Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Pierwszy Motor


winiarsko

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, za niedługo stane sie motocyklista;) tak wiec planuje zakup mini choppera. I teraz takie pytania mam do was. Mam 17 lat, mam dowod tymczasowy ale za to nei mam karty motorowerowej. Czy moge jezdzic na tym dowodzie czy raczej lepiej wyrobic sobie karte i tu zaznaczam ze motor tylko to przemieszczania sie i na razie 50cm tak mysle. Teraz nastepne pytanie, bo ogladałem na allegro HOYSUNG GA125. W tych "informacjach" podane jest 51-125 czyli teoretycznie to motor, wiec na tym jzu nei mozna jezdzic na dowodzie badz na karcie motorowerowej? i ostatnie. Jakie moga byc konsekwencje załapanie przez policje mnie na 50cm bez karty albo tego dowodu normalnego i czy jest to jakos sprawdzane np jak mnei złąpia jaka mam pojemnosc motoru. Zaznaczam ze bedie to moj pierwszy motor i jestem zupełnie zielony w tych sprawach;) takze prosze o wyrozumiałosc. i jak cos jest nei jasne to prosze pisac sprobuje napisac bardziej zrozumiale:) Pozdrawiam, Adam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na tym dowodzie tymczasowym nie mozna ? i gdzie i jakie koszta sa wyrobienia karty?a jest takie cos jak ponizej 50 cm i powyzej ? bo do 50 cm to chyba mozna sobie pojezdzic jak juz sie ma tyle lat. a co z tymi powyzej 50 cm ? to juz na kat A1? i jak to jest z tymi tunigowanymi 50-kami? np na 72 albo cos koło tego? sprawsdzaja to jakos jak zatrzymaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo dzieki za pomoc;) o to mi chodziło, wiec powyzej 50 odpada takze jakie polecacie motorki 50 cm ? z tego co znalazłem to tylko jedynie kingway? przykuł moja uwage ale jak o nic czytałem to znowu ze chinskie ze sie popsuje.. ale w sumie ja go nie bede katował i nic takiego, poprostu potrzebne mi do przemieszczania. i jeszcze ile kosztuje wyrobienie karty i ile to trwa bo jesli długo to musiałbym zaraz sie za to wziac...

Odnośnik do komentarza