Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Tychy Piramida Wycieczka Na SŁowacjĘ


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I ja takze dziekuje wszystkim. Bylo naprawde swietnie.Troche sie czasami wymadrzalem i pewnie dlatego spotkala mnie kara Przepraszam wszystkich za stracony przeze mnie czas w zakopanem ale niestety nie moglem nic na to poradzic ani temu zapobiec. Moglem co najwyzej posluchac wczesniej waszych rad i wtedy szybciej doszlibysmy do tego ze jednak musimy wrocic pociagiem.Mimo wszystko dziekuje wszystkim po kolei i z osobna Wlasnie wrocilismy do domku wiec nie bylo najgorzej.Pozdrawiamy :>i do nastepnego razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla waszej informacji:Dzownilem do:Kawasaki KatowiceBooster KatowiceDND Motocykle - SosnowiecRatka motocykle - Mikolowi jeszcze kilku innych warsztatow.Wszyscy zgodnie odpowiedzieli.Odlaczenie akumulatora na pracujacym silniku powoduje dosc szybkie uszkodzenie czasem mniejszej a czasem wiekszej liczby elementow elektroniki w motocyklu. Najczesciej padaja w skutek takiego odlaczania: regulatory napiecia, moduly zaplonowe, przekazniki, uzwojenia alternatora, diody. Dzieje sie tak z powodu skokow napiecia ktorych regulator nie jest w stanie nigdzie przekazac przekazac. Jak wiadomo bezpieczne napiecie dla instalacji to najwyzej 18V. Bez regulatora i akumulatora ktoy odbiera nadmiar napiecie moze siegnac 45V (patrz serwisowka Kawasaki ZZR) Tyle wynosi napiecie alternatora przy 1.500RPM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla waszej informacji:Dzownilem do:Kawasaki KatowiceBooster KatowiceDND Motocykle - SosnowiecRatka motocykle - Mikolowi jeszcze kilku innych warsztatow.Wszyscy zgodnie odpowiedzieli.Odlaczenie akumulatora na pracujacym silniku powoduje dosc szybkie uszkodzenie czasem mniejszej a czasem wiekszej liczby elementow elektroniki w motocyklu. Najczesciej padaja w skutek takiego odlaczania: regulatory napiecia, moduly zaplonowe, przekazniki, uzwojenia alternatora, diody. Dzieje sie tak z powodu skokow napiecia ktorych regulator nie jest w stanie nigdzie przekazac przekazac. Jak wiadomo bezpieczne napiecie dla instalacji to najwyzej 18V. Bez regulatora i akumulatora ktoy odbiera nadmiar napiecie moze siegnac 45V (patrz serwisowka Kawasaki ZZR) Tyle wynosi napiecie alternatora przy 1.500RPM.
to dostałeś ten regulator napiecia czy moto ściagasz na Ślask ??????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dostałeś ten regulator napiecia czy moto ściagasz na Ślask ??????
Jade po niego busem po pracy.
dobrze ze nie zadzwoniłes do sw.piotra hihihia ty odlaczyles i jakos nic sie nie stalo
Mariusz chcialem byc pewny jako ze nie jestem specem wolalem sie specow zapytac. Chyba nic w tym zlego.Po odlaczeniu to sie nie dzieje natychmiast. Napiecie podobno stopniowo rosnie i w koncu bum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszlo do kazdego na PWMoto tez juz przywiezione.zeby kur*a bylo smieszniej to wlozylem nowy akumulator i regler wczoraj i zapalil i chodzil normalnie.Ladowanie tez jest bo na zaciskach 14,6 V ;]Ciekawe troche sie czlowiek umeczyl z zaladowaniem sprzeta na pake ale dalo rade W sumie mozna bylo wracac nim :>post-13614-1245138726.jpgpost-13614-1245138732.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.