Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Vtr Fire Storm


Kurakijczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Głownie chodzi mi o to jak to po winklach lata. Jakie sa bolaczki motocykla i rzeczywiscie chcialbym sie dowiedzec ile pali, nie jest to spowodowane tym ze sie o to martwie, tylko kazdy mowi co innego ot czysta ciekawosc. Jak oddaje moc i ogolnie jak sie smiga tym motocyklem. Przymierzalem sie do sp-1 ale niestety doszedlem do wniosku ze jednak nie bedzie mnie na niego stac. (przynajmniej narazie) haha, jego interesuje jak sie na gume idzie vtr'ą Sorry Dawid musiałam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto ogólnie sprawia wrażenie małego czołgu ... w winkle sie wchodzi latwo i pewnie a jesli chodzi o wychodzenie z winkli to wiadomo..V2 90* nie trzeba gracać w skrzyni tylko ciagnie sie od dołu. Co do spalania to moja pali mi od 7 na trasie do 11-12 przy mocnym pałowaniu. Średnio na moją jazdę (jeżdżę raczej spokojnie) to łyka ok 8-9l więc nie ma tragedii. Co do bolączek to napinacze rozrządu (w modelach 97...ja niestety mam takiego) trzaszczą jak suche sprzęgło w ducacie , regulatory napięcia jak w większości hond z tamtych lat no i te twarde zawieszenie z tym że możliwe że tylko moja jest taka bo nie jeźdźiłem na innych firestormach. Moja Hondzia ma już 60 tys km i pali od strzała, przeżyła 2 ślizgi (z czego 1 solidny) i ma jedynie objechane owiewki. Siedzi się dosyć wygodnie, moto pasuje do dużych chłopów. Ceny części mniej więcej takie jak do 1100XX (maja duzo wspolnych czesci) tak więc niestety nie ma za tanio, ale o ile nie wsadza się jakiś części made by pan Józek z osiedla to VTR bedżie Ci służyła bezawaryjnie wiele lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszenie ma takie samo na 6 biegu jak cbr 600 f3 od 2 w gore caly czas na czerwonym.Niestety sztuka ktora mialem okazje sie przejechac miala chyba cos nie tak z geometria bo w zakretach to byla porazka i nie moge obiektywnie tego moto ocenic Z tego co wiem to ma krotki zasieg, ale to niech sie wlasciciele wypowiedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszenie ma takie samo na 6 biegu jak cbr 600 f3 od 2 w gore caly czas na czerwonym.Niestety sztuka ktora mialem okazje sie przejechac miala chyba cos nie tak z geometria bo w zakretach to byla porazka i nie moge obiektywnie tego moto ocenic Z tego co wiem to ma krotki zasieg, ale to niech sie wlasciciele wypowiedza.
Zasięg to około 250 km (turystycznie ) - to chyba nie ma a z tak źle...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale nigdy nie słyszałem i mnie się to też nie udało żeby ktokolwiek zszedł ze spalaniem poniżej 7 litrów dodając do tego pojemność baku "aż 15 litrów wachy" więc wytłumacz mi jakim cudem jesteś w stanie przejechać 250 km ??Nie wprowadzajcie kolegi w błąd i nie oszukujmy się VTR nie należy do oszczędnych motocykli.Ale patrząc na wrażenia z jazdy można mu to wybaczyć.Jak chcesz poszaleć i się pobawić to on świetnie się do tego nadaje. (bez problemu wchodzi na koło z gazu, w winklach też chodzi rewelacyjnie)Jak chcesz jeździć w dalekie trasy to go sobie odpuść bo oszalejesz w związku z baaaardzo częstymi wizytami na stacjach benzynowych.
O ile wiem to w rocznikach od 2001 zbiornik paliwa jest większy (nigdy nie sprawdzałem ile max wchadzi paliwa bo nigdy nie wyjezdziłem do zera) ,nie wspominając o innych zmianach. Mnie się nigdy nie zdarzyło ,żeby przy 200 km musieć już tankować bo dopiero włącza się rezerwa. Przy spalaniu ok. 7 litrów.Zresztą co tu dużo liczyć .Ostatnim razem jadąc na urlop zatrzymałem się na tankowanie przed Rzeszowem na 220 kilometrze a w baku nie było jeszcze sucho więc chyba coś w tym jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to w rocznikach od 2001 zbiornik paliwa jest większy (nigdy nie sprawdzałem ile max wchadzi paliwa bo nigdy nie wyjezdziłem do zera) ,nie wspominając o innych zmianach. Mnie się nigdy nie zdarzyło ,żeby przy 200 km musieć już tankować bo dopiero włącza się rezerwa. Przy spalaniu ok. 7 litrów.Zresztą co tu dużo liczyć .Ostatnim razem jadąc na urlop zatrzymałem się na tankowanie przed Rzeszowem na 220 kilometrze a w baku nie było jeszcze sucho więc chyba coś w tym jest.
