstara 1100 albo Intrudera 1400 z większym naciskiem na Intrudera. i napewno nie VS800 bo jak już wspomniałem jest identycznej wielkości co 1400 a ten jest bardziej bezobsługowy choćby ze względu na hydrauliczną regulację luzu zaworowego. W intruderach warto jednak wymienić kierownice na bardziej prostą bo wtedy i jest wygodniejszy i lepiej wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 jak chcesz to kumpel sprzedaje swoją virago 1100 z 94rhttp://moto.allegro.pl/item738234065_yamah...0_sprzedam.htmlz wygladu w zyciu bym jej nie dal tyle lat, a moto moge polecic, sam je przywozilem z Bełchatowa 2 lata temu, pali od strzała, regulacje, oleje, wszystko robione cyklicznie, naprawde fajny i bezawaryjny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drag-man Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Może ktorys z was zainteresowany drag starem 650. mam aktualnie do sprzedania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.