Od 2001 bylo 19 litrow w baku - u mnie starczalo na 200-220 jazdy na swiececym komorniku. Po tankowaniu zawsze wychodzilo ze w baku zostawalo 2-3L. W `01 zmienili jeszcze liczniki, modul bo pojawil sie HISS i nastawy gaznikow. Przy zawieszeniu ani hamulcach nie bylo zadnych zmian.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale nigdy nie słyszałem i mnie się to też nie udało żeby ktokolwiek zszedł ze spalaniem poniżej 7 litrów dodając do tego pojemność baku "aż 15 litrów wachy" więc wytłumacz mi jakim cudem jesteś w stanie przejechać 250 km ??Nie wprowadzajcie kolegi w błąd i nie oszukujmy się VTR nie należy do oszczędnych motocykli.Ale patrząc na wrażenia z jazdy można mu to wybaczyć.Jak chcesz poszaleć i się pobawić to on świetnie się do tego nadaje. (bez problemu wchodzi na koło z gazu, w winklach też chodzi rewelacyjnie)Jak chcesz jeździć w dalekie trasy to go sobie odpuść bo oszalejesz w związku z baaaardzo częstymi wizytami na stacjach benzynowych.
Mam FireStorma juz 5 lat. Da sie zejśc poniżej 7 litrów. Co prawda nigdy nie udało mi sie to jak jade sam ale w towarzystwie owszem. Jazda kontemplacyjna z podziwianiem widoczków na wakacjach jako zamykajacy grupę F650 - tek skutkowała takim spalaniem. Jazda po miescie bez dziczenia ok.8,5 litra. Autostrada z plecaczkiem i na max obładowanym motocyklem na wakacje (namiot, spiwory etc) z utrzymywaniem predkości w granicach 150 km/godz ok. 8.5 - 9 litrów,. Powyżej 150 km/godz u mnie zaczyna sie wir w baku i notowałem juz spalania grubo powyżej 12 litrów. Tak jak pisali koledzy regulator napiecia do wymiany a poza tym nic. Mój sprzet jest z rocznika 98 i nadal jezdzi na pełnym syntetyku Motula. Jednostka bardzo wytrzymała i w testach bez problemu osiagajaca przebiegi rzedu 100 tys. Zresztą jak zobaczycie turystyczne Varadero to proponuje przyjrzeć sie silnikowi:)Ja mój sprzet wykorzystuje własnie do turystyki i nie narzekam. Zdarzył mi sie nawet wracać VTRką na jeden strzał z Dubrownika w Chorwacji. Nie wytrzymała jedynie pasażerka co zaskutkowało końcem znajomości i jej nienawiscia do motocykli:)Generalnie mi przeszkadza jedynie brak centralnej podstawki i stanowczo zbyt niska szyba do dalekich autostradowych przelotów. Zamontowałem akcesoryjna wyższą ale niewiele to pomogło.Co do spalania jeszcze to spotkałem sie z postami na zagranicznych stronach motocyklowych gdzie kolesie piszą o zmianie dysz w gaznikach. Myslę że z takim rozwiazaniem trzeba by eksperymentować z ustawieniami. Jeden klient wypowiadał sie nawet że udało mu sie uzyskać satysfakcjonujacy wynik i moto nie jest słabsze na przyspieszeniu a tylko minimalnie na predkości maksymalnej. Pisze to w ramach ciekwostki. Ja nie miałbym serca zrobić tego mojej VTRce...Nic tak nie brzmi jak VTRka z pełnym sportowym układem wydechowym łacznie z kolektorami...Pozdrawiam wszystkich miłośników V-ek:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jak Szmaciarz myślałem o VTRze, ale odrzuciły mnie nieco koszty. Jak na turystyka to znajdą się na pewno sprzęty, które lepiej sobie poradzą na długich trasach, ale jeśli chodzi o pure fun bez względu na koszty to bym się nawet nie zastanawiał Sam sobie powiedziałem, że jeśli kiedyś tylko będzie mnie stać to SP2 zawita u mnie w garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jak Szmaciarz myślałem o VTRze, ale odrzuciły mnie nieco koszty. Jak na turystyka to znajdą się na pewno sprzęty, które lepiej sobie poradzą na długich trasach, ale jeśli chodzi o pure fun bez względu na koszty to bym się nawet nie zastanawiał Sam sobie powiedziałem, że jeśli kiedyś tylko będzie mnie stać to SP2 zawita u mnie w garażu
Nie wierdzę że VTRa jest motocyklem turystycznym i idealnie nadaje sie do pokonywania długich tras. Raczej nie do takiej jazdy była projektowana. Niemniej jednak ja wykorzysuję ją w ten sposób. Nie bawi mnie jazda po miescie a własnie bliższe a jeszcze bardzie dalsze nia wypady. SP to juz całkiem inna bajka....Wszystko to jest oczywiscie moja subiektywna opinia...PS. Bodajże w 2002 roku jechała ekipa z ks. Sareło nad Bajkał. Była relacja na łamach Świata Motocykli. Jeden z kolesi jechał... Drag Starem....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nikt nie napisal ze mimo wszystko jest to dobry motocykl ale wyłącznie do jazdy na 2oo bo !! sam mam doswiadczenie ze od gumowania 2 VTR straciły swoje główki (pękły ramy) a w jednej dodatkowo padl silnik jest to motocykl naprawde wyjatkowy i oprocz wysokiego spalania reprezentuje dobre parametry jezdne i uzytkowe,dosc narowisty charakter oddawania mocy na asflat wybaczyć mozna przepięknym odglosem silnika sam sie powoli zamierzam na VTR pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym dniu moje jajka znienawidzily vtr. Jadac samemu pewnie jeszcze jakos by to bylo, ale z pasazerem, co chwile sie zsuwasz na bak. Do tego byl taki ruch na ulicach, ze trzeba bylo sie wlec i strasznie cierpialy nadgarstki. No i zanotowalem rekordowo niskie spalanie - 7,52

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.